דןדנה
עוד תגובה אחת ממשיכה...

לנסות להגיע לצמרת הקדמה +פרק1

דןדנה 11/07/2014 591 צפיות 2 תגובות
עוד תגובה אחת ממשיכה...

היי כן אני זואי שכתבה את הסיפור של קרן עד שפרצו לי למשתמש ושינו את הכל וחרא…
אז עכשיו אני כותבת סיפור על החיים של אחותי הקטנה רוני אז…
הקדמה:
היי אני רוני אני בת 16 אני לא הכי מקובלת בכיתה יש לי אחות גדולה קוראים לה זואי היא בת 19 היא בצבא והיא ממש יפה ומקובלת… יש לי כלב קוראים לו בופי כי הוא מלא פרווה והאפצי שלו נשמע כאילו הוא אומר בוף יש לי חבר מחוץ לעיר קוראים לו עמית הכיתה שלי מחולקת ל3 קבוצות: מקובלים (פרחות ערסים מפגרים…) לא מקובלים (שם אני!) וחנונים אני בלא מקובלים ויש שם רק אותי את סתיו ואת נופר סתיו ונופר הן BFF רציניות כאלה…
פרק 1:
"בוקר טוב רוני!" אמרו לי אמא וזואי הן ישבו מסביב לשולחן ואכלו.
"בוקר…" עניתי להן.
"תתארגני לבית הספר אין הרבה זמן"צעקה אמא מרחוק.
אוף… זה עוד בוקר שאני יהיה לבד בהפסקות שאני עוברת ליד ילדים ושומעת ליחשושים שאומרים לי בעצם: "לכי מכאן! מי רוצה אותך פה ?!"
אני ממש טובה בלצייר ואני מציירת כל הפסקה מה שעולה לי לראש.
התכוננתי לבית הספר וראיתי…את כולם רצים ומשחקים ולא לבד כמוני! עם חברים!! מכיתה ז (סוף היסודי) אין לי אף חבר! טוב… עמית זואי ובופי לא נחשבים…
בעצם… אני לבד… כל הפסקה אני יושבת לבד עם המחברת והצבעיםוהיום שחר באה אלי ושאלה בסנוביות כמובן…: "רוצה לשחק מה הסיכוי?" הנהנתי עם הראש ובאתי אחריה מה הסיכוי זה משחק שהכיתה שלי המציאה צריך בשבילו המון ילדים. נפסלתי 3 לפני האחרון. מהר מאוד ניזכרתי… איזה כיף זה חברים!! אבל זה לא משנה כי ככל שניסיתי יותר כולם אמרו לי: "**שאני לא מנסה להגיע לצמרת!**"…


תגובות (2)

תמשיכי!! מעניין מה יהיה פרק 2…

11/07/2014 14:59

1. חסר המון ניקוד. חסר נקודות, פסיקים ואפילו לרדת בפסקאות במקומות מתאימים. סימני פיסוק זה מאוד יעזור, אפשר המון פעמים להתבלבל. למשל:
"כאילו הוא אומר בוף יש לי חבר מחוץ לעיר קוראים לו עמית…"
המשפט הזה הוא משפט מבולגן לגמרי. יהיה לי הרבה יותר נוח לקרוא אותו אם הוא יהיה כתוב/מנוסח בצורה כזאת:
"כאילו הוא אומר בוף. יש לי חבר מחוץ לעיר, קוראים לו עמית…"
אפשר אפילו לכתוב את המפשט בצורה כזאת:
"…כאילו הוא אומר בוף.
יש לי חבר מחוץ לעיר, קוראים לו עמית."
בגלל שסיפרת על הכלב ולאחר מכן על החבר מחוץ לעיר, אלה שני נושאים שונים לגמרי ורצוי להפריד ביניהם בעזרת פסקאות. גם נקודה זה מספיק.
דרך אגב, "קוראים לו עמית…" יותר פשוט לכתוב שמו עמית.
2. "…התכוננתי לבית ספר וראיתי… את כולם רצים ומשחקים ולא…"
א. איך היא יכולה להתכונן לבית ספר שכנראה את זאת היא עשתה בבית ופתאום היא רואה את כולם משחקים ורצים בבית הספר? האם היא התכוננה נפשית לבית ספר? אם כן, רצוי לנסח זאת בצורה יותר ברורה.
ב. "וראיתי…" לא נחוץ פה שלושת הנקודות, זה סתם קוטע את הרצף.
3. אם אני הייתי אחותך [לא משהו אישי] די הייתי נעלבת. לא מקובלת, אין לה חברים, מה זה אומר על היחסים בינך לבין אחותך?
חוץ מזה, סיפור לגמרי טוב שיכול להתפתח להרבה מקומות. כל הכבוד.

11/11/2014 22:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך