katyperry
רציתי להוסיף שאני ואחותי התאומה כותבות את הסיפור ביחד .כל אחת כותבת פרק מבלי שהשנייה תדע מהי כתבה .

לנצח את עצמי -הקדמה +פרק 1

katyperry 31/05/2014 915 צפיות 2 תגובות
רציתי להוסיף שאני ואחותי התאומה כותבות את הסיפור ביחד .כל אחת כותבת פרק מבלי שהשנייה תדע מהי כתבה .

שלום לכולם אני אלה ואחותי תמר כותבות סיפור ביחד . מקווה שתהנו ותגיבו

אלה ותמר הן ילדות בכיתה ט' בתיכון בליך ברמת גן . הן אוהבות מאוד לקרוא וללכת לקניון ביחד. הן לא מקובלות בכלל .(אלה ותמר הן הדמויות הראשיות בסיפור) בקיצור החברות הכי טובות.
תומר הוא הילד המקובל בכיתה. הוא חושב שהוא המלך של הכיתה וכולם משרתים שלו. תומר הוא ילד אם הרבה אגו. אמיר, עידן ורן הם החברים הכי טובים שלו. ההורים שלו עשירים.

מיכל היא הילדה הכי מקובלת בכיתה. היא חושבת שהיא מלכת היופי. כולם מעריצים שלה.
יש לה את כל המותגים שיש . ההורים שלה הם עשירים. מיקה, לילך ואביטל הן החברות הכי טובות שלה.

ליעם הוא החבר של אלה (איך הם הפכו להיות חברים תגלו בהמשך הסיפור). לליעם יש אחות קטנה שקוראים ליה. ליעם הוא ילד חדש בכיתה. ליעם אוהב לקרוא ספרים ולשחק אם אחותו הקטנה .ליעם עולה חדש מארגנטינה . ההורים שלו לא מבינים עברית ,רק ספרדית ואנגלית. להורים שלו קוראים מרקו וויקטוריה.

פרק -1:
אין אני מתה לנצח בתחרות הזו ,אין סיכוי ששוב מיכל ותומר (מלכי הכיתה "התמידיים) ינצחו שוב למה מה נסגר איתם ?????אני חייבת לנצח אותם זה שהם כל הזמן מנצחים זה לא הופך אותם למשהו מיוחד ,רק לשני ילדים פלצנים שחשים את עצמם כל הזמן .אבל תומר הילד החתיך , עם העיניים הכחולות ,הספורטאי המצטיין … בקיצור כל חלומה של כל ילדה אבל מיכל הזו שחושבת שהיא הילדה היחידה בעולם ושהיא המושלמת זה פשוט מטריף אותי הלוואי שהיא לא הייתה קיימת בכלל .אוי שחכתי התחרות הזו היא לזוגות בלבד ומאיפה לי למצוא גם מישהו חמוד, חתיך ,חכם ,לא תפוס אבל שהוא נמצא בבית הספר ?????????


תגובות (2)

תומר? עיניים כחולות? וואט דה פאק?
מיכל? מלכת הכיתה?
את בלי חברות? אני חולה עלייך!
בהצלחה בסיפור. :)
ואת לומדת בבליך, אני רואה, מה?
חחחח, את באמת רוצה ללמוד בבליך? O.o

31/05/2014 17:49

    מיוש חולה עלייך !

    02/06/2014 07:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך