לעצור את הדמעות פרק 2

מורי1354 07/02/2014 554 צפיות 7 תגובות

"בואי איתי אם את רוצה שאבא שלך יהיה בסדר" הוא אמר בקול מאיים,
פחדתי , עשיתי לו כן אם הראש , הוא שחרר את ידו מהפה שלי, הסתובבתי אליו הוא נראה קירח ועיניים שחורות הוא תפס לי את היד ושם אותי באיזה מכונית שחורה , היה שם איש אחד עם שיער שחור קצוץ ושם לי מהר מטפחת עם העיניים שלי וסגר לי את הזה חזק שלא ראיתי כלום רק שחור.
"יש לך סמים נכון , אל תשקרי לנו כי זה לא ייגמר לנו טוב" שמעתי מישהו אומר אני לא יודעת מי זה כי גם לא ראיתי ולא הצלחתי לזהות את הקול , הוא היה קול מאיים כזה.
"כן" אמרתי לו,
"איפה"? הוא שאל בקול מסתקרן,
הכנסתי את יידי לתוך הכיס של המכנס והוצאתי משם את השקית השקופה הקטנה עם הסם. הוא לקח אותה מהיד שלי ,
מקווה שלא עשיתי טעות , הרגשתי פחד . הרגליים שלי התחילו לרעוד.
"כבר את מתחילה בדרך טובה" אמר בקול מאיים, הרגשתי שהמכונית התחילה לנסוע , התחלתי לפחד. היה שקט, אבל השקט הפחיד אותי.
אחרי כמה דקות אחדות הוציאו אותי מהמכונית ותפסו לי את היד ומשכו אותי , עליתי מלא מדרגות לאט לאט , אחרי כמה שניות אחדות הורידו לי את הכיסוי העיניים , סגרו את הדלת ושמו אותי על כיסא וקשרו אותי , הכל קרה כל כך מהר שלא הבנתי איפה אני , מה שאני יודעת עכשיו שאני בסכנה, ראיתי שתי אנשים יוצאים לבחוץ וסוגרים את הדלת ובאותו רגע חשבתי על אבא מעניין מה איתו , בכיתי בשקט אני פוחדת מאוד.


תגובות (7)

זה ממש טוב! רק הערה פיצפונת קטנטונת….
אני חושבת שעכשיו היא צריכה לדאוג פחות לאבא שלה ויותר לחיים שלה.
המשך! -5-

07/02/2014 06:01

וואו זה מדהים!
את חייבת להמשיך….
בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה…..

07/02/2014 07:00

זה פשוט מדהים!! תמשיכי כמה שיותר מהר!

07/02/2014 07:03

זה פשוט מדהים!! תמשיכי כמה שיותר מהר!

07/02/2014 07:03

העלתי את פרק 3

07/02/2014 07:04

מחר אני יעלה את פרק 4 . וממש בקרוב יהיה סיפור חדש , יש לי כבר רעיון אבל אני צריכה עוד יותר לעבוד עליו ולהוסיף פרקים, שבכל פרק יהיה משהו.

07/02/2014 07:05

מותח

07/02/2014 07:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך