מורי1354
מקווה שאהבתם, אם אתם רוצים שיהיה המשך תגיבו לי , ותיהיו עדינים זאת פעם ראשונה שלי פה , תודה מראש.

לעצור את הדמעות תקציר

מורי1354 06/02/2014 633 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבתם, אם אתם רוצים שיהיה המשך תגיבו לי , ותיהיו עדינים זאת פעם ראשונה שלי פה , תודה מראש.

אני כלואה באיזה חדר עם ארבע קירות זה הכל בגלל אבא כולה רציתי לעזור לו אני בוכה בשקט פה, כל היום אני בוכה, מי יעצור לי את הדמעות האלה.
סיפור שחף היא נערה בת 15 וחצי שרצתה בסך הכל לעזור לאבא שלה , ושילמה מחיר כבד , המחיר הכבד הוא זה שהיא לא יכולה לצאת לבחוץ לראות עולם , לשמוע ילדים צוחקים , אבל מה שהכי מציק לה זה שהיא לא יודעת מה אם אבא שלה . ואחרי כמה ימים נכנס לחדר בחור בן 18 שקוראים לו זאין הוא מתאהב בה ומנסה לעזור לה.
תיאור הדמויות:
שחף : שיער חום חלק וארוך עד המותניים ועיניים ירוקות , גבוהה ורזה.
נתן (אבא של שחף) שיער שחור קצר מאוד ועיניים ירוקות , גבוה וקצת מלא.
זאין- בחור בן 18 שיער שחור עם תספורת מארינס חמודה ועיניים שחורות , ויש לו קצת שרירים בידיים , גבוהה ורזה , מאוד רגיש.
יוסי- יוסי הוא הבחור הרע בסיפור , קירח ועיניים שחורות , ויש לו שרשרת של מגן דוד.
שלומי – הוא השותף של יוסי , שיער שחור קצוץ ועיניים כחולות. גבוה ורזה.


תגובות (5)

מחכה בקוצר רוח להתחלה :) נשמע מבטיח.

06/02/2014 13:09

העלתי פרק 1 ומחר אני יעלה פרק 2

06/02/2014 13:12

מורי קראתי את הסיפור שלך : תמיד אני ידידה אבל לא יכולה להיות חברה .
והחלטתי שאני חיבת לקרא עוד סיפור שלך .
אני מחפשת את המילים ….
זה סיפור מדהים את מרגשת בכתיבה ,אי אפשר להגיב לך בעדינות ,
כי אין דרך כזאת !!!
את כותבת מושלם יפה , את מוטחת , זוט אומרת למה הי לא יכולה לצאת ליראות את העולם רק כי הי ניסתה לאזור לאבא שלה ,
והבחור בן ה 18
אני חיבת את ההמשך של זה דחוף !!!!
(אפילו היום אם תוכלי )
והכי חשוב :
את כותבת מהלב !!!!
זה פשוט מדהים איך שאת כותבת …
מצפה להמשך

06/02/2014 13:13

נשמע ממש טוב…
אני מחכה שתתחילי!

06/02/2014 23:45

הייתי מציעה לך לא לרשום את התקציר כי זה יהרוס את הכיף – אולי רק את הרקע.
וגם כתבת יוסי – יוסי הוא הבחור הרע בסיפור …
עדיף לא לומר, תני לקוראים להבין את זה לבד.
בהצלחה עם הסיפור(:

07/02/2014 04:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך