ĐɘȿpərɑɳdƱʍ
אני מעלה פעם שניה כי לא קיבלתי תגובות פרט לאילנה, פליזוש תרשמו-אני צריכה דמויות דחוף!!!

לראות את המוות – הקדמה והרשמה ^^

ĐɘȿpərɑɳdƱʍ 29/08/2013 969 צפיות 16 תגובות
אני מעלה פעם שניה כי לא קיבלתי תגובות פרט לאילנה, פליזוש תרשמו-אני צריכה דמויות דחוף!!!

מאי נראת כעוד ילדה רגילה שבקרוב תעלה לכיתה ט', היא באה ממשפחה נחמדה, יש לה חברים והיא די פופלארית בבית הספר שלה.
אבל שום דבר בחייה של מאי הוא לא כרגיל, למאי יש כח מיוחד מאוד ויחיד מסוגו בעולם, מאי יכולה לראות את אותן הטבעות שיש לאנשים שעומדים למות מסביב לצוואר.
הבעיות של מאי מתחילות כאשר היא מגלה טבעת אחת גם סביב צווארה ,טבעת שמיום ליום מתכהה ובקרוב תהיה שחורה לגמרי, זה מזמן את מלאך המוות לרדוף אחרי מאי בשביל להשיג את הכח שלה. ובנוסף לכל הצרות גם שד צעיר ושובב מחליט שמשעמם לו ונדבק למאי.

אני צריכה כמה דמויות כדי להרכיב את מעגל החברים של מאי ואת מעגל החברים של סנובית הכיתה:
5 בנות כחברות של מאי ו3 כחברות של הסנובית(חיחי)
ועוד כמה בנים מי שיכול.
אני מזהירה מראש שחלק מהדמויות ימותו…
כדי להירשם צריך:

שם:
גיל (עד 18):
אופי:
מראה:
סיפור חיים (תספרו קצת על הדמיות- לא חייב!!!):
חברה של מי הדמות תהיה: (חברה של מאי\סנובית או בן)

זהו, מקווה שתאהבו ^^


תגובות (16)

בן, קוראים לו ג'סטין. הוא בן 17 וחצי, החבר של מאי. הוא מסתורי ושקט, אבל מה שהוא לא יודע… שהיא עומדת למות. וביחד גם הוא.
האופי שלו מקסים, והוא יפיוף !!!

29/08/2013 06:57

שם:בילי
גיל:15
מראה:שיער חום קצר,עיניים כתומות
אופי:מהיר,תמיד עייף,לא מעוניין להקשיב לאף אחד מלבד אחותו,ועושה הכל על דעת עצמו.
סיפור חיים:כשהיה בן 7 אביו מת,כשהיה בן 12 אמו מתה ומאז מטפל לבדו באחותו(תבחרי גיל ושם,לא ממש משנה לי).
וזהו.
אם אפשר,אם את מתכוונת להרוג אותו הייתי מאוד רוצה שמילותיו האחרונות יהיו:DAFUQ.
בהצלחה בסיפור החדש.

29/08/2013 07:05

תודה רבה ,אני אשתמש בהם^^

29/08/2013 07:09

שם:נאטסו (היא בת. והיא יפנית. ^-^)
גיל:17
אופי:משועממת, עייפה, מוזרה, מהירה יחסית, מפחדת מאינויאשה (…), אוהבת אנימות ומאנגות ולצבוע את שיערה.
מראה:שיער בלונדיני שהיא בדרך כלל צובעת ללבן\תכלת בצבע ים\ורוד זרחני\פיסטוק, עיינים חומות שבדרך כלל שמה עליהם עדשות סגולות\ורודות\כתומות\ירוקות.
סיפור חיים:בגיל 11 התגלתה לעולם האנימות והמאנגות, היא אוהבת מלא דמויות והתחילה לצבוע את שיערה בגיל 14.
חברה של מי הדמות תהיה:מאי.
מוזמנת לשנות משהו XD

29/08/2013 07:31

אוקיי… חיחי חתיכת דמות אורין^^

29/08/2013 07:43

היא מפחדת מאינויאשה שקיים!!!!!!!!!! שמעת?!?!?P!!?P!?P!!!? (אני סתומה היום XD)

29/08/2013 07:46

שם: סקאי
גיל: 16
אופי: נחמדה, חכמה, קצת קנאית, לפעמים קרציה, זורמת, מגניבה.
מראה: שיער שחור חלק ארוך עם פוני לצד שמאל, פס תכלת בפוני, עיניים אפורות, עור בהיר, קצת נמשים, גובה 1.67.
סיפור חיים: לא יודעת תמציאי
חברה של מאי

29/08/2013 08:22

שם: ליילה לוטר
גיל: 16
תיאור: שיער בלונדיני חלק עד התחת, עיניים ירוקות בהירות, רזה מאוד, מאוד נמוכה (יותר נמוכה מרוב בני כיתתה), וכל דבר שקשור אליה קטנטן (רגליים, ידיים, חזה וכו')
אופי: דיי שונאת את עצמה, מלאה ברגשי נחיתות, מה שהיא הכי אוהבת בעולם זה לקנות משקפיים (יש לה 150 ^-^), מתאהבת בקלות ונותנת אמון בקלות, אוהבת לשיר וגם ממש ממש טובה, אבל חושבת שהיא גרועה, אין לה ביטחון.
סיפור חיים: אביה מת כשהייתה בת 5 ויש לה שני אחים גדולים (שהם הבנים הכי חתיכים בבית הספר חיחיחחי). היא חדשה בבית הספר, וזה כבר בית ספר שלישי שהיא עברה. לאחים שלה קוראים עמית ולידור, ויש לה כלב שהוא החבר הכי טוב שלה והמישהו שהיא הכי אוהבת בעולם וקוראים לו קייטו.
חברה של מי הדמות תהיה: מאי
מקווה שתאהבי, עם לא מוזמנת לשנות :)

29/08/2013 08:25

תודה אני אתחיל בקרוב ^^

29/08/2013 08:36

טוב, מאחר שאף אחת לא עשתה חברה של הסנוהית אז אני אעשה אחת כזאת וגם בן, תני לי קצת זמן ואני אעלה אותן…

29/08/2013 10:09

*סנובית

29/08/2013 10:09

שם: ליה פרדנלר
גיל: בגיל של הסנובית…
מראה: רעמת שיער ג'ינג'י בוהק ומהפנטת ועיניים ירוקות יפהפיות, גבוהה ודקה עם תווי פנים חדים קצת אבל עדיין יפים
אופי: ליה אולי נראית כמו השפוטה של הבחורה הכי סנובית ביקום אבל היא לא, ליה היא שדה, אחיינית של מלאך המוות. היא החליטה לעלות על פני האדמה על מנת לספק את התאווה שלה לריבים וכך היא עושה. מאחר שהיא צריכה לשמור על פרופיל נמוך היא פועלת בצידה של בת אנוש בעלת אופי מגעיל בצורה (כמעט) על טבעית. היא מרושעת ותככנית, נהנית בסבלם של אחרים ואוהבת לעשות לאנשים חיים קשים, שוברת ללבות על בסיס קבוע…
סיפור חיים: כמו שאת יודעת, ליה היא אחייניתו של מלאך המוות, היא בתה של שדת הריב והמדון ואף תירש את מקומה של אימה ביום מין הימים. היא החליטה לעזוב את הבית שבחצר השאול ולעלות על מנת לעשות לאנשים חיים קשים, היא נהנית בכל רגע ובחופשות היא חוזרת לביתה ומספרת בגאווה את אשר עשתה, אין ספק שהיא הבת המוצלחת במשפחה.
כמובן שליה חברה של גברת סנובית!!!

29/08/2013 10:18

ונאטסו היא גם שדה, והיא מפחדת מאינויאשה כי הוא הטריד אותה פעם (היא התעוררה בטבע והוא בא אלייה עם חיוך מרושע והשאיר לה צלקת)

29/08/2013 10:21

שם: ג'ם אומלי
גיל: 16
מראה: גבוה, שיער בלונדיני ועיניים חומות.
אופי: חכם מאוד אבל לא אוהב להשתמש בזה, לא משקיע בלימודים כי הוא חושב שזה לא מגניב, די רודף אחרי המקובלים אבל לא כל כך מצליח, ה"חנונים" כל הזמן מנסים לשכנע אותו לממש את הפוטנציאל שלו אבל תשומת הלב הזאת מעצבנת אותו והוא מנסה להתנער ממנה.
סיפור חיים: אמא פעילה בגרינפיס, אבא מתכנת מחשבים בחברה ידוע, אחותו הגדולה מצטיינת הדיקן באוניברסיטת ייל ואחיו הצעיר מצטיין בכל תחומי המדעים, הבית שלו הוא כביכול הבית המושלם אבל הוא לא אוהב אותו בכלל… הוא בקשר לא טוב עם ההורים שלו שכל הזמן מזכירים לו את אחים שלו. גם היחסים בין ההורים שלו מתחילים להתערער והדבר האחרון שחסר לו עכשיו זה שהם יתגרשו…

29/08/2013 11:12

אין שדים ><, אולי ליה תהיה אבל חוץ מזה אין שדים, וליה לא הולכת להיות אחיינית של מלאך המוות (סורי- ישלי תוכניות אחרות למי יהיה מלאך המוות ומי משפחתו^^), ואינויאשה לא בסיפור – אני לא מכניסה דמויות אנימה >

29/08/2013 11:44

אז היא רק תפחד ממנו בכאילו XD

30/08/2013 05:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך