לשחות עם דולפינים \ פרק 1🐬

Bloddy bomb 27/11/2019 539 צפיות אין תגובות

מאז שדנה הייתה ילדה , היא זכרה איך אמה עבדה קשה כדי להקים את החווה הזו.

היא קראה לעסק שלה " חוות הדולפינים של אודליה." מהתקופה ההיא עברו המון שנים , היא אספה אליה הרבה עובדים ועובדות בעיקר בגיל העשרה המאוחרות.

היא דרשה מהם מיומנויות: כושר גופני טוב , יחס טוב לדולפינים , שיהיו להם תכונות חיוביות , אהבה לאנשים שבאים לראות את הדולפינים.

היא דרשה מהעובדות שלה להיות מסורות ואחראיות , שילמדו את כללי ההתנהלות באזור הדולפינים.

המרכז הטיפולי פעל לרכישת ביטחון עצמי בשביל ילדים שיש להם בעיות רגשיות וחברתיות, וגם עבור כאלה שעברו טראומה וצריכים לחזק את הנפש שלהם.

אודליה הקימה את המרכז הזה כיוון שהיא עצמה חוותה טראומה כשהייתה קטנה , מאז היא התאהבה בדולפינים והעמיקה בנושא עד שהחליטה לפתוח מרכז טיפולי שמטרתו לחזק את ביטחונם של הילדים הן מבחינה חברתית והן מבחינה רגשית.

היו לה שני עובדים ושתי עובדות שהתחלקו ביניהם באיזה משמרות הם יהיו במהלך עבודתם במגע ישיר ומלא אהבה עם הדולפינים.

אודליה מקיימת שיחות עם העובדים במשרד הפרטי שלה , שם הם מקבלים הנחיות מיוחדות איך לנהוג עם ילדים בעלי בעיות התנהגות ושהינם חסרי ביטחון בנוגע למצבם החברתי המעורער.

העובדים והעובדות עברו הכשרה מקצועית שתכשיר אותם להיות מטפלים טובים שיעבדו עם ילדים שעברו במהלך ילדותם טראומה אישית שהם נשאו בליבם ושאינם יכולים להתנהל על מנת להתחבר עם ילדים בגילם.

אודליה שחוותה בעצמה טראומה רגשית במהלך ילדותה , רכשה את החיבה והאהבה הגדולה לדולפינים במהלך טיול כיתתי לאילת .

היא נחשפה לילדים שעברו טראומות אישיות שהותירו אותם עם פצע בנשמה , היא החליטה להגשים את האהבה הזאת למרכז טיפולי כדי לעזור לילדים בעזרת בעלי חיים.

אודליה אספה סביבה מכרים רבים בחייה , חלק שהיא הכירה במהלך עבודתה במרכז הטיפולי וחלק היו חברים וחברות שהיא הכירה בתקופה שעוד למדה בתיכון.

אבל חבר אחד , חבר שהיא נקשרה בנפשו , ניצל את החברות עם אודליה כדי להגשים את שאיפותיו הגדולות , מה שאודליה לא ידעה שאותו האיש שהיא החשיבה לחבר הכי טוב שלה, שהוא רצה לקבל את הבעלות על המרכז שאודליה בנתה במשך כל כך הרבה שנים רבות.

איש שלא היה לו אכפת שהמרכז הטיפולי היה בבעלותה של אודליה בלבד. הוא רצה לתפוס את מקומה כדי למלא את תוכנותיו הכלכליות ולבנות את הקניון שהוא מזמן תכנן להקים בזמן שמאמציה של אודליה לבנות את המרכז עלה כמעט בחייה.

אודליה שהעריצה את החבר הכי טוב שלה באופן מוחלט, נתנה בו אמון מלא ושיתפה איתו בחוויותיה האישיות מהלידה הקשה שעברה עם דנה , במהלך ההיריון איתה גילתה שהיא הייתה בסיכון גבוה לחלות בסרטן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך