מור1238
מקווה שאהבתם

מאוהבת בו פרק 8 , פרק אחרון .

מור1238 07/08/2013 567 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתם

"זה פיצוי שלא נתתי לך לאכול ארוחת בוקר כמו שצריך כי אני מניח שהם לקחו אותך בשעה מוקמדת בבוקר" דין אמר לי בגיחוך.
אחרי שסיימנו דין שילם ויצאנו מהמסעדה לפתע אני רואה את אבא שלי אחרי הכביש , אבא הסתכל עליי הבנתי שהוא קלט אותי. באותו רגע פשוט רצתי משם ודין אחריי עד שהגענו לקניון .
"מה קרה"? דין שאל אותי,
"אבא שלי ראה אותי" עניתי לדין,
"מה" דין אמר לי ,
לפתע אני רואה שוב את אבא שלי ,
"בר בואי איתי שנייה לצד אני מבטיח לא לעשות לך כלום" אבא אמר לי,
הנהנתי בראש ובאתי איתו לצד,
"אני לא כועס עלייך עם זה מה שאת חושבת , את בגיל ההתבגרות ומותר לך קצת להתבלבל אבל לא לעשות שטויות אפשר להכיר את החבר שלך" אבא שלי אמר לי עם חיוך.
זה כל כך שימח אותי שהוא אמר לי את זה לא ציפיתי, בעצם תמיד אבא היה לטובתי גם כשרציתי כלב אמא לא הסכימה אבל הוא הסכים תמיד הוא היה לצידי אני כל-כך אוהבת את האבא הזה.
"אני דין חבר של הבת שלך" דין אמר לו,
"אני מאור האבא של חברה שלך , לא יפריע לכם תהנו" אבא אמר לי ולדין.
אחרי כמה דקות אחדות שהלך אני ודין נסענו לבית שלי כדי לקחת את ביז'ו ולהמשיך לאלף אותו, למזלי אמא לא הייתה בבית אחרי כמה שניות הגענו לבית של דין.
דין הראה לי כל מיני טריקים לעבודה על ריח , וביז'ו בסוף מצא את הכדור זה מה זה מגניב ההייתי כל כך שמחה.
דין החזיר אותי הביתה וראיתי את אמא שלי מחכה לי בחוץ עם חיוך,
"אני לא כועסת אבא סיפר לי הכל ואני כל כך מצטערת שלא ההייתי לטובתך כל הזמן הזה" אמא אמרה לי עם חיוך,
דין חייך וחיבק אותי חזק וואי כמה דברים טובים קוראים לי.

………………………………………………………………………………………………………………..

הסוף בר ודין המשיכו להיות חברים ולאלף את ביז'ו , אחרי כמה זמן של אימונים דין דאג שיצרפו אותה כחברה ספורט כלבני היה לה כל כך כיף דין שילם לאנשים האלה את כל הכסף .


תגובות (4)

זה סיפור מאוד יפה אהבתי תמשיכי

07/08/2013 07:08

לאאאאאא
לא באלי סוף… :(

07/08/2013 07:10

מצטערת אבל ממש בקרוב יהיה סיפור חדש , אוהבת אותך אביגילי ותעלי את הפרק של הסיפור שלך.

07/08/2013 07:13

אני לא מצליחה להעלות…:(

07/08/2013 07:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך