What The Hell
וואו, הרבה זמן לא יצא לי לכתוב פרק...
טוב יצא סואו סואו חח אני אכתוב פרק 6 שיהיה הרבה יותר מעניין ביום ראשון, כנראה...

מאומצת~פרק 5

What The Hell 14/06/2013 237 צפיות 5 תגובות
וואו, הרבה זמן לא יצא לי לכתוב פרק...
טוב יצא סואו סואו חח אני אכתוב פרק 6 שיהיה הרבה יותר מעניין ביום ראשון, כנראה...

דווקא את המקום הזה מר גרבר בחר לי?! דווקא את זה?!
ליידי ישבה הפרינסס שקודם ראיתי ומאחורינו השניים האחרים-הפריק, והספורטאי. "אז אני מבינה שבכל זאת נכיר. אני רומי," אמרה הפרינסס, כהתברר רומי, בקולה הגבוה. "קאי" אמרתי בחוסר רצון. "שאלה-" אמרתי, "בטח," היא ענתה. "זה…ממ…נראה קצת מוזר שאת ו…האלה מאחורה מסתובבים ביחד. אתם לא קצת שונים מידי?" שאלתי. כי ככה אני-אומרת הכל בפנים. "הו," אמרה וצחקקה, "לאלה מאחורה קוראים-מייסון," אמרה והסתכלה על הפריק, "וג'ו" והעבירה את מבטה אל הספורטאי. "אנחנו מכירים עוד מגיל צעיר, ולמרות שאנחנו שונים, אנחנו איכשהו מתחברים." אמרה. "אוקיי," עניתי והסתכלתי לרגע אל מייסון. באלוהים, הפנים שלו כל כך מוכרות! אבל אני יודעת שאני לא מכירה אותו, אין מצב שפגשתי אותו קודם. אז למה לעזאזל הפנים האלה מוכרות כל כך?! "תגידי, עד כמה מעצבנים הילדים כאן?" שאלתי, אני חייבת להיות מוכנה לרמת הסכנה הכי גבוהה שאפשרית כאן. "מעצבנים? המקסימום שהם עושים זה לקלל, גם זה בצחוק בדרך כלל." לא…קשה לי להאמין שהם כאלה 'נחמדים'. צריך להיזהר כאן מהילדים ליתר ביטחון. מצד שני…צריך גם למצוא מישהו לדבר איתו… טוב, נראה אם הרומי הזאת בסדר או לא. היא לא ניראת לי כמו מישהי שמקורבת מידי לילדי הכיתה, חוץ מלשני החברים האלה שלה. זה טוב. אני לא צריכה אנשים בולטים.
אחרי שיעור שבו ניסיתי לדבר עם רומי, אחרי הכל, היא והשניים האחרים הם אלו שניגשו אלי בהתחלה, התחיל השיעור השני, שיעור מתמטיקה.
שיט.
המקצוע שאני הכי גרועה בו זה מתמטיקה.
אם בשאר המקצועות אני מקבלת בטווח ציוני ה65-75, במתמטיקה אני נכשלת. אני מרגישה כל כך מפגרת במקצוע הזה. כלום לא הולך לי. כל האלגברה והגאומטריה האלה… סתם בלבול שכל. מי בכלל צריך מתמטיקה בחיים?! "קאי? את מקשיבה לי?" אמרה המורה למתמטיקה, גב' הת'וואי. "כן, ברור." עניתי. שקר. "ואת מבינה?" "אולי…" עוד שקר. זה לא 'אולי', זה 'לא' ענק. לא מבינה כלום בחירטוט הגאומטרי הזה שלה על הלוח… "אז בואי ותפתרי את המשימה הזאת. צריך להוכיח ששני המשולשים האלה חופפים." אמרה המורה. על הלוח הייתה משורטטת טבלה של 'טענה' ו'נימוק', והיו כתובים נתונים על המשולשים. אני לא מבינה בזה כלום. "הצילו.." לחשתי לרומי, "זה ממש קל, המשולשים חופפים לפי המשפט 'זווית, צלע, זווית', יש כאן צלעות שכבר אמרו שהן שוות וזוויות מתחלפות." אמרה רומי בשקט. "נו?" אמרה המורה, "אני באה, אני באה" אמרתי בעצבנות. מול הלוח נתקעתי. "נו? למה את לא כותבת? אמרת שאת מבינה." אמרה גב' הת'וואי בחוסר סבלנות. "אמרתי שאני *אולי* מבינה. אני יכולה להגיד בעל פה?" עניתי, "כן," "טוב, המשולשים חופפים לפי המשפט 'זווית, צלע, זווית'." אמרתי מה שזכרתי מההסבר של רומי. "את צודקת. איך הגעת למסקנה הזאת?" שאלה גב' הת'וואי. נו באמת הגעתי למסקנה הזאת כי רומי אמרה!! "אממ…" מלמלתי. "טוב, אני רואה כמה את מבינה. שבי במקום, קאי." אמרה גב' הת'וואי.
במשך היום גיליתי שרומי היא די בסדר, לפחות זה טוב שהיא חכמה, שאני לא הכי טובה בלימודים, ושדי קל לעצבן את המורים כאן…
כשחזרתי הבייתה, אמילי קיבלה אותי בברכה, אך פיטר הזעיף פנים.
"מה זה צריך להיות?!" שאל ברוגז, "מה?" לא הבנתי בהתחלה, כשהגעתי הבייתה מצב הרוח שלי היה די מורם וכבר שכחתי מהבעיות הקטנות. "ההתנהגות שלך בבית הספר! המחנך שלך התקשר וביסר שבחצי מהמקוצועות את בכלל יודעת את החומר, והצלחת לעצבן את המורים בעוד שלושה מקצועות! איך כל זה קרה ביום הראשון?!" וואו, הוא לקח את זה ברצינות…
"זה לא כזה ביג דיל." אמרתי ומשכתי בכתפיי, ואז התחלתי להוציא את הדברים מתיק בית הספר השחור-לבן שלי. "*אל* תעשי דברים כשאני מדבר איתך! תסתכלי *עלי*!" צעק, מתעלם מההערה שלי. "אבל איך אתה רוצה שאני לא אעשה כלום ואסתכל עלייך?! להסתכל זו פעולה, זאת אומרת שלהסתכל גם נחשב ללעשות משהו. תלמד שפה." אמרתי והמשכתי בהוצאת הדברים מהתיק שלי. "אל תתחכמי איתי." אמר, "אני לא מתחכמת, אני רק מציינת עובדה שאתה כנראה לא מודע לה ונותנת לך עצה-ללמוד שפה." אמרי ברוגע והתיישבתי, מסתכלת עליו בציפייה. מה שאמרתי ממש הרתיח את פיטר, אך הוא נמנע מלענות לי ורק אמר-"אמילי, דברי איתה-את. אני לא יכול יותר."
אמילי נראתה כאילו היא ממש במצוקה, ושלחה מבטים מתנצלים לשנינו, ואז עלתה איתי לחדר. "קאי, בבקשה, את יכולה לא להקשיב בשיעורים, או לבקש לילמוד עם מורים פרטיים, אבל תנסי בכל זאת להתקדם בחומר והכי חשוב-אל תעצבני שום מורה ואל תעברי על חוקי בית הספר. פיטר היה תלמיד מצטיין, והוא לא יוכל לסבול התנהגות רעה בבית הספר. זה ממש מעצבן אותו." אמרה, מודאגת, ואני הנהנתי כתשובה. "ועכשיו, נעבור לנושא אחר." אמרה בקול שמח יותר, "כמו-מה יש לארוחת צהריים?"
"יותר כמו-חדשות מסעירות ומאוד חשובות."


תגובות (5)

כבר מחכה לו… סורי על הדיליי… היו לי שלוש בגרויות על הראש אז לא הספקתי לקרוא את הפרק, אבל עכשיו קראתי ונהניתי מכל רגע!
מחכה להמשך! D:

20/06/2013 12:15

חחח זה פסדר, כתבתי אותו רק לפני כמה שעות XD
ואת לא מאמינה כמה אני שמחה שיש בכלל קוראת קבועה לספור הזה…חח

20/06/2013 12:17

חחחחח אני מכירה את ההרגשה :) לוקח זמן לאסוף קוראים.

20/06/2013 12:19

להלהלההלההלה
קראתי קראתי קראתי תמונה חדשדשה D:

20/06/2013 12:20

חחחח צ'ירונו יש לך תמונה חדשה יפה חח ^^
ולוסי קורן? עכשיו אני מבינה שזה באמת קשה לאסוף קוראים, כי פעם היה לי פה משתמש אחר ועל הפרקים הראשונים קיבלתי הרבה צפיות ותגובות ולא הייתי צריכה לעבוד קשה ממש חח עכשיו אני מנסה את עצמי בסוגי ספורים אחרים, מה שקצת קשה לי לעשות, וסוף סוף אני יודעת מה זה לנסות הרבה והכל חח (לדוגמא, בדרך כלל קשה לי לכתוב על אנשים רגילים, או משהו שלא קשור בדברים על טבעיים… והנה הניסיון שלי חח)

20/06/2013 12:27
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך