ירדנהיוניקורנית
מקווה שאהבתם ♥ חלק 3 יועלה בקרוב ;)

מאחורי הסורגים(תסריט)-חלק 2

מקווה שאהבתם ♥ חלק 3 יועלה בקרוב ;)

סצנה 2- בקפיטריה
השעה עכשיו היא 3:59 לפנות בוקר, אור ואנה ישנות במיטה, פתאום השעון מראה 4:00 ומצלצל תרררררר, תרררררר, תרררררר ! אנה ואור קמות מבהלה :"מה? מה קורה? אני ערה, אני ערה!…." אור ואנה לובשות בהירות את מדי בית היתומים ויוצאות למסדרון. ונעמדות שם דום. המנהלת בודקת נוכחות ומקריאה שמות.(((על כל ילד להגיד נוכח ומוכן כשהמנהלת קוראת בשמו))) אנה כמעט נרדמה בעמידה, היא נשענה על אור, כשהמנהלת הקריאה בשמה של אנה, אור פחדה שאנה תתעורר אז כיסתה את פיה ואמרה את השורה של אנה במקומה.
המנהלת:" אנה נוכחת?"
אנה נשענה על כתפיה של אור.
אור אומרת:" נוכחת ומוכנה!"
המנהלת:" אתם משוחררים! לחדר האוכל מיד!!!" אנה מתעוררת בבהלה:" מה קרה? איפה כולם? אוי-לא, המנהלת לא הקראה בשמי? היא שכחה אותי?" אור:" לא! מה פתאום! את יודעת כמה זה קשה לשכוח אותך?" אנה מסתכלת על אור במבט כועס ואור ממשיכה:" היא הקריאה בשמך אבל בגלל שנרדמת עליי, אמרתי את השורה שלך במקומך." אנה:" הו, תודה, את ממש מצילת חיים!…" אור:" כן, אני יודעת"
רואים את כול הילדים הולכים לחדר האוכל ושומעים ברקע הרבה רעש של ניצבים.
אנה ואור מגיעות לחדר האוכל, אור:" מה כדאי לי לקחת הפעם חביתה או קורנפלקס"
אנה:" בואי ניקח את מה שאנחנו תמיד לוקחת, קורנפלקס! מה?, את לא זוכרת את השיר?" אור נזכרת:" אהה כן, השיר! וואו, ממש שיעמם לנו אז, הא?" אנה:" כן, נכון?" אור:" לגמרי! בעצם, כשאני חושבת על זה, הרבה זמן לא שרנו את השיר, בא לך?" אנה:" פ'סדר" אור:" אוקי, מוכנה?? שלוש ארבע ו..!" השיר: קורנפלקס בבוקר כי זה הכי טעים מרק לצהריים כי זה הכי מתאים ולערב לפני השנה ניקח כוס חלב חמימה ואז נלך למיטה הנעימה ולשינה המתוקה.
אנה ואור מצחקקות
כשפתאום נטלי עוברת בניהן ומפרידה אותן
נטלי:" תעופו חננות".
אור אומרת בלחש:" מטומטמת"
ואנה גם באותו הזמן אומרת בלחש:" מעצבנת"
אור ואנה שמעו אחת את השנייה והסתכלו זו על זו וצחקקו.
סוף סצנה


תגובות (2)

סיפור נחמד, אני ממליצה לשמור על מבנה של תסריט ולרדת שורה כל פעם שמישהו חדש מדבר

14/09/2013 05:55
Max Max

נשמע סיפר טוב (:
עוד לא קראתי אותו, אבל אני מתכוון להתחיל לקרוא את החלקים.
וכמו שהגר אמרה, שורה חדשה כל פעם שמישהו מדבר (:

14/09/2013 06:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך