Alex_Love
מקווה שתרשמו הרבה דמויות ושהרעיון מצא חן בעיינכם :) ביקורת תתקבל בברכה^^

מאחורי הקלעים- קונספט כללי והרשמה:)

Alex_Love 10/10/2015 767 צפיות 12 תגובות
מקווה שתרשמו הרבה דמויות ושהרעיון מצא חן בעיינכם :) ביקורת תתקבל בברכה^^

טוב זה רעיון ממש מוזר שצץ לי פתאום כשראיתי תמונה של אישה בלונדינית בהריון.
הסיפור יסופר מנקודת מבט של כל מיני דמויות שמשתתפות בסיפור, לפעמים אפילו משניות, והיו יהיה כמו טלנובלה מוזרה כזאת (אבל לא יותר מידי כי גם לי יש גבולות.)
אז הרעיון הוא שיש קאסט שעובדים על סרט הוליוודי, הוא הולך להיות שובר קופות רציני ומצפים ממנו להרבה, לכן הביאו בשביל זה את שחקנים הטובים ביותר, הכותבים המוכשרים ביותר, והבמאית החמה ביותר שאפשר להסיג בהוליווד.
שמה של הבמאית הוא קיארה, והיא במקור מסקוטלנד, כל חיה היא חלמה לביאם שומר קופות ולמרות שהיא צעירה יחסית לשאר האנשים שעומדים בתחום, היא כל כך טובה עד שנתנו לה את הפרויקט הזה.
קיראה מאוד שאפתנית ומשקיעה את כל זמנה בעבודה, לכן היא רווקה.

התפקיד שלכם הוא לתת לי את הדמויות הסיפור: שחקנים, עורכים, תסריטאים, מפיקים וכו אתם יכולים לעוף על זה עם הרעיונות כי לכל דמות יהיה נקודת מבט אחת לפחות.
מה שצריך זה:

שם+שם משפחה:
גיל:(רצוי מעל 19 ומשם אפשר כל גיל)
מראה:
אופי:
תפקיד בקאסט:
רקע כללי:
משהו נוסף:


תגובות (12)

שם: קלייר ג'ונסון
גיל:27
מראה: שיער חום מתולתל מאוד וארוך, גלאח בצד אחד של הראש. עיניים חומות עמוקות ועור שחום ומושלם כאילו הוא מורכב ממייק אפ. נמוכה, שופעת, 90-60-90.
אופי: עומדת על שלה, לא מוותרת בקלות, פתיל קצר, חביבה מאוד לאנשים מיוחדים, בטחון עצמי בשמיים בלי לעוף על עצמה. טובה עם הבנים. באד גירל.
תפקיד: שחקנית
רקע כללי: באה מבית של שחקנים, כל המשפחה שלה דומה לה, מצבה הכלכלי שלה ושל משפחתה לא טוב במיוחד אבל היא שורדת.

10/10/2015 23:06

אני אכתוב לך מחר שני שחקנים… בן ובת…
מה עם ילדי השמש?
ד"א, תס מחפשת אותך בקשר לילדי השמש. היא אומרת שהיא שולחת לך הודעות ואת לא עונה או משהו כזה. אז תעני לה.

11/10/2015 00:51

שם: שון ביטן (לא טובה בשמות משפחה, את יכולה לשנות…)
גיל: 23
מראה: בלונדיני עם עיניים ירוקות. לא ממש שרירי. לא גבוה במיוחד אך גם לא נמוך (ממוצע…) הולך לרוב עם בלורית ה]ונה מעלה שמוצפת בג'ל.
אופי: שלטן, שחצן.חושב שהוא הטוב ביותר אבל בעצם יש לו מתחרה על תפקיד מסויים בסרט(איזה שתחליטי…) כרגע מאוד מפורסם בעסקי הסרטים.
תפקיד בקאסט: שחקן
רקע כללי: החיים שלו מושלמים, הוא גר בווילה מפוארת והוריו נמצאים רחוק ממנו. יש לו מליון מאהבות אבל לא חברה.
משהו להוסיף: יש לו סוכן אישי, (אם תרצי שאמציא אותו תכתבי אבל אני סומכת עלייך :) מקווה שתקבלי את הדמות♥

11/10/2015 06:57

שם: לילי רדפילד.
גיל: 22.
מראה: גבוהה ורזה. שיער בלונדיני ארוך, עיניים כחולות כשמיים, עור מעט שזוף.
שתי גומות חן.
אופי: נדיבה ותמיד תשמח לעזור. שונאת ששופטים אותה לפי המראה, שחושבים שהיא מצליחה רק בגלל איך שהיא נראית. היא רוצה שידעו שהיא עבדה קשה בשביל ההישגים שלה. היא קצת תמימה, ולפעמים קל לנצל אותה.
היא לא שופטת אף אחד ואם אתה צריך מישהו שיפתור לך את הבעיות, לילי היא הכתובת הנכונה.
תפקיד בקאסט: שחקנית.
רקע כללי: כשהייתה קטנה אמה נטשה אותה בתחנת מכבי האש.
היא נמצאה ומאז עד גיל 10 עברה ממוסד למוסד וממשפחת אומנה אחת לאחרת.
בגיל 10 היא התחילה לחיות ברחוב והתפרנסה מהצגות רחוב שהיא הייתה עושה.
בגיל 17 גילה אותה אחד מציידי הכישרונות הגדולים בהוליווד. הוא הזמין אותה לבוא לאודישנים של סרט שהוא מעלה. היא התקבלה ומאז הפכה מוכרת ועשירה.
אך היא אף פעם לא שוכחת את העבר שלה ותמיד נותנת כסף, מזון ואספקה לילדי הרחוב.
משהו נוסף: תתחילי!!! ומה קורה עם ילדי השמש???

11/10/2015 10:44

    הפרק הראשון והמחודש כבר כתוב(והוא טואוב!!!) פשוט צריך להעלות אותו אבל אני לא בבית אז אני לא יכולה לעשות זאת…

    11/10/2015 17:09

אני ישמח להיצטרף..
שם: נואל קריס ( מקווה שזה בסדר)
גיל: 19
מראה: בעלת שיער שחור עם עיניים כחולות.. רזה, גובה בינוני..
אופי: לא מדברת הרבה, רצינית שצריך, נחמדה, ביטחון עצמי לא משהו, שונאת שחצנים שעפים אל עצמם.
תפקיד: עוזרת לבמאית , רק אם אפשר שהיא מביאה לבמאית דברים שהיא צריכה אם לא אז שחקנית..
רקע: הוריה התגרשו, היא גרה עם אמא שלה.היא אהבה לראות שחקנים מאחורי הקלעים, זה היה החלום שלה אך החלום השני זה להיות שחקנית אבל היא פחדה ,וחששה שאולי לא תהיה טובה מספיק.
אז היא עזרה לבמאית מקום לשחק כשחקנית..
מקווה שזה בסדר, מחכה להתחלה

11/10/2015 16:03

סבבה יש שחקניות עכשיו צריך עד דמויות, של בנים שחקנים ועד כל מיני אנשים בהפקה. צריך שיהיו מלא דמויות כדי שאני אוכל להתחיל

11/10/2015 17:11

ראיתי את ההרשמה אתמול והתחלתי לכתוב לך דמות ואז האינטרנט שלי נפל :(
אני אכתוב לך כמה דמויות ברשותך

שם: טוביאס (טובי) רייבן
גיל: 27
מראה: שיער קצר ומתולתל (אבל לא ברמה מטורפת) עיניים חומות חמות ונעימות, הוא מסתובב בבגדים נוחים בדרך כלל בג'ינס וטי-שירטים. הוא יחסית גבוה אבל לא ברמה של צריך להרים את הראש כדי להביט בו.
אופי: קצת אנטי-חברתי, לרוב הוא יושב לבד עם כוס תה ולפעמים קפה עם הוא צריך את פעימת הקפאין לדם שלו כדי לעורר אותו. אדם שקט אבל משעשע, הוא יודע איך להתנהג עם אנשים אבל מעדיף שיניחו לו לעשות את העבודה שלו כי ככה הוא מסתדר בצורה הטובה והיעילה ביותר.
תפקיד: תסריטאי ומפיק בפועל
רקע: טוביאס תמיד אהב לכתוב, זאת הייתה החולשה שלו, הוא כתב כל דבר שאדם יכול לכתוב, כל הז'אנרים וכל הפרטים הכי קטנים שנכנסו לראשו נכתבו בקפידה ובתיאור מפורט. הוא הכי אוהב לכתוב רומנטיקה, מסובכת עם ריבים וקונפליקטים. אם הוא לא היה תסריטאי ומפיק בפועל הוא כנראה היה במאי בעצמו כי החזיונות שלו כשהוא כותב לפי דעתו חייבים להיראות כמו בראשו. הוא עובד כי הוא רוצה, לא כי הוא צריך את הכסף, הוא בא ממשפחה עמידה ונשוי לאישה מדהימה שאוהבת אותו. יש לו שני אחים ומאחד מהם יש לו אחיינית בת 9 שהוא מאוד אוהב ולפעמים לוקח אותה איתו לסט כשאחיו מבקש ממנו לעשות לה בייביסיטר, קוראים לה סמנת'ה אבל הוא ורק הוא קורא לה סאם.

שם: אדיסון הואנג (כי חייבים אסייתי בסרט לא?)
גיל: 22
מראה: הוא גבוה מאוד, כדי להביט לו בעיניים אתה צריך להרים את ראשך למעלה. עיניים חומות כמעט שחורות ופנים מסורטטות, כאילו יצא מסרט אנימה. צבע שיערו הטבעי הוא שחור אבל הוא צבוע לחום בהיר, הוא לובש בדרך כלל בגדי מעצבים ומותגים. הוא נראה נורא קשוח וכאילו לא כדאי להתעסק איתו.
אופי: הוא אוהב ללכת ליד החוף לבד, בניגוד לתדמית שלו האישיות שלו חמודה ותמימה יחסית. הוא טוב לב ורוצה בטובת כולם, יש לו פתיל טיפה קצר אבל בדרך כלל מצליח לשמור על קור רוח, הוא אוהב לשיר.
תפקיד: שחקן
רקע: הקריירה העיקרית שלו היא מוזיקה, הוא כותב ושר שירים וגם עושה ראפ. יש לו סטודיו משלו והמשפחה שלו עוזרת לו לנהל אותה, הוא בן יחיד והוריו דואגים לו מאוד. לפני קריירת המוזיקה שלו הוא למד לתואר בקולנוע והוא יודע כמה דברים על השואו ביזנס בייחוד שהוא מפורסם מקריירת הצוזיקה שלו ועכשיו הוא התחיל לשחק בכל מיני דברים קטנים וזאת ההפקה הכי גדולה שהוא שיחק בה בנתיים.

מקווה שהם בסדר, אם את תצטרכי עוד דמויות אני אשמח לכתוב עוד :)

11/10/2015 23:22

מעולה עד ארבע דמויות ואני מתחילה^^

12/10/2015 16:51

שם: צ'לסי וויט (white).
גיל: 21
מראה: שיער חום (יחסית בהיר), עיניים כחולות, עגיל באף (לא חישוק, עגיל קטן), בהירה. הולכת עם צמיד זהב עדין.
אופי: זורמת, חברותית, די חסרת ביטחון וביישנית, רגישה אבל מסתירה את זה, היא יודעת להקשיב אבל לא אוהבת לספר על הרגשות האמיתיים שלה. היא לפעמים מתעצבנת אבל היא לא אומרת זאת בקול או משתגעת. היא נורא רגועה, כיף להות לידה והיא נותנת תחושה די טובה של ידידות.
תפקיד: אממ תסריטאית, אולי עוזרת של מישהו. משהו מאחורי הקלעים.
רקע: בת יחידה להורים שהתגרשו כשהייתה בת שמונה, אבא שלה יצא מהחיים שלה, אמא שלה התחתנה שוב עם איש עשיר והוא שימש כאביה.
משהו נוסף: אין…

שם: אוליבר ווטסון
גיל: 22
מראה: שיער חום בהיר, עיניים כחולות, בהיר-שזוף, גובה ממוצע, יש לו שרירים אבל הוא לא מנופח.
אופי: חברותי, נחמד, מצחיק, ביישן, תמים, לא אוהב להיות לבד. היפארקטיבי, קשה מאוד לעצבן אותו, הוא טוב לב אבל הססן ועושה מה שאומרים לו, צנוע, לא מנהיג בכלל (טיפוס רובין, העוזר של באטמן). קצת ילדותי, חופר קצת.
תפקיד: לא יודעת איזה תפקידים יש אבל שיהיה עוזר של מישהו ומאחורי הקלעים.
רקע: יש לו שלוש אחיות גדולות וההורים שלו נשואים באושר. היו לו חיים טובים והוא אוהב את החיים שלו.
משהו נוסף: אוהב קומיקס, נאמן מאוד מאוד אבל גם ביישן ולא מסוגל להיות שחקן אפילו לא ניצב.

מקווה שהדמויות בסדר, תתחילי!!!

12/10/2015 18:28

יששש מתחילה לכתוב תפרק הראשון עכשיו!!
ההרשמה עדיין פתוחה לשחקנים ושחקניות,.עורכים, מעצבים אומנותיים(תבדקו בוויקיפדיה),מאפרות(2) ומלבישות(2)

12/10/2015 19:18

היי Alex_Love,
קודם כל, אשמח אם תקראי את הסיפור שלי (עולם אחר)
ודבר שני, יש לי בשבילך דמות:
שם: אמה קרדינג
גיל: 22
שיער חום בהיר (חלק) פנים רזות, עייניים כחולות תמימות (בקיצור יפה) עור חלק, קצת גבוהה.
:תפקיד: מאפרת
אופי: עדינה, נחמדה, אדיבה שתקנית, מבט עצוב
רקע כללי: אמא שלה מתה כשהייתה קטנה, אביה חולה, יש לה שני אחים קטנים (משפחה די ענייה), והיא תופסת את תפקיד האמא במשפחתה.
היא לא עברה הכשרה לאיפור, לכן היא מקבלת מזכורת מאוד נמוכה ואין לה מספיק כסף ללכת לאוניברסיטה. אבל היא מוכשרת מאוד בציור. היא גם טובה מאוד באיפור, אבל המפיק הרשע לא משלם לה הרבה…
היא עובדת קשה מאוד.

זהו בערך… נראה לי שהבנת את הדמות…

20/02/2016 01:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך