חלומות על טבעיים
פרק שני של המאפיה סוף סוף ^-^
היה לי משבר כתיבה -.-

מאפיה 2 [הידרו X]

פרק שני של המאפיה סוף סוף ^-^
היה לי משבר כתיבה -.-

הלכתי ברחוב נחמד סוף סוף סתם ללכת ברחוב בלי להרוג אף אחד או משהו,אף אחד לא יכול אפילו לנחש שאני מהמאפיה החיים שלי דווקא דיי נורמלים זה לא שכל יום כל שעה כל שנייה אני נמצא במקום אפל ומבצע חיסול כולשהו.
קאנמה…קאנמה כמעט מת אתמול,אבל הוא בסדר הוא עם היקארי עכשיו.
עכשיו אני במזבלה העירונית,איך הגעתי לפה? מה זה? זה רובוט? כן זה רובוט מפורק,אולי אני אוכל לתקן אותו או רגע אותה.
————————————————————————————————————–
"שלום,שמי הוא הידרו X" הידרו אמרה בקול רובוטי,רובוטי מידי לא סיימתי לתקן אותה לגמרי.
"שלום הידרו אני פשוט יקרא לך הידרו זה בסדר? שאלתי אותה,"כן" לקחתי את שבב הFTH והכנסתי אותו למרכז הבקרה שלה שנמצא קצת מתחת לצוואר שלה,השבב בצורת לב זהוא השבב שמביא לרובוטים רגשות,מחשבות ואנושיות.
————————————————————————————————————-
קיירו חזר למעונות ביחד עם הידרו איתו.
"מי זאת חברה שלך?" היקארי שאלה את קיירו "א-אה מה? לא!,אני רק תיקנתי אותה" קיירו ענה והסמיק קלות,"ברור שהיא לא חברה שלו,היא יפה מידי בשביל החנון הקטן" טוניו סייען במאפיה היתפרץ ואמר,"שקט!!!" קיירו צעק "אני לא חנון" קיירו אמר הפעם בשקט,"אין לך מקום אחר להיות בו טוניו,אולי תלך לעשות עוד קעקוע במקום לבזבז פה את הזמן שלך ולהעליב חבר מאפיה ברמה גבוהה ממך" קאנמה הופיע משום מקום ואמר.
טוניו לא ענה ופשוט הלך,הוא לא רצה להיתעסק עם קאנמה חבר בכיר במאפיה שידוע בכך שהוא יורה במי הוא רוצה מתי שהוא רוצה לא משנה מי זה ובאיזה זמן זה.
"קאנמה אתה בסדר!" קיירו אמר בהתרגשות,"לא כל כך קל להרוג אותי" קאנמה ענה לו בקול הרגיל שלו,"ומי זאת?בעצם לא חשוב,מה היא עושה פה?" קאנמה אמר בקול קר שהפחיד את הידרו.
"היא יכולה להיצטרף אלינו לא?" קיירו אמר בצורה תמימה."לא היא לא,אתה לא יכול להביא לפה כל מי שאתה רוצה שהיצטרף עלינו בטח שלא עוד רובוט שלא עושה כלום,רגע יש עלייך נשק?" שאל קאנמה את הידרו."כ-כן אני יכולה להפוך את היד שלי לרובה בזוקה" הידרו אמרה בקול רועד,היא פחדה מקאנמה."בכל מקרה את לא יכולה סתם ככה לבוא לפה ולבקש להיצטרף,את צריכה לבקש מגארקי" קאנמה ענה והלך.
"מי זה גארקי?" שאלה הידרו,"גארקי זה סגן הבוס,קדימה בואי נבקש ממנו לצרף אותך למאפיה!" קיירו אמר בקול מתרגש."…אבל….את בטוחה שאת רוצה?זה מקום מסוכן,זה מקום מגעיל,זה המקום הכי נורא בעולם,את בטוחה שאת רוצה להיכנס לכל זה?" קיירו אמר בקול שקט ועצוב.
"כן,אני רוצה" אמרה הידרו וחייכה אל קיירו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך