חלומות על טבעיים
המשך עם יהיו תגובות עבדתי על הסיפור הרבה זמן

מאפיה פרק 1 [המאפיה היפנית]

המשך עם יהיו תגובות עבדתי על הסיפור הרבה זמן

שלום אני קיירו,
וכנראה אתם כבר יודעים שאני עובד במאפיה אני לא באמת רוצה את זה,אני אפילו לא יודע איך הגעתי לזה אבל אין לי עכשיו אפשרות לסגת.
בטח כבר הבנתם שאני יפני אני יודע מה עובר לכם בראש היאקוזה אני צודק?
אבל אני לא עובד ביאקוזה המאפיה בה אני נמצאה הרבה יותר מסוכנת バトルライオンズ אפשר גם לומר באטורוראיונזו בתרגום חופשי זה קרב אריות.
לא שמעתם עלינו נכון? כי אנחנו פועלים באופן חשאי..מאוד חשאי.
עם כבר היאקוזה אז זאת המאפיה האויבת, לבוס שלנו ולבוס שלהם יש "חשבון לא גמור" בגלל זה אני והשותף שלי יותר נכון "חבר בכיר במאפיה שפוקד עליי" קאנמה יוצאים לחסל חבר בכיר של היאקוזה.
————————————————————————————————————-
קול ירייה בודדת נשמע באוויר,"גמרנו פה" קאנמה אמר בפשטות כאילו לא רצח אדם בדם קר ברגע זה,"צריך להעלים את הראיות,זה התפקיד שלך קיירו".קיירו היסתכל על הגופה ושלולית הדם בא היא נמצאת,"א-אני צריך להעלים את זה?מה זאת אומרת?",קאנמה נאנח "להעלים להחביא מצידי תשרוף את הגופה לא אכפת לי רק תעלים אותה כבר" קאנמה לחש במין צעקה כזאת הוא לא רצה שמישהו ישים לב שהם פה קיירו רק היסתכל על הגופה וקפא,"אתה כל כך עלוב!"בשלב הזה קאנמה כבר צעק,קאנמה לקח את הגופה וזרק אותה לפח הזבל (כן פח זבל),"א-אבל זה לא מכובד אסור לעשות את זה קאנמה!" קיירו עכשיו גם צעק.עכשיו כבר מישהו הבחין בהם וזה היה שוטר!", קאנמה ירה בו בלי להסס ורץ כאילו אין מחר,אחריו רץ קיירו.
-למחרת-
"עשיתי מה שהבוס ביקש,עכשיו אני רוצה תשלום או כסף או אקסטה (מושג רחוב לסם אקסטזי בשם המדעי MDMA)" אומר קאנמה אל סגן הבוס גארקי "אל תדאג תקבל קצת מזה וקצת מזה כשהשליח יביא את השכר מחר" ענה גארקי "כדאי מאוד שהוא יבוא מחר" איים קאנמה על גארקי,גארקי לא ענה רק גיחח ויצא מהחדר.
"למה אתה צריך אקסטזי?אתה משתמש בזה?" קיירו שאל את קאנמה,"כן" קאנמה ענה בשקט
"למה?זה מסוכן! זה יפגע בך!"קיירו התפרץ,לקאנמה אין תשובה,"אני חייב את זה,אני מכור לזה…" אמר קאנמה בשקט אחרי שתיקה קצרה ומשתתק שוב פעם.
אחרי שתיקה ארוכה קיירו וקאנמה הולכים למעונות שלהם שנייהם גרו במעונות שסיפק הבוס כי הם יתומים הן להם מקום אחר ללכת אליו או זה או הרחוב.בדרך הם פגשו את היקארי,היא וקאנמה יצרו קשר עין."שמעתי שכמעט תפסו אתכם אתמול,ואתה יודע שהשוטר שיריתה בו מת?" שאלה היקארי,קאנמה נאנח "כן כן בגלל קיירו זה קרה,וזה בסך הכל עוד אדם מת אז מה?" אמר קאנמה.
"אתה חייב להפסיק להיתייחס על החיים בצורה כזאת חיים זאת מתנה שנתן האלוהים עוד אדם שמת זה עוד דבר נורא!! אתה פשוט מגעיל אותי!!" היקארי צעקה על קאנמה,אבל לקאנמה זה לא אכפת הוא המשיך ללכת אל המעונות השאיר את קיירו ואת היקארי מאחור.
"לפעמים אני שואלת את עצמי עם הוא בכלל בן אדם כנראה הוא רובוט בהכחשה"היקארי אמרה,
"היי רגע גם לרובוטים יש רגשות את יודעת!!!" קיירו אמר בקול נעלב (אחרי הכל הוא חצי רובוט)
"וחוץ מזה אני בטוח שגם לקאנמה יש רגשות.עמוק בפנים…..מאוד מאוד עמוק…והוא גם מאוהב בך היקארי-צאן!!" אמר קיירו. "אוי שתוק כבר!!"ענתה לו היקארי.
—————————————————————————————————————
באותו יום בלילה נרצחו שלושה סייענים מהמאפיה וגם החבר בכיר קאנמה נפצע.


תגובות (1)

תקשיבי, הסיפור עצמו ממש יפה לדעתי את צריכה להסביר פחות ולתת לסיפור לספר את עצמו. בהתחלה קיירו הציג את עצמו – מספר גיבור ואז השתמשת במספר כל יודע וסיפרת את הסיפור רגיל. יהיה לך יותר נוח אם תמשיכי את הסיפור כמספר גיבור וככה גם יבינו אותו יותר. יש כמה משפטים שלא סימנת נכון, לא היו סימני פיסוק במקומות שצריך. שימי לב לזה ואם תעשי את זה יהיה לך סיפור מושלם! מילה שלי.
סליחה אם חפרתי… ^^

19/08/2013 11:02
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך