Franz Vanilla
תרשמו :)

מביטה מהצד- הקדמה והרשמה :")

Franz Vanilla 29/08/2014 668 צפיות 5 תגובות
תרשמו :)

הקדמה-

תמיד חלמתי לעשות שינוי, תמיד חלמתי לשפר דברים, אנשים.
לעזור להם וככה לשנות את העולם.
אני יודעת שזה נשמע מופרח וחולמני, אבל לכל אחד יש חלום והחלום שלי הוא לעזור לאנשים, לגרום להם לפרוח.
בגלל זה החלטתי ללמוד הוראה.
אני קורטני גלמן. אני בת עשרים וערבה וזו השנה הראשונה שלי בתור מורה.
כשהייתי קטנה המורות שלי… טוב הם לא היו בדיוק מורות לחיים, הם התעניינו רק בציונים שלי וכמה אני לומדת. ומעבר… זה כבר לא היה העסק שלהם.
לכן אני כאן, כדי לשנות!

הרשמה-
אני צריכה איזה שש נערים בכיתה י' שיהיו התלמידים שלה.
היא מורה בבית ספר לנוער בסיכון לכן הדמויות צריכות להיות בהתאם:)

שם ושם משפחה:
גיל:
מראה:
אופי:
רקע:
משהו נוסף:

-עדיף שתפרטו על הדמות כמה שיותר.
-עם יהיו יותר משש דמויות הם יהיו משניות.
-אני צריכה שלוש בנים ושלוש בנות :)


תגובות (5)

נשמע ממש נחמד~
עשרים וארבע*, ולא עשרים וערבה.
ואוקיי לדמות,
שם- מדיסון דימטי
גיל- מה שצריך
מראה- שיערה חום בהיר ובוהק, הוא קצר מאוד, כמעט 'קארה'.
עיניה ירוקות ומדהימות ביופין, עורה לא שזוף אך לא חיוור מאוד. היא בגובה ממוצא, וטיפה שמנמנה. היא מסתובבת עם ג'קט שחור כל הזמן.
אופי- חשדנית, בעלת ביטחון עצמי כשצריך, צינית, מעדיפה להתבודד, בוטחת אך ורק בעצמה והיא מאוד מהירה.
רקע- היא גדלה עם דודתה לאחר שהוריה התעללו בה ובאחיה הקטן. יום אחד הם הרביצו לו כה חזק, שהוריו הרגו אותו. מדיסון החליטה 'לנקום.'
יום אחד, היא פגשה את אביה השתיין בסופר, ודקרה אותו. מאז היא נשלחה לבית הספר הזה.
משהו להוסיף- היא מאוד רגישה, אך לא מראה זאת.

29/08/2014 13:05

שם: ג'ון סמית
גיל: 16
מראה: שער שחור עיניים ירוקות שרירי שזוף
אופי: נחמד אוהב לעזור
רקע: גר רק אם אמו אחרי שאבא שלו נרצח מול העיניים שלו

29/08/2014 13:05

עשרים וארבע* *

שם: לני (lenny) דרור
גיל: 16
מראה: שיער חלק, ארוך, צבוע בסגול עמוק עם קצת פסים שחורים, עיניים תכולות, ריסים ארוכים ותמיד עם מסקרה עליהם. פנים קטנות ומשורטטות, צלקת קטנה מעל הגבה הימנית שלה, עור מעט בהיר, גובה ממוצע, משקל תקין.
אופי: לא חברותית במיוחד, מתקשה להסתגל לדברים חדשים, אוהבת את השקט והפרטיות שלה בלי שאף אחד יפריע ויתערב לה בעניינים שלה. היא חכמה מאוד, אבל לא אוהבת להראות את זה. לרוב לא משתפת פעולה עם שום דבר ואף אחד. מוזיקה זה הדבר היחידי שמנחם אותה.
רקע: אמא שלה מתה במהלך הלידה ומאז אבא שלה לא מפסיק להאשים אותה בזה. הוא נתן לגיסתו לגדל אותה ונעלם, היא מעולם לא שמעה ממנו. כשהייתה בת 11 נכנסה להתקף זעם ושרפה את הבית של גיסתה. נאלצו לאשפז אותה, אבל גם שם היא נכנסה לצרות כשהתחברה לכמה חבר'ה מכורים לסמים. לאחר שנה הסכימו לשחרר אותה בתנאי שתלך לבית ספר לנוער בסיכון. היא הסכימה.
דבר נוסף: תרגישי חופשי להמציא לה איזה סיפור שבאלך על איך היא קיבלה את הצלקת הזאת בפנים :)
בהצלחה! אם משהו דרוש תיקון – רק תגידי ^^

29/08/2014 13:18

    סורי.. כמה תיקונים:
    שם: לני דרוי
    גובה ממוצא*

    29/08/2014 13:22

שם: ארין קיני
גיל: 17
מראה: עור שזוף, שיער חום כהה שמגיע עד הכתפיים חלק ומתולתל, רזה ממש ממש ודי נמוכה, אף סולד, שפתיים עבות, גומות יפות, עגיל באף, עיניים כוחלות בהירות.
אופי: מרדנית, סומכת על עצמה, לא מקקיה לחוקים ובכלל לא מקשיבה למה שאומרים לה לעשות, עושה מה שבא לה, פלרטטנית, היא רגישה בכל הנושא שקשור לסמים ולאכוהול וכל מי שיגיד לה שהיא מכורה היא תפגע ותכעס, היא נוטה להיכנסלדיכאון בגלל בחורים, שקרנית אבל רק שצריך, קנאית, כשחברה שלה או חבר שלה מדברים עם מישהו שהיא שונאת היא תסכסך בינהם. היא לא רעה, היא יכולה להיות חברה מצויינת, היא אוהבת לעזור, היא חכמה מאוד, צינית ושנונה, שירה זה מקום מלפט בשבילה.
רקע: היא הדרדרה בגיל 15 לסמים ולאכוהול וכשההורים שלה גילו על זה הם העיפו אותה מהבית. היא עכשיו בגמילה מסמים ולאכוהול ואסור לה להתקרב לזה אך כשהיא מרגישה ממש רע ושבורה היא עלולה לחזור לזה.

29/08/2014 14:29
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך