מספרת333
תגיבו ואני אמשיך את הסיפור המוזר הזה -_-

מבצע הצלה שני – הקדמה

מספרת333 07/01/2014 641 צפיות תגובה אחת
תגיבו ואני אמשיך את הסיפור המוזר הזה -_-

"אין זמן" סאלי חושבת, מביטה בשעון הגדול, " בקרוב הוא יצלצל, ויגיע הזמן. אני חייבת למצוא דרך לברוח!" ממשיכה סאלי, אבל לא מצליחה למצוא אפילו לא רעיון קטן, שאין שום סיכוי שיעבוד. "אה…" היא נאנחת וצונחת על הכסא בבכי. "איך נכנסתי למצב הנוראי הזה?!" חשבה בכעס על עצמה, "ולמה הם לא באים להציל אותי?".

סאלי היא נערה בת 16, עם שער שחור כמו הלילה ועור צח כשלג. עיניה כחלחלות כמו הכוכבים, אך עם היא עצבנית, יש בהן ניצוץ מפחיד של מאדים. שפתיה אדומות כשושנה, והיא יפה כמו אלה. תמיד אומרים לה זאת, אך היא רק מצחקקת במבוכה ואומרת שהם סתם משקרים כדיי להעלות את מצב רוחה העכור כתמיד.

באותו הזמן שסאלי בכתה לה בתאה, חבריה היו ביער, וניסו לחדור לטירה המוגנת של הנסיכה. הנסיכה כלאה את אביה של סאלי, והתנאים לשחרורו היו לקבל את אחותה של סאלי, אנני, לחודש. היא הסכימה, אך הנסיכה לא נתנה לה ללכת לאחר שעבר החודש הקשה. סאלי, כמובן, מייד רתמה את חבריה ובתום שבוע אימונים, הלכו לשחרר את אנני. אחיה של הנסיכה התאהב בסאלי, ועזר להם. אבל עכשיו, שלא ניתן להציל את סאלי, והנסיך הוצא להורג על העזרה, מה נשאר להם- חוץ מכמה שיטות להלחם בנסיכה? ובלי סאלי, המנהיגה זהובת-הלב, מה יעשו?

"תביאו לי אותה" אמרה הנסיכה בגוון של רשעות בקולה. שני חיילים לבושי-מדים הופיעו מול הנסיכה, אוחזים בסאלי הנאבקת להשתחרר. "תעזבו אותי!" קראה סאלי בבכי, הדמעות שוטפות את פניה המלוכלכות מאבק התא. שמלתה הקרועה הייתה שחורה מפיח, ניגוד מדהים לעורה הלבן. הנסיכה גיחכה, "רוצה להשתחרר?" אמרה בעצב מדומה, "כמה… מעורר רחמים" היא קמה וליטפה את שערה השחור של סאלי. "אל תגעי בי!" קראה סאלי בזעם כבוש. זיק אדום צץ בעיניה, וחלף, אך הזם עדיין ניתז מעיניה.

"מה אנחנו אמורים לעשות?!" נאנח אד שהבחין בטירה הגדולה והמוגנת: חומה, נציבים, קשתים, נושאי חרב… "היי, אסור לוותר" קראה קוני בחיוך וקול מיואש. "הציניות שלך לא תעזור הפעם, קו" אמר ג'ו, זוכה להנהונים מחבריו. "אני יודעת" אמרה קוני, קולה המיואש נוטה לבכי, וצחקה ביאוש הולך וגובר.

אד הוא נער נאה למדי, בעל שער שטני קוצני ועיניים כחולות שמביעות רק חום ואהבה. עורו שזוף בעדינות, כמעט ולא רואים.
קוני היא נערה עם עיניים ירקרקות, גדולות ושואלות, שמצטמצמות כשהיא כועסת, וגדלות אף יותר כשהיא מתחננת ומיואשת. שערה חום בהיר, ותמיד אסוף בקוקו.
ג'ו הוא אחיה של סאלי ואנני, כך שנראה כמו שתיהן: שער שחור כהה כלילה, עור חיוור ועינים כחלחלות כמו הכוכבים. ההבדל היחיד הוא, שבעיניו תמיד יש זיק אלים, אדום, לא כזה שחולף כמו אצל אנני וסאלי. ויש עוד זיק בעיניו, זיק חום, שהולך ונעלם ומתחנן לאהבה.


תגובות (1)

תמשיכי!!!
לסיפור מוצלח כמו זה, אין הרשמה?…
:(
נ.ב: לעזאזל, את מהירה. תתחברי למייל, אני רוצה כבר להמשיך את הסיפור!!!

08/01/2014 05:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך