noazil111
איך הסיפור?
תגובות ממשיכה

מגדת העתידות של ג'ני – הקדמה

noazil111 24/11/2013 1028 צפיות תגובה אחת
איך הסיפור?
תגובות ממשיכה

ג'ני היא רק בת 12 וכבר משגעת את המדינה. והכל בזכותי. החיים של ג'ני היו כלום בלעדיי ומה התודה שלה? היא משוויצה לי ולועגת. היא לא נותנת לי קרדיט ולא אומרת תודה. היא שחצנית ואומרת שהיא עושה את זה. היא שחקנית מפורסמת, בעזרת "כוחות מסתוריים" היא יודעת הכול על כולם, היא עשירה ומקובלת. כל מה שהיא רצתה היא קבלה.
לפני שבאתי ג'ני הייתה ילדה מסכנה בלי כלום. הוריה היו עניים מאוד ולה היו בעיות רציניות בכיתה. היא סבלה מבריונות וכל הילדים בכיתה צחקו עליה. מועצת המגדים העליונה החליטה משום מה שהיא זקוקה למגדת עתידות. איך שכוח משנה אנשים…
זה התחיל בכך שהיא רצתה לדעת מה יקרה בעתיד. אמרתי לה שהיום צ'רלי יציק לה וג'ייד תתגרה בה. היא שאלה מה היא יכולה לעשות כדי להתחמק מזה ועניתי שהיא צריכה לענות לבן, כחול, אדום על השאלה שהמורה תשאל אותה. לאחר שג'ני חזרה מבית הספר היא אמרה שזה מדהים, ואמרה לעצמה במחשבות: "אני יכולה לעשות הכל…." מזל שהיא לא יודעת שאני קוראת מחשבות.
מאז זה הדרדר. היא חשבה שהיא יכולה לעבוד עלי אבל היא שכחה שאני מגדת עתידות. אני יודעת מה היא תעשה.
זה היה מספיק גרוע כשזה היה רק הכיתה. יום אחד היו בחינות להשתתף בסדרה חדשה על ילדים והיא שאלה אותי מה השופטים רוצים שהיא תעשה כדי שהיא תתקבל. אמרתי לה שהכוח אינו מאפשר לה לנצח בתחרויות, היא תצטרך לעשות זאת לבדה אבל היא לא רצתה. היא הצליחה להוציא את זה מני במרמה. היא גילתה שאני קוראת את מחשבותיה אז היא התאמצה המאוד לא לחשוב על זה. כל פעם שקורה לה שהוא טוב ועוד בזכותי היא לא אומרת תודה, היא מלגלגת ולא מתנצלת.

בקיצור, ג'ני היא הילדה הכי גרועה שיכולה להיות למגדת עתידות.


תגובות (1)

מושלם♥ תמשיכי!

26/11/2013 05:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך