סיפורונת
סיפור דיי חדש ורציתי לומר שהוא עלה לי פתאום לראש כשאכלתי ארוחת ערב. מוזר. בעצם זאת רק ההתחלה וגרייס לא רק שהיא תדע מה היא תהיה כשתגדל, היא גם תיכנס להרפתקה אחת גדולה.
ולאלה ששואלים, אני אמשיך את שאר הסיפורים, ואת כולם.

מה תרצי להיות כשתהיי גדולה?- פרק ראשון

סיפורונת 22/01/2012 636 צפיות 4 תגובות
סיפור דיי חדש ורציתי לומר שהוא עלה לי פתאום לראש כשאכלתי ארוחת ערב. מוזר. בעצם זאת רק ההתחלה וגרייס לא רק שהיא תדע מה היא תהיה כשתגדל, היא גם תיכנס להרפתקה אחת גדולה.
ולאלה ששואלים, אני אמשיך את שאר הסיפורים, ואת כולם.

היא קישקשה במחברתה לחשבון, היא ציירה חללית גדולה ויפה ולמעלה בקטן מיקרופון ולמטה סוס דוהר אבל מיד המורה למתמטיקה הבחין בה, מר דתריג' שלקח את הדף שעליו ציירה ובחן את הציור ואז כמעט אותו וזרק אותו לפח. "ציורים יפים יש לך, אבל עכשיו תפתרי את התרגיל שעל הלוח ועוד פעם אראה אותך מציירת על הדף שזה לא הפעם הראשונה אני אשלח אותך למנהלת!". עברו ליחשושים בכיתה ומיד מר דתריג' השתלט על הכיתה והשתיק אותה בזמן שהיא פתרה את התרגיל. כשצלצל הצלצול מיהרה לקום ממקומה, לאסוף את דבריה וללכת לארונית שלה שהייתה בסוף המסדרון.
***
כשמה את הדברים שלה בארונית חשבה על כך שהיא הולכת לסוסה האהובה שלה, פיגי, שהייתה לה כמו אחות, סוסה חומה עם פרווה בלונדינית, פיגי הייתה פשוט יפייפיה, כמו אמה, לילי. את פיגי היא ראתה שאמה המליטה אותה כשהיא הייתה בת שבע או שש, היא לא זכרה בדיוק. מאז היא מכירה את פיגי ותישאר איתה לנצח. כשסגרה את הארונית שלה וראתה שהמסדרון היה ריק מתלמידים הרשתה לעצמה לדלג לאורווה של פיגי, אבל עד לאורווה שלה.
***
בכניסה עמד השומר אנג'ילו שאותו שנאה מאוד, באותו מקום היא רצתה להסתובב ולהסתלק, אך המשיכה ללכת, היא כנראה רצתה מאוד לראות את פיגי הסוסה.
באורווה פיגי נימנמה אך כששמעה את צעדיה של גרייס התעוררה מיד ונעמדה עוד לפני שתגיע גרייס, אבל גרייס ידעה שהיא נימנמה ולכן צחקה וחיבקה אותה "את בחיים לא תצליחי פיגי!" פיגי רטנה אבל גרייס השמיכה לחבק אותה וחייכה "נצא לרכיבה שלנו?" והיא הרגישה את פיגי מהנהנת, והחזיקה ברתימה שלה כדאי להוציא אותה החוצה.
***
בזמן הרכיבה חשבה גרייס על מה היא תהיה כשתגדל. כולן בכיתתה יודעות מה הן רוצות להיות כשיגדלו ורק היא לא. הדבר גער בגרייס ואמר לה להתחיל לחשוב על זה, אבל היא ידעה שהיא כה חכמה שהיא יכולה להיות כל דבר, כל דבר שהיא תישאר עם פיגי שלה.
כשהיא החזירה את פיגי בחזרה וטיפחה אותה והברישה את פרוותה הנעימה ואת גופה ידעה שהגיעה הזמן ללכת ושאמה מחכה לה באוטו בחניית בית הספר, אז היא התקרבה ולחשה לפיגי שהיא תבוא בקרוב ופיגי רק הינהנה ונתנה לגרייס ללכת לאחר חיבוק ארוך במיוחד.


תגובות (4)

הכתיבה שלך ממש טובה, והסיפור נשמע יפה מאוד
אז כול מה שנותר לי לומר הוא:" תמשיכ מההר!"

25/01/2012 10:21

ארנלה?? סיפור חמוד =] אבל יש לך יותר מדי את האות ו' בתחילת מילים. נסי למצוא פתרון אחר, חוץ מזה הכול מושלם. אמרת שתמשיכי את כל הסיפורים? טוב, לא נראלי, פיספסת אחד. :) נראה אותך מגלה איזה…. ביינתים, נתראה בבצפר (?).

25/01/2012 11:27

יויויו מדהים, את כבר מסקרנת אותי, וגם כי אני ממש ממש ממש ואוהבת סוסים :)

25/01/2012 11:54

הי ארנה המתוקה

אהבתי את הסיפור מאד תמשיכי בבקשה ממני באהבה בקי ♥♥♥

03/02/2012 08:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך