ג'י
הסיפור מבוסס על סיפור אמיתי שקרה למישהו שאני מכיר היטב ואני לא יכול להרחיב הרבה על הקרבה ביננו , כדאי מאוד לעקוב בפרק הבא סיפור המעצר הראשון.
תהנו

מוח מסוכן

ג'י 24/02/2013 794 צפיות אין תגובות
הסיפור מבוסס על סיפור אמיתי שקרה למישהו שאני מכיר היטב ואני לא יכול להרחיב הרבה על הקרבה ביננו , כדאי מאוד לעקוב בפרק הבא סיפור המעצר הראשון.
תהנו

"כלא שטה" ,או בשפת החבר'ה "הפקולטה" או "האוניברסיטה" , תמיד סיקרן אותי …
גם היום כשאני אחרי ריצויי של 7 שנות מאסר בפועל , עשרות תיקים פליליים , 5 הרשעות בבתי משפט ועוד פה ושם "תארים" מכובדים כאלו ואחרים אני עדיין מתקשה להבין מה יש לילד בן 14 שהוא כל כך מתאווה ומסתקרן להיות בכלא..
גם כשהתחלתי לעשן סיגריות בגיל כל כך מוקדם זה לא היה בשביל פוזה להיפך עד גיל 16 כמעט אף אחד לא ידע שאני מעשן , הייתי מחפש זולות מסתוריות ומעשן שם , הייתי מחביא את הסיגריות מחוץ לבית , הייתי נוקט בכל מיני אמצעי זהירות שרק עברינים גדולים יכולים להעריך.
מי ידע , אז, בגיל 14 , שיום יבוא ואבלה בכלא שטה 5 שנים מחיי… וזה בכלל לא יהיה כזה כיף כמו שחשבתי אז..
את הסיפור שלי אף אחד לא יכול לספר חוץ ממני, המשטרה מייחסת לי עבירות שלא הייתי קשור בהם מעולם ומצד שני לא יודעת על רוב הפליליים שכן עשיתי, בית המשפט רואה בי מנהיג שלילי וחוץ מזה לא יודע עליי דבר , הדיבור עליי בשכונה הוא הכי קרוב למציאות , תלוי באמת את מי שואלים … אבל אף אחד לא יודע בדיוק מה הביא אותי לכאן .. חוץ ממני כמובן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך