מורדת בגלגלים-פרק 29

Arava_lavi 24/10/2015 519 צפיות תגובה אחת

הכוס בידה של אשלי נפלה והתנפצה על הרצפה. וויל החניק צחוק ועזר לי להתיישב בכיסא.
\"פטריק, תביא כוס חדשה מהמטבח.\" אשלי אמרה באיפוק והתיישבה מולי. וויל חזר מהמטבח עם כוס חדשה והטיח אותה על השולחן. אשלי חתכה את העוף בצלחתו של רובי ופנתה אליי \"אז, קיילי,\"
\"זה ריילי,\" אמרתי במבוכה. אשלי נשפה בעצבנות. \"ריילי, את בכיסא גלגלים?\"
\"כרגע.\" עניתי ומזגתי לכוסי מים.
\"כרגע? אתמול השארת אותו בבית?\" היא אמרה תוך כדי כדי שלעסה חסה.
וויל תפס בידי ומתחת לשולחן ונעץ בי מבט מזהיר. נשמתי עמוק ואמרתי \"אתה יכול להעביר לי את הסלט,\" הצצתי באשלי והוספתי \"וויל?\" וויל העביר לי את הסלט, ואשלי הניחה את המזלג שהניחה וגלגלה את עיניה. \"קוראים לו פטריק ואני מצפה ממך להשתמש בשמו.\"
\"אני קוראת לו וויל, אבל תודה על ההמלצה.\"
\"ריילי,\" סינן וויל והידק את אחיזתו בידי \"עזבי.\"
משכתי את היד שלי מאחיזתו.
\"למה את לא אוכלת מהעוף שלי? הוא לא טעים?\" שאלה אותי אשלי.
משכתי בכתפיי \"אין לי תיאבון עכשיו.\"
\"את אומרת שאת נגעלת מהעוף שלי?\"
\"ריילי.\" וויל נמתח בכיסאו ונשך את שפתו.
נשמעת פתיחת דלת ומיד לאחר מכן קריאה. \"שלום!\"
\"בייבי!\" אשלי קמה מהר ממקומה ומיהרה לכיוון הקול.
\"אבא!\" \"אבא!\" קראו רובי ולוגן והעיפו אוכל מהצלחות שלהם.
\"אני לא אקבל ככה את אבא שלך.\" אמרתי לוויל בשעשוע.
\"לא חשבתי אחרת.\" הוא אמר כשהפריד את הזיתים משאר הירקות שהיו בצלחת שלו. ידו רעדה והבנתי שהיה מתוח. הוא הרי לא אכל ארוחת ערב עם אבא שלו כבר חצי שנה, או יותר, לא?
\"פטריק כאן.\" שמעתי את קולה של אשלי.
היא נכנסה לחדר האוכל כשהחזיקה בידו של אדם מבוגר ומאפיר. הוא לבש מדים רשמיים ועל חזהו נצצו תארים צבאיים.
כשראה האדם את וויל הוא עזב את ידה של אשלי והושיט את ידו ללחוץ לוויל. וויל קם ולחץ את ידו ואז הפנה האיש את ידו אליי.
התלבטתי אם כדאי שאקום בשביל ללחוץ את היד שהושטה אליי אבל כאב חד ברגליי סילק את הרעיון ממוחי. השפלתי במהירות את מבטי לרצפה.
האיש הסיט ממני את מבטו והיה נראה שנעלב.
שתיקה כבדה נפלה מסביב לשולחן, וויל ניסה להפר אותה.
\"אבא, זו ריילי שפרד, היא לומדת איתי. ריילי-זה אבא שלי. ג\'יימס מרטין.\"
אביו לא אמר דבר, רק הנהן בראשו והתיישב לצידה של אשלי.
\"ריילי מרותקת לכיסא גלגלים, היא לא יכולה לעמוד.\"
\"רובי, לוגן. לכו לשחק בחדר.\" שלחה אשלי את אחיו של וויל ואז שאלה את אבא שלו \"ג\'יימס, אתה רוצה מהעוף?\"
\"אני אשמח.\" הוא ענה. היא העבירה לו את העוף וכשאכל ממנו היא שאלה \"טעים?\"
\"ברור שזה טעים, יקירתי.\"
\"זה לא כל כך ברור בייבי, הידידה של וויל אמרה שהוא לא טעים \"
אישוניי התרחבו בכעס \"אני לא אמרתי את זה.\" התפרצתי.
\"את צועקת עליי?\"
\"אני לא עושה שום דבר!\"
\"ריילי.\"
\"אשלי.\"
\"דיי.\" אמרתי בלחץ ומשכתי את ידי מוויל ששוב אחז בה בה בשביל שאירגע.
אבא של וויל, עדיין ברוגע מציק, אמר \"אני מבקש ממך לצאת מהבית שלי.\"


תגובות (1)

אהההה. אבל למה זה קצר?

24/10/2015 22:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך