מורדת בגלגלים-פרק 6

Arava_lavi 13/09/2015 511 צפיות אין תגובות

התמונה שלי עלתה בחדשות.
"לפני כשעה" אמר השדרן, "כשיצאה קורניליה שפרד מאחד הסטים בעיר, נתקלה השחקנית בעדת כתבים וצלמים, אך היא לא נשאלה על הסדרה החדשה עליה היא עובדת כרגע, אלא על התאונה שעברה בתה. שפרד לא הסכימה לענות על אף שאלה, אך כתב השטח שלנו שהיה באיזור דיווח שהשאלות של הכתבים הופנו אל אביה של הבת, והיכן הוא. שפרד לא ענתה על שאלות הכתבים ומיהרה לרכב שאסף אותה אותה. ולמזג האויר-" כיביתי את הטלויזיה.
במשך כל היום הסתובבתי בבית בלי מעש.
אבא שלי.
יש לי עוד כמה קרובי משפחה שאין לי קשר איתם כבר כמה שנים, אבל כולם מתעניינים באבא שלי.
ניסיתי להתקשר לאמא, אבל באף אחת מעשרת השיחות שלי היא לא ענתה.
רק בית המשפט והמשטרה יודעים מה קרה באותו יום. זה לא פורסם בשום מקום. אבל אם שואלים על אבא שלי, גם זה יגיע.
"אל תתייחסי לזה." אמר לי ג'ון. "אף אחד כבר לא רואה חדשות, הם צריכים את זה בשביל הרייטינג."
על אבא שלי אפילו מיה לא יודעת.
הוא תמיד היה הנקודה החלשה שלי.
ושנאתי את הנקודה הזאת.
פעמון הדלת צלצל. לא רציתי לראות אף אחד. ביקשתי מג'ון שיפתח את הדלת והתגלגלתי לחדר שלי.
"ריילי, זה בשבילך." הוא אמר לי מבעד לדלת החדר.
"מי זה?" אחד המורים?
"אני לא יודע, אבל הוא ביקש בהתחלה את ברברה, ואז תיקן לריילי."
פתחתי את הדלת ומיהרתי לכניסה.
"וויל," פניתי לאורח. "איך מצאת את הבית שלי?"
"זה מאוד פשוט ברברה, פשוט עקבתי אחרי הניידות." הצצתי אל הרחוב. היו שם כמה שוטרים.
"ולמה זכיתי?"
"עבודה." וויל הגיש לי את הטופס. " משהו עם מפורסם וחיי משפחה."
כמובן. אני גרה בלוס אנג'לס. מורים מתים על עירוב מפורסמים בחינוך.
"אתה רוצה לראיין את אמא שלי?" שאלתי אותו. אבל הוא פתר את ההצעה מיד. "השכונה הזו מלאה במפורסמים. אני כבר אמצא מה לעשות."
"אני יכולה להפגיש בינכם."
"פשוט הייתי בן אדם טוב ברברה."
הטלפון שלו רטט. וויל הציץ בהודעה שנשלחה לו, וגלגל עיניים. "טוב, אני צריך ללכת. אחי הקטן לא ירד לבד מהעץ."
לא רציתי לדעת למה הוא התכוון.
"צריך הסעה?" שאל אותו ג'ון. אבל וויל סירב ויצא מהבית.
"ברברה?" כשג'ון סגר את דלת הבית, עיניו נפערו בתדהמה.
משכתי בכתפיו וג'ון אמר "ריילי, אני מכיר אותך מאז שהיית בת שלוש. מעולם לא הסכמת שיקראו לך ברברה. מה השתנה איתו?"
מה השתנה איתו?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך