בבקשה תגיבו ותקראו :)

מזל תאומים

11/05/2015 665 צפיות 3 תגובות
בבקשה תגיבו ותקראו :)

פרק 1
אביגיל מאוד נבהלה והתחילה לבכות ולאבד את העשתונות, בינתיים ערן ניסה להעיר את אלחנן, הוא לא התעורר ולא הראה סימני חיים אלחנן התקשר לאמבולנס "דחוף!! תגיעו לישוב עתניאל בית מספר 7! הבן שלי" הקול שלו נשבר "פשוט תבואו" הוא אמר וניתק.
"אבא" אביגיל בכתה היא לא יכלה לשאת בעוד דברים, היא עברה טלטלה רצינית במותו של יותם ולא רצתה להיכנס לזה שוב. "אלחנן" היא התיישבה לצד אלחנן וחיבקה אותו תוך שהיא בוכה "יהיה בסדר" היא שומעת את אבא שלה אומר לה "את תראי" ערן אמר אבל לא האמין לעצמו.
סירנת האמבולנס נשמעה מבעד לקירות הבית והדהדה ברחבי היישוב, ראשים סקרניים של אנשים הציצו מבעד לחלונות הבתים המעטים שהיו בישוב הקטן שלהם, בכל זאת לא בכל יום מגיע אמבולנס לישוב.
"האמבולנס הגיע" אמר ערן "בואי" אביגיל קמה בחוסר חשק וירדה למטה לפתוח את הדלת לפרמדיקים היא כיוונה אותם לחדר של אלחנן ונגה, כל אותו הזמן נגה הייתה אצל חברה ואורנה אישתו של ערן ואמם של יותם (שנפטר), אביגיל, אלחנן ונגה הייתה בעבודה, לא מודעות למה שקורה בתוך הבית. בזמן שהפרמדיקים מנסים להציל את אלחנן ערן התקשר לארנה ועדכן אותה בכל מה שקרה, הוא ביקש מאביגיל שתלך להביא את נגה מחברתה ושתכין לה ארוחת צהריים בזמן שהוא נוסע עם האמבולנס לבית החולים אביגיל יצאה מהבית מודעת לכל האנשים שמסתכלים עליה ברחמים "שיסתכלו" חשבה לעצמה והתחילה לפזם לעצמה שיר עליז כאילו לא קרה כלום.


תגובות (3)

אז ככה, זה נחמד מאוד, לפני כל אחד חדש שמדבר תרדי שורה, זה עושה לקרואים סדר. והאמת שלא ממש הבנתי מה יקרה בהמשך הסיפור, בסדר, הוא מת, מה קורה מכאן? מה העלילה של הסיפור? סליחה על הביקורת הנוקשה זה פשוט חשוב מאוד.

11/05/2015 18:56

    סבבה :) מקבלת

    11/05/2015 19:03

אני תכף מעלה את הפרק השני ואולי תביני יותר

11/05/2015 19:04
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך