מחלקת הריגול החשוכה- הקדמה

VNKL 14/03/2015 630 צפיות 5 תגובות

השוטרים צריכים לתפוס אותם. הבוס שלהם מחייב אותם לתפוס אותם, אחרת מי יודע מה הוא יעשה להם. חובה לתפוס אותם. הם עשו דברים קיצוניים בהחלט, ובהחלט הם צריכים לתפוס אותם, ובהחלט זה יהיה קשה.
את מי השוטרים צריכים לתפוס?
את ה"מהה".
מהה זה קיצור של: מחלקת הריגול החשוכה.
סימן התפוצה שלהם הוא כבשה בגלל הקול שלה וקיצור שמם.
מה כבר ה- מהה עשו שהשוטרים חייבים לתפוס אותם כבר?
פשעים חמורים הם עשו, בכך שהרגו חלק מהשוטרים בגלל סיבה מסוימת, אף אחד לא יודע למה, ואף אחד לא ניסה לגלות למה, עד עכשיו.
ב- מהה יש 20 לוחמי קונג פו מרגלים מומחים והמפקד שלהם, האיש חסר השם. שמו חסוי בחסויות החסויות, אך תמיד כינו אותי כ"מאסטר של האנושות".
השוטרים האמיצים ביותר בפלוגה התחילו במשימת חיסול מחלקת הריגול הזאת, לפני ש.. משהו יקרה, משהו… רע.


תגובות (5)

את/ה בהחלט הצלחת לגרום למתח.
אבל אל תשים ו איפה שלא צריך, ו זאת אות קישור. אם היא לא מקושרת למשפט אז אל תשים.
אני יעקוב (אם יהיו בזה פיצוצים)
ואגב, כבר מזמן לא ראינו כאן סיפור אקשן אמיתי, תודה כל כך שאת/ה הופך/ת את האתר למעניין יותר
Peace

14/03/2015 20:23

נחמד. אני חייבת להודות שזה באמת יותר טוב משאר הסיפורים שלך. תראה חשבתי שאתה כן תתמיד בסיפור הקודם אבל… טוב לא משנה. אני אנסה לעקוב אחרי הסיפור הזה. הוא באמת יפה. דרגתי 4.
ואני ממש אשמח אם תענה לי…

14/03/2015 20:40

עוד הקדמה? אני מודה שזה היה נחמד מאוד אבל בטח עוד מעט תעלה עוד הקדמה. האמת שאני אעקוב על זה, אם תמשיך את זה.
ודרך אגב, בראשי תיבות מורידים את אותיות אהו"י, אתה צריך לקרוא להם מר"ח.

14/03/2015 21:04

    זה בדיוק מה שאמרתי לו בסיפור אחר רק יותר אחרוך. פשוט בא לי להיות נחמדה הפעם וגם אין לי כוח לחזור על זה.

    16/03/2015 21:49

אני לא ממש אהבתי. זו בעיה איתי, אבל אני שונאת את משחקי ה"אותו, אותנו, הם, אותם" [יאכ, פרונאון גיים.] ולאידעת, לא מתתי על צורת הכתיבה כלכך. זה היה מסביר מדי, הייתי מצפה שזה יגיע תוך כדי סיפור ולא כהסבר מבלבל ומבולבל. בוא רק נאמר שלא הבנתי כלום בערך ולא בקטע הטוב שיגרום לי למתח.
מה שכן, הרעיון נראה נחמד. שב ותפתח אותו. רואים שלא השקעת אפילו בקריאה חוזרת ["מה כבר ה- מהה עשו שהשוטרים חייבים לתפוס אותם כבר?" הנה ההוכחה שלי להצהרה הנ"ל]
לילה

15/03/2015 00:58
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך