Lucy Koren
פרולוג לסיפור ישן-חדש שלי. חחחחחחח אני יודעת שיש כאלה שמחכים לדרקוני הכתר.. אין לי זמן לחשוב על המשכים לסיפורים.. אני ממש עמוסה חחחחחח אז תסלחו לי על זה. אני אנסה להמשיך ביום חמישי, אחרי הבגרות..

אני מקווה שתהנו מהסיפור הזה. הוא מאתגר אותי, אז אני נהנית לכתוב אותו חחחחחח

מחשבות השומרת- פרולוג

Lucy Koren 24/02/2013 624 צפיות 6 תגובות
פרולוג לסיפור ישן-חדש שלי. חחחחחחח אני יודעת שיש כאלה שמחכים לדרקוני הכתר.. אין לי זמן לחשוב על המשכים לסיפורים.. אני ממש עמוסה חחחחחח אז תסלחו לי על זה. אני אנסה להמשיך ביום חמישי, אחרי הבגרות..

אני מקווה שתהנו מהסיפור הזה. הוא מאתגר אותי, אז אני נהנית לכתוב אותו חחחחחח

"אדוני, תן את הפקודה."
שתיקה. השקט המעיק הזה שבו כל אסון עובר בראשך, ואינך יודע מה לעשות.
"אדוני, הפקודה! אין הרבה זמן!"
מלמול לא מובן נשמע, מלמול שהעביר בכולם את ההרגשה. מלמול שאי אפשר לטעות בו. מלמול שפירושו הפסד.
"לא! חיילים הקשיבו! זה לא הפסד, אנו נילחם. אנו נגן על ארצנו בחיינו. אנו נגן על בתינו ועל קרובינו. אנו נגן על האהובים עלינו!"
שתיקה. לא שתיקה של הקשבה, אלא שתיקה של ייאוש, של פחד.
"כולנו מפחדים, אבל אנו נתגבר על הפחד! כולנו מיואשים, אך בכל זאת ניתן את כל כוחנו!"
"כבר אין לנו כוח!" צעק אחד.
רעש. רעש זועם, עצוב. כולם צועקים. הראש כואב מחוסר השינה ומהמאמץ. הברכיים רועדות מהפחד.
הפסד. הידיעה שמחלחלת אל כולם במהירות, שאין סיכוי.
ואז, כשכולם כבר היו מיואשים. כשרובם כבר נפלו על ברכיהם בהכנעה, וכשדמעות מעוררות רחמים בעיניהם.
אז הם הגיעו.


תגובות (6)

נשמע מעניין, תתחילי (:

24/02/2013 11:34

נשמע מעניין >

24/02/2013 15:31

ממשיכה עכשיו :)

25/02/2013 00:55

מעניין!
יאללה המשך!

25/02/2013 01:05

מעניין!
יאללה המשך!

25/02/2013 01:13

ווהוווו! סיפור חדש! ויש כבר פרק ראשון!!
איזה כיף שיש לי עוד משהו לקרוא שלך! הכתיבה שלך מדהימה, גם בפרולוג קצר כל כך אפשר לראות את זה! התיאורים, הרגשות, האווירה המייאשת של הסוף… אני יכולה להרגיש את זה יחד עם החיילים! טוב, מצטערת אבל אין לי ממש זמן להמשיך לכתוב את התגובה הזאת כי אני רצה לקרוא את הפרק הראשון!
~מדרגת~ D:

25/02/2013 01:38
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך