Lucy Koren
אני יודעת שלוקח לי הרבה זמן.. מצטערת.. יש לי מלא עבודות.
מקווה שתהנו מהפרק הזה, למרות שלא קורה בו שום דבר מיוחד.

מחשבות השומרת- פרק 3

Lucy Koren 16/03/2013 698 צפיות 7 תגובות
אני יודעת שלוקח לי הרבה זמן.. מצטערת.. יש לי מלא עבודות.
מקווה שתהנו מהפרק הזה, למרות שלא קורה בו שום דבר מיוחד.

אני לא זוכרת את הפעם האחרונה שכל כך שמחתי לחזור הביתה. הבקתה הקטנה מעולם לא הייתה חמימה כל כך, ומיטות הקרש מעולם לא היו נוחות כל כך.
אני אתחיל מההתחלה.. מצטערת אמא, התרגשתי לחזור, ושכחתי שלא סיפרתי לך על כל מה שקרה לפני שחזרנו אל הבקתה.
הלכנו בשקט בחזרה אל מחנה הצבא. לילי עדיין הופיע בצורה הסוסית שלה. אף אחד לא הסתכל לצדדים לבדוק אם עוקבים אחרינו או שמישהו שמע את מה שעשינו. כאילו כולם יודעים מה קורה סביב גם בלי באמת להסתכל.
כשהגענו אל המחנה, לילי כבר הפכה ביזרה לאישה. והאיש שנראה חזק תפס את שני הגופים והמשיך ללכת כאילו הוא לא סוחב משקל עודף על כתפיו. שוויצר.
הגנבתי מבטים אל לילי ובדקתי אם בעיניה עוד נראה הצבע הסגול, או שאולי הזנב נותר מאחורי גבה.
חיילים רצו במעגלים סביב גדר המחנה. הם נראו תשושים, ונשקם קיפץ על חזם ברפיון. לא היה להם כוח להחזיק אותו. מפניהם נטף ייאוש. כשעברנו לידם עם שני האנשים מליאונרסה הם פסקו מפעולתם והביטו בנו בהפתעה. חייכתי חיוך ניצחון על אף שלא אני זו שתפסה אותם, אבל שאר חבריי ליחידה נותרו אדישים והמשיכו בדרכם לכיוון אוהלו של המפקד.
כשהבטתי בלילי פעם נוספת, היא תפסה את מבטי. חיוך קטן עלה על שפתיה הדקות, ועיניה היו חמימות. חייכתי אליה חיוך קטן והרגשתי את לחיי בוערות באדום. היה מוזר לראות אותה מחייכת.
אוי.. שכחתי שלא תיארתי לך את אנשי היחידה.. אני פשוט רואה אותם כל הזמן, אז לא חשבתי על לתאר אותם.
לילי היא אישה נמוכה יחסית בעלת ייניים חומות בהירות בצבע דבש ושיער שור שמגיע עד כתפיה. עורה לבן מאוד ומעט זוהר באור הירח. היא אישה יפה.
הגענו אל בקתת המפקד, ולילי דפקה על הדלת. כולם לבשו ארשת פנים רצינית. המפקד פתח את הדלת ונראה ערני כרגיל למרות השעה המאוחרת. אף אחד לא דיבר.
האיש שהחזיק את שני האויבים הניח אותם בעדינות על מדרגת הבקתה והלך אחורה בדממה.
המפקד הביט בשני האנשים המעולפים וסימן לנו להכניס אותם אל תוך הבקתה.
כשנכנסנו כולנו הוא סגר את הדלת ונעל אותה. הוא הלך אל אמצע החדר הקטן, והרים חלק מהקרשים ששימשו כרצפה. תחתם נגלה לנו גרם מדרגות ארוך.
המפקד סימן לנו להכניס את שני האנשים אל תוך הבור הקטן. ירדנו למטה, כשהאיש החזק אוחז בשני האנשים. ראינו מעין בתי כלא קטנים סגורים בסורגים.
האיש החזק שם כל אויב בתא נפרד, סגר את שני התאים בחוזקה עם מנעול,
וכולנו עלינו למעלה.
הייתי עייפה, ולא היה לי זמן לחשוב על המסתוריות של המפקד, או על כך שאחת מחברותיי ליחידה הפכה לסוס. ברגע שראשי נגע בכרית נרדמתי.
מחר בערב יש עוד משימה בממלכת ליאונרסה. אני מקווה שאגלה עוד על חבריי ליחידה, או על עצמי. איני יודעת למה אני נמצאת פה.. לשם מה גייסו אותי?


תגובות (7)

תמשיכייי , אהבתי במיוחד את הרעיון :)

16/03/2013 06:39

לא קורה בו שום דבר מיוחד??
מה את רצינית?
הדמות שואלת בפעם הראשונה את השאלה שרצה במוחי כבר מהפרק השני-
"למה היא מגויסת ליחידה הזו?"
כשחושבים על זה…אני חושבת שכל עניין הצבא משפיע על הסיפור :) איזה יופי לראות איך המציאות משפיעה על עלילת הסיפור!
כתיבתך יפה ועשירה בתיאורים…
נהניתי!
הייתי רוצה שתאריכי את הפרקים…רק במעט…
תמשיכי כשתוכלי!!!! :)

אז בהצלחה,
בסקרנות לגלות מהם סגולותיה,
ממני,
החולמנית.

16/03/2013 12:23

והווו שתי ותייקות חזרו לאתר , אייזה כייף !
לא נשארנו בדד :)

16/03/2013 12:43

תמשיכי! (=

16/03/2013 13:11

תודה רבה בנות. כרגע אני שוקדת על העבודת חקר בפסיכולוגיה.. אז אין לי זמן לכתוב.. אבל אני מבטיחה להמשיך ברגע שאני אבין מה אני עושה עם העבודה.

16/03/2013 14:46

מה? כל כך הרבה זמן! איך יכול להיות שפספסתי את הפרק הזה?!
טוב, מזל שבדקתי, אחרת לא הייתי רואה אותו! (אהמ אהמ… למה לא אמרת לי? :(
בכל מקרה, נהניתי מכל מילה! העניין עם הסיפורים שלך, הוא שגם אם תכתבי על גרב מזמרת שנכנסת ויוצאת ממכונת כביסה עשרים פעמים (סתם דוגמה כן? XD) אני אהיה מרותקת! כי הכתיבה שלך כל כך ייחודית, כל כך עדינה ויפה שאני תמיד יאהב לשבת ליד המסך ולקרוא!
וכשזה נאמר, עכשיו הגיע החלק של "תמשיכי" ו- "אני מחכה בקוצר רוח" אבל במקום זה אני רק אגיד שאת *חייבת* להמשיך, אחרת… (אממ לא חשבתי על זה עד הסוף האמת… אני יחזור אלייך בעניין…חחח)
מצפה לראות פרק בקרוב! בהצלחה עם הלימודים והכל (למרות שעכשיו חופש חח)
חג שמח! D:

20/03/2013 16:02

נעמי!!!! חחחחחח לא רציתי להציק עם זה.. לא נעים לי לבקש שיקראו את הסיפורים שלי חחחח
ממש תודה על התגובה! באמת שעשית לי את היום, שהתחיל לא משהו עם שמש בפרצוף בשש בבוקר.. כבר אמרתי שאני לא מתה על הקיץ? חחחחחח
באמת תודה. אני מנסה להמשיך בין העבודות הגשה שיש לי.. אבל זה לא עובד :\ אני חושבת שאני אקדיש יום שלם לכתיבת הסיפור הזה.. אחרת אני בחיים לא אתקדם..
ואז עוד יום לדרקוני הכתר חחחחחח
תודה על התגובה. אני מבטיחה להמשיך בקרוב.

21/03/2013 01:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך