the one sitting next to you
תודה לכל מי שנתן דמויות, אני אעלה את הפרק הראשון היום :)

מחתרת המלכה-דמויות

the one sitting next to you 10/08/2014 795 צפיות 2 תגובות
תודה לכל מי שנתן דמויות, אני אעלה את הפרק הראשון היום :)

שם: קלאודיה אנדיפלר
גיל: 18
מראה: שיער ג'ינג'י גלי עד כתפיה, עיניים בצבע הים, חיוורת, עף סולד, עצמות לחיים גבוהות.
אופי: ישרה, מנומסת, מוסרית, עקשנית, פיקחית, חדת הבחנה, מרדנית, נאמנה, חשדנית, קשה להשיג את אמונה, כריזמטית, מתוחכמת, דובקת בעקרונותיה, לא מצייתת לפקודותיו של איש מלבד המלכה.
עבודה בארמון: אחת מנשות החצר של המלכה.
רקע: אחרי שנים בהן מלך הממלכה הסמוכה התעלל בה נפשית ופיזית המלכה מצאה דרך להבריח אותה מהממלכה ולארצה, שם היא השיגה לה תואר אצילות ומקום בארמון בתור אחת מנשות חצרה. היא לימדה אותה כל מה שהיא יודעת, אך נשות החצר של המלכה הן לא סתם נשות חצר רגילות, יש להן דרכים להשיג מידע מכל אדם והן מוכנות לעשות הכל בשביל מלכתן.

שם-רייצל גרין
גיל-18
מראה- שיער פשוט ושחור כפחם, עיניים חומות וחיוורות, עורה מעט לבן מהרגיל.
אופי-חרוצה, ביישנית, ממלאת כל פקודה ונשמעת להוראות-צייתנית, מחביאה בתוכה יכולות אסטרטגיות מופלאות, אוהבת לשיר בזמנה הפנוי- אך אף אחד לא יודע זאת.
תפקידה בארמון- משרתת
רקע- אימה ואביה גם כן שירתו בממלכה, אביה כאביר ואימה כמשרתת, כאשר גילתה אימה שהיא בהריון, המלך זעם וכעס, אך המלכה הייתה מעט רחמנית, ובעודה בקשר טוב עם המשרתת- הסכימה לה להוליד אותה, אך לאחר מכן- היא ואבירה יגורשו מהממלכה, והנערה תאומץ.
כך גדלה רייצ’ל במשפחות אימוץ שונות עד שהגיעה לגיל 14 והחליטה לעבוד והתפרנס מעצמה.. וכך היה, היא שינתה את שמה שהיה במקור אמילי, והחליטה לעבוד בממלכה.

שם: ג’ון
גיל: 19
מראה: שער שחור קצת פרוע עיניים ירוקות די גבוה ושרירי
אופי: ביישן קשה לו להיפתח לאנשים אחרים אחרי כול הדברים שראה בחיים שלו
אבל יעשה הכול בשביל חברים שלו
רקע: ברח מהבית בגיל צעיר אחרי שראה את אביו רוצח בן אדם חף מפשע
והחליט לעבוד בארמון כדי להתפרנס

שם: מינה (משמעות לוחמת חזקה)
גיל: 18
מראה: שער בינוני בצבע שאתני (מקווה שכתבתי את זה נכון :) עיניים בצבע כחול כהה יחסית גבוה 1.70 בארך
אופי: היא חזקה מנטלית היא מתוחכמת ושקטה היא מאוד חדורת המטרה ברגע שהיא תירצה להסיג משהוא היא תסיג אותו גם אם זה פוגע באחרים היא יודעת להעריך את עצמה נכון מה שעוזר לה מאוד היא מאוד ראלית היא לא רגשנית כול כך היא סרקסטית אינטליגנטית
רקע: היא גדלה בבית עם עוד אח אבא שלה היה איזה מורה חכם או יעץ (בחירה שלך) והוא לימד אותם להיות חכמים מתוחכמים

שם: אנה סוואן.
גיל: 18
מראה: שיער שחור, קצת אחרי הכתפיים, עיניים ירוקות בוהקות, נמוכה, אוהבת ללכת בעיקר עם בגדי גברים, שיש בהם יותר אוויר, ונוח יותר לרוץ בהם וללכת בהם ולהסתובב איתם.
אופי: חכמה, שמה לב לפרטים הקטנים, חמת רוח ומתפרצת בקלות – אבל לא בחברת המלך, חברותית, חשדנית, אם היא שונאת מישהו, היא אף פעם לא תהיה חברה שלו באמת, אף פעם לא סולחת.
עבודה בארמון: משרתת אישית של המלכה.
רקע: אבא שלה היה שומר הראש של המלך, אבל בגלל טעות קטנה אחת, המלך תלה אותו. לפני זה, הם היו משפחה שאמנם לא עשירה, אבל לא חסר להם כלום. אחרי זה לאט לאט הם איבדו את הכסף שלהם וכמעט היו צריכים למכור את ביתם, שהיה שייך למשפחה למשך דורות רבים. באותו זמן המלך תלה את המשרתת האישית של המלכה שבטעות העיפה עליו גרגיר אורז. היא נבחנה למשרה, והמלכה בחרה בה, ומזה המשפחה שלה והיא ממשיכים להצליח להתקיים.

שם: מריג’ין
גיל: 13
מראה: בעלת שיער בצבע חול קצר ודליל. עניים חומות חמימות וגדולות תחומות בריסים ארוכים ועבים. אף ארוך ונשרי. שפתיים דקות שכמעט נבלעות כשהיא מחייכת. היא כחושה כולה עור ועצמות.
אופי: ציתנית, תמימה, ובודדה. עושה ללא שאלות את כול מה שמוטל עליה מפחדת מהמלך עד אימה, הוא משפיל
אותה ללא הרף ומקשה עליה מאד, מנצל אותה ככל האפשר. אך היא שותקת ובוכה בלילות בלי שאף אחד רואה. אבל מבלי שהיא מבחינה בכך היא מתחילה מעט להתמרד ולהיות יותר מודעת לעצמה. מריג’ין היא ילדה חכמה ומכושרת בטירוף חכמתה הרבה מתגלה כשהיא מצטרפת למחתרת שם היא
רוכשת חברים ומשפחה חדשה.
עבודה בארמון: בעיקרון היא מנקה בארמון, אבל המלך מנצל אותה לעבודות פרך נוספות בלי התחשבות בגופה הקטן והשברירי.
רקע: אביה האלכהוליסט מת והשאיר את אמה עם תינוקת בת שנה, (מריג’ין היא התינוקת). עם חובות רבים. אמה סוג של מכרה אותה לארמון בשביל לשלם את חובותיה ולחיות בשקט כשהייתה עוד תינוקת.

שם- דילן נארי
גיל- 19
מראה- שיערו בלונדיני, כמעט לבן ועיניים תכולות ועמוקות כמו הים נראות, הוא מעט שזוף, עין אחת מצולקת בצלקת מקרב אחד. שרירי וגבוה מאוד.
אופי-בעל חוש הומור אך כשצריך מאוד רציני לגבי העבודה שלו, אוהב לעזור במה שהוא יכול, גם הוא כמו שאר עובדי הממלכה- טיפה צייתן. הוא כמו הבן של המלכה. הוא יעשה הכל למענה. בעל מחשבה אסטרטגית, הוא חזק ומהיר, קליל רגליים, מעט שחצן.
עבודה בארמון- הוא לוחם, אביר. שוב- הוא כמו בנה של המלכה, הוא כל הזמן על ידה- מעין שומר אש..
רקע- בעת ביקור של המלך והמלכה בעיירתם, מצאה המלכה נער קטן שיושב ומקבץ נדבות. היא החליחטה לרדת מכרכרתה ולהלוות לו מכספה, על אף שהמלך כעס על כך. לאחר שהביטה בעיניו, היא כמעט ובכתה, והתפטתה לקחת אותו בחסותה.ולבסוף עשתה כך.
מאז גדל בממלכה, למרות זה שהצלך לא אהב את זה, המלכה כל הזמן הרגיעה אותו. אטאט הפך ללוחם ולמד עוד ועוד וכבר בגיל חמש עשרה- נהיה ללוחם המעולה בממלכה. וכך הפך והתקרב אף יותר למלכה.

שם: ויה
גיל:18
מראה: שיער חלק חום כהה וארוך, עורה שזוף, עיניים אפורות ובהירות מאוד, רזה ודי גבוה.
אופי: מרדנית, אומרת מה שהיא חושבת ולא משנה מי ניצב מולה, דבוקה למטרות ולעקרונות שלה. לא תקשיב למישהו רק בגלל שהכוח שלו חזק ולא תעשה הבדלה בין החזק ולחלש. טובת לב, אמיצה, עקשנית וחשדנית. צינית ומרכלת די הרבה. היא לא חושבת רק על עצמה ואם היא תחליט לעשות משהו היא תחשוב כמה פעמים לפני ותדאג שזה לא יפגע באנשים החשובים לה. אוהבת לעזור, ומגעילה מאוד למי שמגעיל לחברייה. היא חכמה מאוד ואפשר לדבר לדבר איתה שעות. יודעת לשמור סוד.
עבודה: מממ תופרת אם אפשר, כאילו בגדיפ וכאלה.
רקע:אמא שלה ברחה שרק נולדה והשאירה אותה רק עם אביה. מכיוון ואביה הוא אחד מהלוחמים במלחמה לא הייתה לו ברירה אלה לשים אותה בתור עובדת במלחמה.


תגובות (2)

הוספת את הדמות שלי ^^ מחכה לפרק הראשון

10/08/2014 16:09

יש הכנסת את הדמות שלי

10/08/2014 21:33
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך