מטורפת\\ פרק 14

Blue Jean 20/08/2016 698 צפיות 2 תגובות

'משהו קרה לטיה', המשפט הזה מהדהד בראשי כבר שבועות.
היא יושבת בחיקי וממררת בבכי, ואני בוכה יחד איתה.
אסור לי להראות לה שאני נשברת, המילים עומדות על קצה לשוני אבל אני לא מסוגלת להוציאן.
מהרגע הראשון שראיתי אותה, אז כשהייתה בת 5, ידעתי שזו היא.
אני אז הייתי בת 17, מתלמדת צעירה כמורה למחול.
קיבלתי מלגה בגיל 16 ללימודי תואר אקדמיים במחול והתחלתי את התואר שלי מוקדם.
טיה חושבת שאכפת לי ממנה רק בגלל שאני נחמדה או משהו כזה, אבל יש בנינו קשר יותר חזק ממה שהיא חושבת.
היא נולדה כאשר הייתי בת 12, שנה לאחר שאימי עזבה את הבית.
אני לעולם לא אשכח את אותו היום, אבא קיבל טלפון מסתורי והלך אל החדר השני ואני צותתי מהצד השני של הדלת.
"מה זאת אומרת ילדה בת? ממי? איפה היא נמצאת?" שמעתי את אבא מרים את קולו.
"את אומרת לי שיש לה עוד ילדה? היא לא הצליחה לגדל את אליס אז עכשיו היא הביאה עוד אחת?" אבא נשמע ממש כועס.
"אז למה היא ילדה בת אם היא נטשה אותה בבית החולים? זאת לא הבת שלי, מצטער" אבא ניתק את הטלפון בכעס ואני רצתי לחדרי.
לא האמנתי שיש לי אחות, אחות משלי.
מאז לא הפסקתי לחפש, כשעברתי את קורס החובשים בבית החולים, שהקורס היה חובה בתואר שלי, נאמר לי למיין את תיקיות היולדות תמורת תוספת תשלום, ואז מצאתי את התיקייה שחיפשתי זמן רב, התיקייה של אימי.
'אליס לורנס, 31/1/1990
בשעה 18:39
2.527 ק"ג

טיה ג'יי 7/7/2001
בשעה 09:56
2.961 ק"ג'
שנים עברו עד שמצאתי את שמה, טיה ג'יי
ובכן, ואז הבנתי למה הייתה לי הרגשה כל כך חזקה לגביי הילדה הקטנה תכולת העיניים שלימדתי בשבוע שעבר, זאת אחותי.


תגובות (2)

O-M-F-G!!!!!!!

20/08/2016 23:20

מדהים????

21/08/2016 16:19
סיפורים נוספים שיעניינו אותך