noalovejb6
תגיבו. ומה אתם חושבים על הפרק? ובכללי על הסיפור עד עכשיו?

מיאמי ביץ\'- פרק 4:

noalovejb6 24/05/2014 736 צפיות 3 תגובות
תגיבו. ומה אתם חושבים על הפרק? ובכללי על הסיפור עד עכשיו?

פרק 4:
אחרי משמרת משעממת, החלטתי ללכת לראות את בית האחווה, שון אמר שבית האחווה נמצא בשכונה הראשונה אחרי הטיילת.
הלכתי בדיוק כמו ששון הדריך אותי מוקדם יותר, נכנסתי לשכונה מלאת בתי חוף קטנים מעץ, באמצע השכונה בערך עמד בית ענק-בית האחווה.

בית האחווה היה עם קורות עץ לבן מבחוץ, ודלת עץ חום כהה.
דפקתי בדלת העץ,היא נפתחה ובכניסה עמדה בחורה בלונדינית שהייתה בחנות הגלידה מוקדם יותר עם שון ואיימי.
\"היי, אני לקסי, באתי לראות את הבית\" אמרתי \"היי, אני אנה, שנייה אני אקרא ל שון, את מכירה אותו, נכון?\" שאלה \"כן, דיברנו בחנות הגלידה\" אמרתי \"כנסי בינתיים\" אמרה ופינתה לי את הדרך לכנס לבית.

התבוננתי מסביבי בצד ימין שלי היה מטבח ענק בצבע לבן, משמאלי היה סלון גדול לבן גם הוא, מולי היה גרם מדרגות וקומה שלמה מלאת חדרים ועוד סלון, מאחורי גרם המדרגות הייתה דלת זכוכית שהובילה לגינה עם בריכה ודשא ירוק-לא משנה של מי הבית הוא פשוט מושלם.

"היי לקסי, אני מקווה שלא חיכית הרבה זמן" אמר שון כשבא מכיוון החצר \"לא, בכלל לא\".
הוא עשה לי סיור בבית והראה לי את החדר שאני יקבל אם אני ירצה לגור בבית- זה היה חדר לבן עם רהיטים לבנים הוא היה לא קטן.

ואז התיישבנו לשתות כוס קפה במטבח "אז בת כמה את? הוא שאל "22, בדיוק סיימתי קולג " אמרתי"אז מה את עושה במיאמי?" שאל "אני מבית שהחיים בו הם שיגרה משעממת, הורים שמרניים מידי, רציתי לבוא למיאמי להפר קצת חוקים להשתולל, לראות איך אנשים אחרים בגילי חיים ולחזור הביתה" אמרתי "ואתה?\" הוספתי \"הבית הזה היה של ההורים שלי אבל הם בשליחות בח"ול אז הפכתי את הבית שלהם לבית אחווה, לא נראה לי שאכפת להם בכלל\" אמר \"ומה הקטע שלחפש שותפים? אתה נראה עשיר\" אמרתי- חסרת טקט שכמותי,
\"משעמם פה לבד, חיפשתי אקשן, שותפים זה אקשן- אנחנו כבר נהינו כמו משפחה, אנחנו רבים וסולחים, אנחנו אוכלים ביחד כל יום ראשון, אנחנו יוצאים כל ערב ביחד, שומרים אחד על השני יוצאים גם ביום ביחד, ולכל מקום שאנחנו מגיעים אנחנו מרימים אותו\" אמר \"נשמע שאתם חיים טוב\" אמרתי וצחקקתי \" חיים טוב, הכי טוב\" אמר \"אז בוא ניגש לעניין, כמה אתה רוצה על חדר לחודשיים?\" שאלתי-שוב חסרת טקט שכמותי, והוא התחיל לצחוק \"מה?\" אמרתי מצחקקת גם אני \"אני לא לוקח כסף, אמרתי לך שאני מחפש אקשן,לא כסף\" אמר-פאק הבית הזה בשבילי.

בסופו של דבר סגרנו למחר אני מעבירה לפה את הדברים שלי.


תגובות (3)

אהבתי תמשיכי!

24/05/2014 14:59

תמשיכייי

02/06/2014 19:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך