דניאל דיירקשן
מצטערת שזה קצר

מי זה אחי?פרק 1 :)

דניאל דיירקשן 17/12/2013 626 צפיות תגובה אחת
מצטערת שזה קצר

חזרתי מהבית ספר , אבל לא הלכתי ישר הביתה כי אבא ביקש ממני להביא לו חלב , לחם, כל מיני פירות טעימים , והכי חשוב שוקולד חח.
הלכתי לסופר וקניתי את כל מה שצריך, יצאתי מהסופר איזה איש אחד בא ניגש אלי ואמר :"את סיוון נכון, את הבת של שלומי תמסרי לו שיש לו חוב אצל יאיר , וכדאי שישלם מהר", והלך.
הוא נראה מאיים כזה , עם חליפה שחורה כזאת ומשקפיים שחורות , קירח רזה וגבוה. בכל זאת המשכתי בדרך לבית , עליתי במדרגות ופתחתי את הדלת אבא לא היה בבית כנראה הוא בעבודה.

אכלתי ארוחת צהריים שניצל אם אורז וצ'יפס, אחרי זה הלכתי לשפוך זבל וראיתי שיש מכתב בתיבה.
על המכתב היה כתוב: "לסיוון , אחותי היקרה".
פתחתי את המעטפה במהירות סיקרן אותי לא הבנתי אפילו מה קורה פה עד שקראתי את המכתב :
"סיוון היקרה,
אולי את לא מכירה אותי , אבל אני מכיר אותך , וחשוב לי נורא שתדעי את זה, אני לא יודע מאיפה להתחיל לספר את הכל.
אז ככה אמא סיפרה לי עלייך , זה מסובך , בקיצור .
אבא עזב את הבית ולקח אותך ואז הוא התחתן אם מישהי אחרת שאת חושבת שזאת אמא שלך , אבל לא אמא שלך האמיתית נמצאת פה איתי והיא נורא מתגעגעת אלייך למרות שהיא הכירה אותך 4 חודשים , היא בוכה פה והיא רוצה רק לחבק אותך וגם אני אותך רוצה לחבק, אמא פשוט אמרה לי הכל כל מה שיש לה על הלב, והנה זה הכתובת חיפה….."
ההייתי בהלם פשוט לא האמנתי למה שאני קוראת.


תגובות (1)

מושלם תמשיכי

17/12/2013 08:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך