מלאכית של אהבה-פרק 2

דניאלה ♥ :-) 02/02/2014 598 צפיות אין תגובות

הסכמתי והלכנו לסטודיו לפגוש את הבנים.
כשפתחתי את הדלת לא האמנתי למראה עניי הוא פשוט עמד שם מחכה לפגוש אותי ואפילו לא יודע שהוא מכיר אותי….—————————–זה היה הוא זה היה רועי פשוט לא האמנתי דמעות עלו בעניי וזיכרונות עלו במוחי .
רצתי עליו והוא עליי והתנשקנו נשיקה ארוכה ונעימה כמה זמן לא הרגשתי את שפתיו את הריח שלו .
לפתע הרגשתי איך המבטים של כולם נדקרים בנו .התנתקנו מהנשיקה .
ורק אז ראיתי את המבט הקנאי העצוב והמבולבל של דניאל דמעות עלו בעינה .
~נקודת מבט של רועי~
כמה התגעגתי לאנה אך רק שהתנתקנו מהנשיקה הבנתי מה עשיתי פגעתי בדניאל הרי אני חבר של כבר חודשיים אך באותו רגע הרגשתי אהבה רק לאנה ורחמים לדניאל .
לחשתי באוזנה של אנה שצריך להסביר לכולם מקרה בנינו והיא הסכימה והתחילה לדבר.
~נקודת מבט של אנה~
התחלתי להסביר לכולם: בטח שמתם לב שבני לבין רועי יש משהו וזה נכון אני ורועי היינו חברים לפני 3 חודשים במשך חצי שנה היינו מאוהבים בטירוף אבל משהו קרה בין המשפחות שלנו והם הפרידו בנינו ומאז לא ידעתי איפה רועי או מה קורה איתו . חודש אחרי כול מה שקרה אני עברתי לפה כי לא יכולתי להסתכל יותר בעניים של ההורים שלי המשיך רועי. ואני רק עכשיו עברתי לפה כי פשוט לא יכולתי יותר אבל איזה צירוף מקרים מוזר לא המשכתי אני.
~נקודת מבט של דניאל~
לא איזה הזוי היא באה לפה מתנשקת עם החבר שלי שאני איתו כבר חודשיים ממש מעניין אותי הרומן שלהם יאללה שתלך הבת כלבה הזאת איתי לא מתחרים .התקרבתי לרועי ונתתי לו את הנשיקה הכי מהממת בעולם ואמרתי לאנה שאנחנו חברים כבר חודשיים ישר ראיתי את הפרצוף העצבני שלה וגם את הפרצוף המבולבל של רועי ….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך