דניאלה ♥ :-)
תגיבו זה ממש חשוב לי

מלאכית של אהבה – פרק 3 (והודעה)

דניאלה ♥ :-) 09/02/2014 588 צפיות אין תגובות
תגיבו זה ממש חשוב לי

החלטתי להמשיך את הסיפור תגיבו!!!
~נקודת מבט של דניאל~
לא איזה הזוי היא באה לפה מתנשקת עם החבר שלי שאני איתו כבר חודשיים ממש מעניין אותי הרומן שלהם יאללה שתלך הבת כלבה הזאת איתי לא מתחרים .התקרבתי לרועי ונתתי לו את הנשיקה הכי מהממת בעולם ואמרתי לאנה שאנחנו חברים כבר חודשיים ישר ראיתי את הפרצוף העצבני שלה וגם את הפרצוף המבולבל של רועי ….
………………………………………………………..
נקודת מבט של אנה
טוב אז באתי לפה להכיר אותכם . מיד שניתי את הנושא אני גיא (גיא ומריה היו חברים איזה חמודים הם ביחד) . אני רן פנה אליי בחור מהמם בן 16 שיער בלונדי – שטני פרוע עניים כחולות עמוקות וחיוך אלוהי פשוט חתיך (מזל שהוא לא היה תפוס ) נתתי לו נשיקה בלחי .
אחר כך כולם דיברו אל שנת הלימודים שמתחילה בקרוב . אני והבנות חזרנו לחדר הלכתי לצחצח שניים ולעלות על פיג'מה . כשנשכבתי על המיטה פשוט לא הצלחתי להירדם חשבתי על כל כך המון דברים על המפגש שלי עם רועי ואל דניאל הכלבה הזאת אל רן החתיך ובעיקר אל ההורים שלי אולי הם באמת צדקו לגבי רועי שהוא לא מתאים לי הרי בכל זאת הוא שכח אותי תוך 3 חודשים .
~בוקר~
קמתי בלית בררה והתחלתי להתלבש לבשתי טוניקה לבנה צמודה של אדידס וטיי'ץ תכלת – טורקיז כזה מהממם וסדרתי את השיער שלי לצמה על הצד . הלכתי לצחצח שנים וראיתי שם את רועי ודניאל מסתודדים ומתלחשים בדרך מוזרה מאוד הצלחתי לשמוע הם אומרים:
רועי-אל תשימי לב לאנה אנחנו נפרדנו לפני הרבה זמן אני היום יסביר לה הכול.
דניאל – אני שמחה ממש לא רציתי לאבד אותך אני הלך ליישר איתה הדורים אחרי ארוחת הבוקר ..
~בחזרה לאנה ~
ממש נעלבתי ממה שהם אמרו ועוד אחרי זה הם התנשקו . צחצחתי שניים והלכתי לאכול ארוחת בוקר .
ישבתי ליד מריה ורן הם ישבו עם כל החברה במעין חבורה כזאת . אכלתי בשקט קוראסון ונס קפה
ופיתאום רן בא לדבר איתי …..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך