דניאלה ♥ :-)
המשכתי את הסיפור לאחר עצירה ארוכה מקווה שתאהבו 3> ;-) תגיבו ....

מלאכית של אהבה-פרק 4

דניאלה ♥ :-) 13/04/2014 660 צפיות אין תגובות
המשכתי את הסיפור לאחר עצירה ארוכה מקווה שתאהבו 3> ;-) תגיבו ....

ואז רן בא לדבר איתי
…………………………………………………
נקודת מבט של רן : באתי לדבר עם אנה אני חייב הקטע שרועי ודניאל עשו לה לא היא במקום .
רן: אנה אפשר לדבר איתך דקה בחצר ?
אנה : בטח ,גם ככה כבר סיימתי לאכול . שנלך ?
רן: כן בואי .
חצר הפנימיה : ישבנו באיזה שהיא פינה בספסלים .
רן: אני מצטער על הקטע שדניאל ורועי עשו לך זה היה דיי דוחה .
אנה: אין לך מה להצטער . לא הייתי צריכה לנשק אותו הייתי צריכה לדעת שהוא כבר התגבר אליי , הייתי צריכה להקשיב להורים שלי הם אמרו לי שהוא לא בשבילי , בכל זאת אני יקח אותם לשיחה ויגיד להם שזאת הייתה טעות ושהם צריכים להמשיך בדרך שהם ואני בשלי .
שתקתי לא אמרתי כלום רק נתתי לה להתפרק ולבכות , אבל פשוט לא יכולתי אספתי אותה לחיבוק ואמרתי שהכל בסדר . היא כל כל עדינה ויפה לא מגיעה לה ככה להיפגע .
נקודת מבט של אנה : רן פשוט כל כך עזר לי כי כל מה שבאמת רציתי זה פשוט לבכות והתפרק סופסוף לספר למישהו מה אני מרגישה . פתאום התחיל גשם חזק מאוד זה היה מאוד מוזר כי כשהגענו לחצר היה שמש . נכנסו בריצה לפנימיה כשרן עדיין מחבק אותי כשנכנסו ראיתי את רועי מסתכל עליי ועל רן , רן הרפה מהחיבוק ואני נתתי לו נשיקה על הלחי ולחשתי לו \"תודה\" . אני והבנות נכנסו לחדר אני נכנסתי למקלחת . כשיצאתי לבשתי טייץ ארוך וחולצה נופלת בצבע ורוד בהיר וג\'קט שחור התאפרתי בקטנה גלוס רימל ואיילנר ייבשתי שיער והשארתי אותו פזור נכנסתי לחדר וראיתי את רועי ודניאל שם כנראה שמחכים לי ……


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך