דניאלה ♥ :-)
תגיבו :)

מלאכית של אהבה-פרק 6

דניאלה ♥ :-) 16/04/2014 598 צפיות אין תגובות
תגיבו :)

פרק 6 ……………… בוקר : (יום לימודים ראשון) קמתי בבוקר בשעה 6:45 הבית ספר מתחיל ב-8:30 קמתי הערתי את מריה ונכנסו להתקלח כשיצאתי לבשתי שורט לבן קצרצר וחולצה עם דגל אמריקה בעיצוב ישן ( אין לנו חולצת בית ספר) עשיתי קוקו גבוה והתאפרתי קלות גלוס ריימל וקצת סומק .
מרייה לבשה שורט כחול רואיל קרעים וחולצה לבנה מכופתרת מעלפת וסידרה את השיער לצמה על הצד וגם התאפרה קלות כמוני וואי אני מתה עלייה . לקחנו תיק בית ספר שלי של אדידס בצבע לבן
ושל מריה על הכתף נייק כחול . היינו מוכנות בשעה 7:30 שאר הבנות כברו התחילו להתארגן ואנחנו הלכנו לחדר אוכל הבנים כבר תפסו לנו מקום אני ישבתי ליד דן ומרייה ליד גיא . קלטתי את גיא קורץ לדן . אמרתי לכולם בוקר טוב ואכלתי חביתה ונס קפה .
בית ספר : אנחנו בשבכת י' במסדרון על הקיר הייתה רשומה החלוקה של כיתות י'
אני מרייה דן וגיא ועוד כמה ילדיים בכיתה י'5 יש איזה כיף אנחנו ביחד והכי טוב שרועי ודניאל לא איתי בכיתה .. שיט פאק תסתכל שאתה הולך צעקתי לעבר ילד מבוהל מכיתה ז' ששפך עליי לימונדה אוף , דברתי עם המורה שלי ואמרתי לה שילד שפך עליי מיץ ושאני צריכה להחליף חולצה , היא נתנה לי אישור ואני רצתי לחדרים מהר החלפתי את החולצה לחולצה בצבע ורוד פוקסיה חלקה מעוצבת בשרוולים . ורצתי בחזרה לכיתה שלי ולא היו מקומות כבר אז ישבתי ליד דן השיעור היא דיי משעממם העברנו אותו אני ודן בצחוקים והתכתבויות אויש הוא כזה חתיך ……..
היה צילצול להפסקה ישבנו אני דן מריה וגיא על הדשא צחקנו ודיברנו מלא וקבענו בערב בסטודיו ………


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך