דניאלה ♥ :-)
תגיבו תשפרו תתקנו פתוחה להצעות עשיתי הפעם פרק ארוך אז תגיבוו 5 תגובות ואני עושה ספיישל 2 פרקים ברצף :) : ) : )

מלאכית של אהבה-פרק 7

דניאלה ♥ :-) 17/04/2014 736 צפיות 2 תגובות
תגיבו תשפרו תתקנו פתוחה להצעות עשיתי הפעם פרק ארוך אז תגיבוו 5 תגובות ואני עושה ספיישל 2 פרקים ברצף :) : ) : )

היה צילצול להפסקה ישבנו אני דן מריה וגיא על הדשא צחקנו ודיברנו מלא וקבענו בערב בסטודיו ……………………………………………………………………..
את רוב השיעורים העברתי בהתכתבויות עם רן . וניסיתי בכל זאת להקשיב למורה .
סופסוף נגמר יום הלימודים בשעה 14:45 הלכתי לחדר ביחד עם מריה ונכנסתי להתקלח גם היא כשיצאתי לבשתי ג'ינס שחור סקיני סריג שהוא טוניקה כזה ויש עליו ציור של ינשוף עם פייטים שחורים והחולצה עצמה בצבע כחול חזק . ונעליי עקב שחורות, ייבשתי את השיער ועשיתי קצת מחליק ועשיתי בננה בשיער . כשמריה יצאה היא לבשה שימלה בצבע סגול בייבי והיא צמודה לגוף ונעליי עקב שחורות והשאירה את השיער פזור . הלכנו לעבר הסטודיו וכשנכנסו כל העניים עלינו ולה זזים בוחנים אותנו מכף רגל ועד ראש . מריה רצה אל גיא .
ורן התקרב עלי ולחש לי באוזן מה "יהיה איתנו " חייכתי חיוך קטן ולקחתי אותו לחצר הפניימיה .
רן: מה קרה
אנה : אני עונה על השאלה שלך
רן : ומהיא התשובה
אנה : זאת התשובה וסחפתי אותו לנשיקה ארוכה , הבטן שלי התהפכה זה היה כל כך נעים
רן : התנתקנו מהנשיקה ושאלתי אותה מה אנחנו עכשיו .
אנה : את זה את תגיד לי .
רן : וסחפתי אותה לנשיקה עוד יותר ארוכה. נחזור לסטודיו כבר מחכים לנו , את רוצה לספר לכולם שאנחנו חברים ?
אנה : רק לזה חיכיתי , בוא נחזור.
חזרנו לסטודיו מחובקים, רן סיפר לכולם שאנחנו חברים ונישק אותי נשיקה קטנה ועדינה . אוי כמה שאני אוהבת אותו . מריה חייכה וקראה לי . ואני רק הרגשתי את הפרצוף המקנא והכועס של רועי תקוע במבטו של רן .
נגשתי למרייה היא חיבקה אותי וצעקה לי מזל טוב , היא רצתה לדעת הכול . וכמובן שסיפרתי לה
~נקודת מבט של רן ~
סופסוף אנחנו חברים גיא קרץ לי שוב וחייך חיוך מאיים . אוף אני לא רוצה לפגוע באנה אני אוהב אותה .
המסיבה התחילה כולם שתו אלכוהול אני כוסית וחצי , גם גיא שתה כוסית וחצי בכל זאת יש לנו חברות אנחנו צריכים לשמור עליהן , מריה ואנה לא שתו .
לקחתי את אנה לצד והתחלנו להתנשק עוד ועוד (לא בא לי לגמור את היום הזה במיטה אז הפסקתי לנשק אותה ) והתחלנו לרקוד.
ואז פתאום איזה שהו ילד מהשכבה צעק " אמת או חובה "
ישבנו כל השכבה במעגל ענקי עם בקבוק וויסקי שמסתובב כולם כבר היו שתויים עד הגג
ופתאום הבקבוק הסתובב על רועי ראו שהוא מסטול אז נתנו לו חובה "עלייך לנשק את הבחורה שאתה הכי אוהב" הוא הסתובב לכיון דניאל ואז הסתובב שוב לעבר אנה התחלתי להילחץ היא לא הייתי לידי לא יכולתי להגן עלייה הוא התקרב לאנה וראיתי אותה רועדת ומסתכלת עליי .
הוא נישק אותה אבל היא דחפה אותו אחורה הוא נישק אותה שוב ואני התחלתי לריב איתו מכות ……….


תגובות (2)

מהממםםםם תמשיכייי!!

18/04/2014 10:06

ממשיכה

18/04/2014 16:53
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך