אהבה אחת ❤️
לצערי נראה לי שזה היה הפרק הכפול האחרון (גם לא פרקים משולשים) אם אני ימשיך לעשות פרקים כפולים הסיפור יגמר נורא מבר וזה לא הכי כיף :( אז אני יעשה פרק אחד כל פעם ואם זה פרק קצר אז אני לא יבקש הרבה תגובות. טוב אז ארבע תגובות וממשיכה :) אשמח לדירוגים

מלוכת הערפדים פרק 6+7

אהבה אחת ❤️ 23/02/2014 678 צפיות 5 תגובות
לצערי נראה לי שזה היה הפרק הכפול האחרון (גם לא פרקים משולשים) אם אני ימשיך לעשות פרקים כפולים הסיפור יגמר נורא מבר וזה לא הכי כיף :( אז אני יעשה פרק אחד כל פעם ואם זה פרק קצר אז אני לא יבקש הרבה תגובות. טוב אז ארבע תגובות וממשיכה :) אשמח לדירוגים

פרק 6
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-נקודת המבט של דילן-
הגעתי למועדון ‘לילה של דם.’ המועדון הזה הוא בעצם מסתור של ערפדים. אנחנו חיים פה, מבלים וגם שותים דם בחופשיות (לא בהכרח של בני אדם). אני ערפד כבר חמש מאות שנה, אבל אני עדיין מרגיש שאני רק בן 17.לא ראיתי עולם, תמיד נשארתי באותו מקום. אבל עכשיו נתנו לי הזדמנות לראות עולם סוף סוף. היתה לי הזדמנות אחת פעם, אבל נכשלתי. הפעם,נתנו לי משימה למצוא את הנסיכה האחרונה של ממלכת הערפדים הקדומה. מאות שנים חינו בלי מישהו שישלוט בנו, ועכשיו מצאנו את האחת שתעשה זאת. היתי בדרך לחדרי באזור המרתפים, כי אין לנו מקום אחר, ובדרך ראיתי את צ’ארלס, הערפד הכי שנוא עלי. “איך הולך במשימה הקטנה שלך?” הוא שאל אותי בלעג. הוא ישב בבר ושתה משקה אלכוהולי. יש לו שיער חום ועניים כחולות כמו קרח. רוב הבנות ממש נופלות לרגליו, אבל רק אלה שאין להם שכל. הוא היה מאוהב רק באחת מהם, אבל שהוא חשף את סודו, היא עזבה אותו ומאז הוא נותר עם לב שבור. הוא התחיל לשדודו מקומות, לנשוך אנשים, להתנהג בפזיזות. הוא מעולם לא חזר לעצמו. “לידעתך מצאתי אותה,” אמרתי לו. “אז תתכונן. מלוכת הערפדים הולכת וקמה שוב.” ובמילים אלה ירדתי לחדרי.
פרק 7
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
שהגעתי לחדרי, שמעתי קול אומר:” דילן…” בחשכה זוג עניים הסתכל עלי. הוא צעד אל האור וראיתי שזה אדם. (למי שלא זוכרת אדם הוא האבא של קרסטין) אדם הוא האחרון בשושלת המלכים של הערפדים הקדומים לפני הנסיכה. הוא היה אחראי עלי במשימה אחרת שלי, אבל הכל השתבש. הוא חשף לעברי ניבים. “אמרתי לך להתרחק מהבת שלי, לא?” “ היי היא המשימה שלי. אתה לא תגזול מימני את הזדמנות הזאת עוד פעם.” אמרתי לו. “כדי לך מאוד לא לגרום לה להלם. אם יקרה לה משהו… אני… אני פשוט לא יוכל להתמודד עם זה…” הוא התישב על המיטה שלי והרכין את ראשו. “אל תדאג אני יעשה את זה לאט לאט, אני היה עדין מאוד איתה.” הבטחתי לו. הוא קם מהמיטה שלי. “אני מאוד מקווה שתעשה את זה. למרות כל החיבה שלה לערפדים, הבשורות שהיא הנסיכה פשוט ישגעו אותה. אם יקרה לה משהו, תחכה לתשובה שלי. אני חושב שהיא תהיה מאוד קרובה.” ואז הוא נעלם מהחדר כהרף עין.


תגובות (5)

תמשיכייי

23/02/2014 09:55

תמשיכי, ותאריכי את הפרקים, הם ממש קצרים.

23/02/2014 10:06

תמשיכי!

23/02/2014 13:17

תמשיכייייייייייי!

23/02/2014 22:39

אעאעאעאעאעאעאעאעאעעאא
צדקתי !!! ידעתי שהם מכירים !
אבל הקטע שהיא מלכת הערפדים וכל זה, היה הכי לא צפויי !!
בקיצור, את כותבת מדהיים ואת חייבת להמשייך !!!

24/02/2014 12:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך