אהבה אחת ❤️
אני יודעת שלא המשכתי מלא זמן, אבל זה בגלל שלא הגעתם לרמת התגובות שביקשתי, אבל אני רוצה להמשיך את הסיפור כי בסוף לא היו לי קוראים אם אני לא ימשיך מלא זמן, וגם בגלל שישי לי יום הולדת... אז אני אוותר לכם על תהתגובות אבל אני רוצה ליראות לפחות 20 צפיות או יותר!

מלוכת הערפדים פרק 9

אהבה אחת ❤️ 08/03/2014 654 צפיות אין תגובות
אני יודעת שלא המשכתי מלא זמן, אבל זה בגלל שלא הגעתם לרמת התגובות שביקשתי, אבל אני רוצה להמשיך את הסיפור כי בסוף לא היו לי קוראים אם אני לא ימשיך מלא זמן, וגם בגלל שישי לי יום הולדת... אז אני אוותר לכם על תהתגובות אבל אני רוצה ליראות לפחות 20 צפיות או יותר!

פרק 9
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
״תפסיקי שנייה הטלפון שלי מצלצל!״ צעקתי עליה. זרקתי עליה כרית אחת אחורנה, ועניתי. ״הלו?״ שאלתי. ״היי קרסטין זה דילן.״ שמעתי את קולו של דילן מהצד השני של הקו. ״היי דילן, מה קורה?״ שאלתי אותו. ישר שג׳וליה שמעה את שמו היא התחילה לצעוק. ״זה דילן? תגידי לו שאת פנויה!״ ״תסתמי!״ צעקתי עליה וזרקתי עליה כרית. ״אל תיתיחס זאת אחותי הקרצייה.״ אמרתי לו, אבל ג׳וליה המשיכה לצעוק. ״היא מאוהבת בך! היא כבר סיפרה עליך להורים שלנו! מתי תהיה החתונה?״ ג׳וליה צעקה ישר לתוך הטלפון. ״תסתמי כבר! את מפדחת אותי!״ צעקתי עליה. שמעתי את דילן צוחק. הוא בטוח חושב שאני כזאת לוזרית! עכשיו על בטוח אין לי סיכוי איתו! ״תגידי קרסטין, בא לך לצאת לדייט מתישהו?״הסמקתי טיפה. לחשתי לג׳וליה. ״הוא הזמין אותי לצאת איתו.״ ״תסכימי!״ היא לחשה בחזרה וזקפה אגודלים לעידוד. ״בסדר.״ הסכמתי להצעה שלו. קבענו שהוא יאסוף אותי לבית קפה בשעה שבע בערב. ״אומיגוד! אחותי הקטנה יוצאת לדייט עם מישהו חתיך!״ ג׳וליה התרגשה. ״מה עם האחרים?״ נעלבתי. ״האחרים היו בסדר, אבל תשכחי מהם! מה את הולכת ללבוש?״ היא שאלה. ״לא אכפת לי, אבל אני מתה מעיפות תני לי לישון.״ אמרתי לה ונשכבתי על המיטה. ״מתחמקת, אה? טוב אני לא גמרתי איתך, תחכי מחר אני יעצב אותך, והדילן הזה יתעלף שיראה אותך תאמיני לי. לילה טוב.״ היא כבתה את האור ויצאה מהחדר. עצמתי את עניי ושקעתי בשינה נעימה, שהפכה לסיוט הכי גדול שלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך