TalXLChocolate
חחחח לא היה לי ממש כוח לכתוב XD
המשך מחר או מחרתיים (:
תגידו לי אם להמשיך D:

מלחמה וקבלה של מציאות – פרק 1

TalXLChocolate 23/08/2011 694 צפיות 2 תגובות
חחחח לא היה לי ממש כוח לכתוב XD
המשך מחר או מחרתיים (:
תגידו לי אם להמשיך D:

זה היה יום חמישי רגיל ,ואני ביליתי בקניון עם חבריי.
בדרך כלל ,היינו אמורים להיות עכשיו בים ,אך מאחר שהיה פיגוע בקרבת העיר החלטנו להישאר בקרבת מקום המקשר אותנו לרכבים ,כדי שאם וכשיגיע הרגע ,נוכל להישתנות ולברוח כמה שיותר מהר.
~~~~~~
ישבנו על המזרקה שנמצאת בקומה הראשונה של הקניון ,מולנו ישבו כמה ילדים ושמעו מזרחית ,לפי איך שזה נשמע אני מניחה שזה היה אייל גולן ,פה אחד החלטנו לשים תשירים של ברינג מי דה הוריזון ,והילדים ההם הסתכלו עליינו והגבירו את ה"מוזיקה" שלהם; טום ,שישב מימיני גיחך וחיבר לאייפון שלו את המגברים הקטנים ,ואיזה ילדה קטנה שהייתה לידנו ברחה לאיזה אישה שעמדה ליד דוחן וקנתה גלידה.
היסתכלתי על טום במבט כעוס והוא בתשובה היתגונן ואמר" לא היתכוונתי להפחיד את הילדה!! ,באמת !! את אמורה לדעת !! רק רציתי להבריח מפה את המחוצקנים האלו ממול"בעודו מרים את הידיים כמי שאומר -חף מפשע ,משמאלי אייבן נאנחה והנידה את ראשה" נו באמת ,אתם מוכנים להפסיק עם ההצגות ? כולנו יודעים שאתם מאוהבים עד מעל מגדל החממה!!"אמרה ,היסתכלתי עלייה סמוקה מכעס ונעמדתי"זה ממש לא נכון ואת יודעת את זה אייב ! ,הגיע הזמן שתפסיקו להציק לי בנוגע לחבר ,זה רובכם בזוגות לא אומר שגם אני צריכה להיות , לא חשבתם שאולי אני לא רוצה חבר?!" כעסתי עליה ,אני לא מאמינה שהיא שוב עושה לי את זה.
טום הישתתק ולא אמר כלום ,וליזה שיישבה מימינו אמרה "כן חשבנו על זה אנו'שקה ,רק שאנחנו דואגים לך ,זה הכל ,אנחנו דואגים שמה כשתיצטרכי אותנו אנחנו נהיה עסוקים עם בני ובנות הזוג שלנו ,ואת תרגישי שאנחנו כבר לא מתייחסים אלייך ,מה שממש לא נכוון ,ואנחנו לא רוצים שתרגישי בודדה ושאת לא יכולה לדבר איתנו" ,ולאחר מכן הביטה בי בתחינה דוממה היסתכלתי עליה ,היתקרבתי ורכנתי עד לגבוה הפרצוף שלה ואמרתי "ליזו'שן שלי ,אני מבינה אתכם אבל באמת שאני לא צריכה כרגע מישהו בחיי ,אני לא צריכה אף אחד חוץ ממכם ,אתם הכי חשובים לי וככה אני רוצה שזה ישאר"היא היסתכלה עליי במבט חושד ,ואז חיבקה אותי ,חיבקתי אותה בחזרה וחייכתי לעצמי.
~~~~~~~
פתאום נשמע פיצוץ מחריש אוזניים משמאלנו ,אליזבת' שעד עכשיו ישבה שקטה על הריצפה קמה במהירות ועצרה את הזמן.
~~~~~~~
"מה לעזאזל קרה כאן ?!"אמר טום בעיניים פשוקות לרווחה ,כמי הנמצא בהלם,
"ווטאאפאאק מה לכל הנשמות קרה כאן ?!"צעקה ליז,
"אינלי מוושגגג אמאאאאללהההה"צרחה אייב,
"תתששתתקווווווווווווו" צרחתי עליהם,
כולם הישתתקו והיסתכלו עליי בשוק ,רק אליזבת' היסתכלה עליי ופרצה בבכי "ליליי אני פוחחדתת" מיררה ,בעודה אומרת זאת התקרבתי אליה וחיבקתי אותה ,"אל תידאגי אליזו'שקה ,הכל יהיה בסדר גמור ,אני מבטיחה לך"לחשתי לה בעודי מלטפת את שערה ,מנסה ככל האפשר להרגיע אותה.
לפתע טום צעק" היי ,מי נמצא שם??"היסתכלנו בבילבול על טום ואז לכיוון שהוא הסתכל ואז…


תגובות (2)

ברור שלהמשיך!
ואז…

23/08/2011 23:23

וואזז$::::::
תקפו אותם חדי קרןן סגלגלים @: !!!!!!!!!
סתםסתם XDDDDDDDDDD
חחחח אני ימשיך מחר אם יהיה לי כוח אחרי כל הזמן שהשקעתי בדמויות היום XDDD
אני מאווד מקווה שמישהו אשכרה יקרא אתזה ;;
כי תאמת זה ממש חשוב לסיפור. XD

24/08/2011 01:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך