A-188
מקווה שאהבתם מעל חמש תגובות ממשיכה ;)
מי שלא הבינה כול כך למה קראתי לסיפור מלחמה מכמה סיבות , המלחמה של אריאל בינה לבין עצמה ועם כול מה שקורה לה והרגשות שלה
טיילור ושון מתגייסים לצבא ונשלחים למלחמה
וגם אני מנסה לשלב בכול מיני מקומות את המילה מלחמה כמו בפרק שטיילור ושון עושים מלחמה בכביש תחרות של מהירויות .

מלחמה – פרק 14

A-188 29/01/2013 1462 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבתם מעל חמש תגובות ממשיכה ;)
מי שלא הבינה כול כך למה קראתי לסיפור מלחמה מכמה סיבות , המלחמה של אריאל בינה לבין עצמה ועם כול מה שקורה לה והרגשות שלה
טיילור ושון מתגייסים לצבא ונשלחים למלחמה
וגם אני מנסה לשלב בכול מיני מקומות את המילה מלחמה כמו בפרק שטיילור ושון עושים מלחמה בכביש תחרות של מהירויות .

-כעבור שבוע-

חלף לו שבוע נוסף ארוך ומושלם , השבוע היחיד בחיים שלי שבאמת הרגשתי מאושרת , הרגשתי מאושרת לצד טיילור .
התעוררתי ליום נוסף , שטפתי פנים וצחצחתי שנים , לבשתי את תלבושת האחידה של בית הספר .
״אריאל קדימה , את תאחרי״ שמעתי את צעקתה של אימי מהקומה התחתונה כמעט כמו בכול בוקר .
תליתי את התיק על כתפי וירדתי אל הקומה הראשונה .
״בוקר טוב , ביי״ אמרתי באותו משפט ויצאתי מהר אל בית הספר כמו בכול בוקר .
אלכסנדרה וריינה בדיוק הגיעו אל הבית שלי , ״בוקר טוב״ איחלתי לשניהן עם חיוך על הפנים .
״בוקר טוב ״ אמרו שתיהן ביחד .
״היום שון מכין לי הפתעה״ אמרה ריינה בהתרגשות .
״באמת ? , מה היא ?״ שאלה אלכסנדרה את ריינה .
״זאת הפתעה״ אמרה וצחקה , גם אני צחקתי .
הגענו לבית הספר , וכרגיל אותם האנשים שאנו רואות בכול בוקר מסתובבים במסדרונות , ממהרים אל השיעורים שעל ידיהם ספרים ומחברות .
השעתיים הראשונות חלפו במהירות , ההפסקה הגדולה הגיעה .
אני אלכסנדרה וריינה ישבנו במדשאה הקדמית על ספסל הפיקניק החום .
בית הספר גדול , בניין מרכזי מלפנים ומאחוריו שניי מבנים קטנים , האחת מהם כיתות המדעים והשני הספרייה של בית הספר .
מלפני המדשאה חניון רכבים גדול וכביש המוביל אל הכביש הראשי של העיירה .
ריינה ישבה מחויכת עוצמת את ענייה ומתענגת על השמש הנעימה .
אלכסנדרה עשתה כמוה רק שבאוזניה תקועים אוזניות של האייפון הלבן שלה .
לפתע שמעתי רעש של אגזוז ונהמת מנוע , ישר זהיתי את פשר הרעש .
לשון יש אופנוע שטח שחור שאיתו הוא נוסע לכול מקום , ריינה בהתחלה פחדה לנסוע איתו אבל לאט לאט הפחד נעלם .
אל חניון בית הספר נכנסו אופנוע שטח שחור ואחריו פרארי שחורה מבריקה .
ריינה חייכה מאושר ורצה אל האופנוען שבדיוק הוריד את הקסדה מראשו וחשף שיער שחור קוצים וחיוך מאושר .
הוא נישק את ריינה על שפתייה וחיבק אותה .
הבטתי אל אלכסנדרה , לא היה נעים לי להשאיר אותה לבד על הספסל .
היא חייכה אלי , ״זה בסדר לכי״ אמרה ״אני במילא צריכה ללכת לעשות את השיעורים בהיסטוריה ״ אמרה לי .
חייכתי אליה וקמתי מהספסל רצה אל הנער שנשען על מכסה המנוע של הפרארי השחורה .
שיערו השטני נוטה לבלונדיני בתספורת קוצים קצרה , ועיניו הירוקות בורקות כשהן רואות אותי .
זרועותיו השריריות עוטפות אותי בחיבוק, ושפתיו הרכות מנשקות את שפתיי .
״התגעגעתי אלייך״ אמרתי לטיילור שליטף את שיערי .
״גם אני התגעגעתי ילדונת״ אמר ונישק אותי שוב על שפתיי .
הבחנתי במבטיהם העוקבים של התלמידים שישבו בחצר , לא היה אכפת לי , לא לי ולא לריינה .
ראיתי את מייק ילד משכבת י״ב בא לכיוונינו .
״אחלה רכב״ אמר לטיילור .
״תודה אחי״ אמר טיילור כשעדיין עמדתי מחובקת בזרועותיו .
״היי אריאל״ אמר והלך לכיוון החברים שלו שישבו בקצה מגרש החניה עם כמה בנות .
״מתי את מסיימת ללמוד ?״ שאל אותי טיילור .
״בשלוש וחצי״ אמרתי לו .
״אה״ מלמל בבאסה .
״אבל אני פנויה עכשיו ״ אמרתי לטיילור שנזכרתי שעכשיו יש לי שעתיים מוזיקה שהנוכחות לא מחייבת .
״את רוצה ללכת למקום יותר פרטי ?״ צחק והביט על כול התלמידים מסביב שלא הפסיקו לשלוח מבטים לשני הנערים הלא קשורים .
הם באמת לא קשורים , כול הילדים בבית הספר ילדים טובים בעוד שלטיילור ולשון יש את הלוק של הבאד בוי , שכונתיים .
״בוודאי״ אמרתי לטיילור בחיוך רחב .
״יו שון , אנחנו הולכים אתה בא? ״ אמר טיילור לשון שלא הפסיק לנשק את ריינה.
״כן אחי ״ אמר .
טיילור פתח עבורי את דלת הנוסע שלצד הנהג כמו ג׳נטלמן , סגר את הדלת אחרי שנכנסתי ונכנס גם הוא אל מושב הנהג .
הבטתי דרך החלון אל שון וריינה , הוא עלה על האופנוע ואמר לריינה לעלות גם.
היא עלתה על האופנוע והוא נתן לה את הקסדה שלו , ריינה הרכיבה את הקסדה והחזיקה במותניו של שון בחוזקה .
נהמת האופנוע הרעישה בחניון השקט וכול מבטי התלמידים מופנים אלינו , טיילור צחק קצת .
״הוא רק עושה פוזות״ אמר טיילור .
הוא לחץ על הגז נסע והרים גלגל , שמעתי את קולות ההתלהבות של התלמידים .
״הוא לא עשה את זה ״ אמר טיילור
״אריאל תחגרי״ אמר לי כשעל פניו חיוך תחמני .
״אוי לא״ מלמלתי תוך כדי חגירת החגורה .
נהמת המנוע של הפרארי התעוררה לחיים , הוא לחץ על הגז והגלגלים חרקו על הכביש האפור .
והינה שוב פעם מתחילה מלחמה בין טיילור לשון תחרות מהירויות של הכביש , כששון על האופנוע , וטיילור על מכונית הספורט השחורה שלו .


תגובות (7)

יש תודה מהממת שהעלת אני מתה על הסיפור הזהה!!!!!!!!!!!!!!
אם יש לך עוד זמן אז תעלי עוד יפה שלי(:

29/01/2013 10:53

אה ולהמשיךךךךךך

29/01/2013 10:54

תמשיכיייי !

29/01/2013 10:56

תמשייכיי

29/01/2013 12:14

אעאעאעאעאעאע דיי אני לא יכולה יותר!!
זה סיפור כל כך מושלםםםם ;)
תמשיכייי

29/01/2013 13:11

יששששש העלתתתת!!!! בבקשה אל תעשי סוף מבאס !!! מתחננת !

29/01/2013 13:20

יואווווו!!!!!!!
תמשיכיייי ומהר!!!!
אני מחכה לפרק אני משווה מאוד בשבילך שהוא יהיה בקרוב !
חחחחחחחח
סיפור מושלם !

29/01/2013 13:36
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך