A-188
סורי על הפרק הקצר והמשעמם , אני דרך האייפון מקווה שאהבתם מעל חמש תגובות ממשיכה ;)

מלחמה – פרק 16

A-188 30/01/2013 1314 צפיות 5 תגובות
סורי על הפרק הקצר והמשעמם , אני דרך האייפון מקווה שאהבתם מעל חמש תגובות ממשיכה ;)

נשקתי את שפתיו הרכות .
״אני אוהבת אותך״ אמרתי אחרי שניתק את שפתיו משפתי .
״גם אני ״ אמר ונתן לי נשיקה קצרה על שפתיי .
הוא התניע את הרכב , המנוע נהם והתעורר לחיים , הוא לחץ אל הגז ונסע אל יעד לא ידוע .
״לאן אנחנו נוסעים?״ שאלתי את טיילור שמבטו נעוץ בחלון הקדמי ואינו מוריד את עינו מהכביש .
״זאת הפתעה״ אמר והניח את ידו המשוחררת על ברכי ובידו השנייה תפס בהגה .
״אני לא אוהבת הפתעות ״ אמרתי לטיילור .
״ את ההפתעה הזאת את תאהבי , אני מבטיח״ אמר .
הנחתי את ידי על ידו והוא שילב את אצבעותיו בשלי .
ידי הקטנה כמעט נבלעה בידו השרירית והחזקה .
נסענו במשך עשר דקות רצופות של שקט.
הגענו לצד הדרומי יותר של העיירה , הוא עצר מול בית גדול .
״איפה אנחנו?״ שאלתי את טיילור וקצת נלחצתי .
״ברוכה הבאה לביתי״ אמר בחיוך ונשק ללחי .
הוא יצא מהרכב ובא לפתוח עבורי את הדלת שלי .
״אתה גר פה לבד ?״ שאלתי אותו .
״עם סבתא שלי אבל היא יצאה לשליחות לשבועיים וחצי״ אמר לי .
שבועיים וחצי , המילים הדהדו בראשי ונתקעו בלבי כמו חץ מורעל הפוגע ישר במטרה , אני מרגישה שלבי עומד להתפורר עד עפר לאט ובכאבים מייסרים.
בעוד שבועיים וחצי טיילור מתגייס למארינס האמריקאי , לצבא ארצות הברית והולך לשרת אי שם בצד השני של העולם , הרחק שם ממני .
מין תחושת צביטה מוזרה כזאת גרמה לי לאי נוחות , הוא יחזור , הוא הבטיח לי שהוא יחזור .
נכנסנו אל הבית , לבית יש מראה נעים וחמים המרגיש באמת כמו בית כמו בסרטים .
טפט חום על הקירות , הרצפה מכוסת בשטיח פרסי גדול , סלון עור חום התאום לטפט , טלוויזיה שטוחה גדולה תלויה על הקיר , נברשת זכוכית קטנה המפיצה אור צהוב נעים בבית .
בין המטבח לסלון יש שולחן אוכל בגודל בינוני ערוך היטב .
מפה כחולה כהה , מעליה שני צלחות חרס לבנות ולצידן סכום וכוס זכוכית .
באמצע השולחן נרות הדולקים בלהבה חמימה קטנה המפיצה אור וחום בסביבתה .
״זה בשבילי?״ שאלתי עם דמעת אושר קטנה בעיני,אבל מחיתי אותה במהירות .
״אז למי עוד ? לשון ? ״ שאל וצחק .
החיוך שלו הורס מושלם וכובש , גורם ללבי לדפוק בחוזקה .
והעניים הירוקות המושלמות וצבען הלא טבעי גורמים לי לפרפרים בבטן בכול פעם שאני מביטה לתוכן , או שהוא מביט עלי .
הוא הוביל אותי לשולחן ואמר לי לשבת בזמן שהוא מביא את האוכל .
התיישבתי על הכסא והוא הלך אל המטבח , הוא חזר כעבור רגע עם מגש מלא אוכל .
הוא מזג לתכולת הצלחת אורז לבן המעלה אדים חמים , עוף קלוי בתנור עם רוטב פיקנטי מעל .
״לא ידעתי שאתה יודע לבשל״ אמרתי לו בזמן ששאפתי את הריחות הנעימים והטעימים .
״אימי מתה ממזמן ואם אני רוצה לאכול אני צריך לדעת לבשל ״ אמר בחיוך וצחק מעט .
״אני מצטערת ״ אמרתי והורדתי את החיוך מפניי .
״על מה ?״ שאל אותי .
״על אימא שלך , מה קרה לאבא שלך ?״ שאלתי אותו .
״את לא צריכה להצטער זה קרה לפני המון זמן , גם אבי מת ״ .
״אני כול כך מצטערת״ אמרתי לו , כאב לי לשמוע שאין לו משפחה פרט לסבתו .
״אל תצטערי , תאכלי! ״ ציווה עלי בחיוך קטן וחמוד .

אחרי הארוחה ישבנו בסלון על ספות העור החומות והרכות , צופים בסרט רומנטי ישן .
ישבתי על הספא וטיילור לידי מניח את ראשו על כתפי .
לאחר שנגמר הסרט הבחנתי שטיילור נרדם , ״ הסרט לא היה עד כדי כך משעמם ״ מלמלתי לעצמי .
קמתי מהספה בעדינות ובזהירות משתדלת לא להעיר אותו .
יצאתי אל המרפסת האחורית , הנוף הנשקף ממנה זה השדה שמחוץ לעיירה לאיפה שטיילור כול הזמן לוקח אותי .
השמים כבר החשיכו בכחול כהה , אלפי כוכבים זוהרים מלאו את שמי הלילה וברקו למרחקים , ירח גדול עגול ולבן באמצע השמים מאיר את החשכה הסוררת .
הכול כול כך שקט ושלו .
שלבתי את ידי מנסה לשמור על חום גוף, אוויר קריר נשב מהצפון והקפיא את עצמותיי , זה הלילה הקריר ביותר מאז התחיל תקופת החורף , בעוד חודש תקופת החגים תגיע .
אצטרך לעבור את תקופת החגים לבד בלי טיילור , וריינה בלי שון .
הרגשתי זוג זרועות חזקות עוטפות את גופי בחיבוק , ״למה את בחוץ ?״ שאל אותי ונשק לראשי .
טיילור גבוה ממני , ראשי מגיע לסנטרו .
״רציתי קצת אוויר צח״ אמרתי לו .
הוא לא אמר דבר רק חיבק את גופי העדין והשברירי .
החיבוק שלו כול כך יחסר לי כשהוא יעזוב וילך לצבא .
״אתה בטוח שאתה צריך לעזוב?״ שאלתי אותו את אותה השאלה ששאלתי במשך כול השבוע העובר .
״כבר דברנו על זה , אני לקחתי החלטה אני מתגייס , אבל הבטחתי לך שאני אחזור ״ אמר ונשק לראשי .
הסתובבתי אליו כשזרועותיו עדיין עוטפות אותי ומחבקות אותי , ״ איך אני יסתדר פה בלעדייך?״ שאלתי אותו ודמעה קטנה זלגה מקצה עיני .
הוא ניגב את הדמעה , ״גם לי יהיה קשה בלעדייך , אבל אני כבר החלטתי ״ אמר .
הוא רכן קדימה וחפן את פניי בשתי ידיו הגדולות , ״אני אוהב אותך לא משנה מה יהיה , גם מליוני הקלומטרים המפרידים בנינו לא יגרמו לי לעולם להפסיק לאהוב אותך ״ אמר ונשק לשפתיי .
דמעה נוספת קטנה ומלוחה זלגה מקצה עיני וצרבה במורד לחיי , אני כול כך יתגעגע אל הקול שלו , אל הריח שלו , אל מגע גופו , אל עיניו היפות , אל שפתיו הרכות.
״את הדבר הכי חשוב לי ״ אמר לי בין נשיקה לנשיקה .
״אני אוהבת אותך״ אמרתי שוב אחרי ששפתינו התנתקו , השענתי את ראשי על חזהו השרירי , ידיו החזקות עטפו אותי בחיבוק מאמץ אותי לחיקו .


תגובות (5)

את רוצה מכות או משהו?!
זה ממש לא משעמם זה מושלםםםם
תמשיכייי :)

30/01/2013 07:53

וואו סוף סוף נשיקה!!!!!!!!!
תמשיכי וזה לא משעמם! (:
תמשיכי ומהררררר

30/01/2013 07:53

אם את תעשי שיקרא משו רע במלחמה אני לא אסלח לך אף פעםםםםם!!!
תמשיכיייייי :)

30/01/2013 07:58

תממשיייכייי
אני רוצה חתונה ,ילדים!

30/01/2013 08:27

תמשיכייי !

30/01/2013 10:39
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך