nikolpetlach
אין בכוונתי לפגוע במישהו או באמונה שלו, אני מכבדת את כל האנשים ואת כל האמונות ואין במטרותיי לזלזל באמונות של מישהו. אם הסיפור פוגע במישהו אני מצטערת מראש ואני ארצה לדעת על זה. *תגיבו אם אתם רוצים המשך* *אני אשמח אם יש לכם ביקורת להגיד גם אם היא רעה בבקשה תרשמו אותה!!!

ממלכת העולם הבא\Kingdom of the World to Come-הקדמה חלק א'

nikolpetlach 29/07/2017 561 צפיות תגובה אחת
אין בכוונתי לפגוע במישהו או באמונה שלו, אני מכבדת את כל האנשים ואת כל האמונות ואין במטרותיי לזלזל באמונות של מישהו. אם הסיפור פוגע במישהו אני מצטערת מראש ואני ארצה לדעת על זה. *תגיבו אם אתם רוצים המשך* *אני אשמח אם יש לכם ביקורת להגיד גם אם היא רעה בבקשה תרשמו אותה!!!

הכל התחיל בשני אנשים- אלוהים ואשתו. במשך מליוני שנים הם יצרו עולם ששייך רק להם, וגרו בו באחווה, שלווה ואהבה. אלוהים היה כל יכול – הייתה לו את היכולת לרחף מעל האדמה, לקרוא מחשבות, לחזות את העתיד וליצור יצורים חיים. אשתו יכלה לשלוט ברגשות של יצורים חיים אחרים, וכמו כן היא יכלה לשלוט ואף ליצור את חמשת היסודות- עץ, אש, אדמה, מתכת ומים. אחרי שנים רבות שהם חיו לבדם, הם החליטו שעליהם ליצור יצורים חיים נוספים שיחלקו עימם את העולם, יצורים חיים בדמותם- בני אדם. תחילה הם יצרו את אדם- בן האדם הראשון. לאחר מכן הם יצרו את חווה, שילדה לאדם שני בנים- קין והבל. כששניהם בגרו אלוהים חש בנוכחות שטנית בתוך קין והוא חזה שהוא עתיד לרצוח את אחיו הצעיר הבל, שבניגוד לקין היה מלא בטוהר וטוב לב. על מנת למנוע את התגשמות הנבואה אדם וחווה החליטו לבודד את קין מהעולם שלהם וליצור לו עולם משלו. כדי להשלים את חסרונו של קין, חווה ילדה לאדם בן נוסף- שת. במשך מאות שנים אלוהים ואשתו, אדם וחווה, והבל ושת חיו בהרמוניה בעולם שלהם, בעוד שקין חי בבידוד מוחלט בעולם משלו, אחוז שנאה וכעס על הוריו ובעיקר על אחיו הבל. הוא נהג להרוס את העולם שלו ולבנות אותו כל שנה מחדש, עד שגילה את כוחו העצום- ליצור יצורים חיים. אך היצורים החיים שהוא יצר אינם היו רגילים- הם היו שטניים, רעים ומקוללים בדיוק כמוהו. בהתחלה קין יצר רק בע"ח וצמחים, אך כשהבדידות התישה אותו הוא יצר אישה וקרא לה קלמנה. לאישה, בדיוק כמו לקין, הייתה נוכחות שטנית בתוכה. הם אהבו להטיל יחדיו הרס על העולם שלהם ועל היצורים החיים שבו. בגלל כוחו העצום של קין הוא הצליח להסתיר את קלמנה מפני אלוהים שלא ידע על כוחו של קין. בנתיים, שת והבל גילו גם הם את כוחותיהם. להבל הייתה את היכולת לקרוא מחשבות של יצורים חיים ולזהות אילו מעשים רעים הם עשו, ולשת הייתה את היכולת לשלוט על מעשיהם של יצורים חיים ואף על מחשבותיהם. כיוון שהבל תמיד היה הבן אדם המועדף על אלוהים, הוא יצר לו אישה ושמה רבקה, ואף יצר לו עולם משלו שאותו יוכל לחלוק עם צאצאיו העתידיים. הכל היה טוב בשני העולמות של אלוהים והבל, עד שלפתע לאלוהים היה חיזיון- מלחמת אחים רצחנית בין קין והבל. הוא לא ידע את הסיבה לכך ואת הזמן והמקום, אך הוא חש בוודאות מוחלטת שמשהו רע מאוד עומד לקרות…


תגובות (1)

תעשי המשך!

29/07/2017 23:36
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך