ממתבגרת למתבגרת- טיפים לחיים.. 1- בגדים

shahaf 03/02/2013 1688 צפיות 4 תגובות

אוקיי אז אחרי הרבה התלבטויות עם עצמי, החלטתי להעלות מדריך לבנות פה..
זה לא על וואן די, ג'סטין, או כל דבר אחר..
זה פשוט העצות שלי לחיים..
אז כנערה מתבגרת, נתקלתי בהמון קשיים עם בגדים, לכן, החלק הראשון יעסוק בבגדים..

אז נתחיל בחלק הראשון- לבוש לבית הספר..
אוקיי אז בגלל שלרובנו יש תלבושת בית ספר, חולצה בעיקרון, נתחיל בטיפים לשדרוג התלבושת…
אפשר להירגע, תלבושת בית הספר לא באמת חייבת להיות "אחידה", גם אם התקנון מחייב. התלבושת יכולה להיות מאוד אופנתית, מעניינת ובסטייל אחר עם שילוב נכון של אביזרים וצבעים תואמים. בעונת הסתיו-חורף הנוכחית התרחב מבחר הצבעים בשילוב עם הטרנד השולט של צבעי הניאון, טרנד הדגלים, טרנד הניטים והפייטים, והשילוב הרב של שחור..

כדי לשדר את חולצת בית הספר, ולעשות לוק מעניין, ניתן ללבוש ג'ינסים בצבעים בולטים, ג'קטים ובלייזרים מעל החולצה, חצאיות ושורטים (עם גרביונים כן?? שלא תהיו לי חולות..) וסט מעל החולצה, עור, ג'ינס או כל חומר אחר יעשה את העבודה נאמנה ויעניק מראה שיקי בסטייל.
אפשרות נוספת על מנת ליצור עניין בחולצת בית הספר היא לשלב מתחת לטריקו חולצה מכופתרת,רצוי לבנה או שחורה עם חולצה צבעונית, או מבד ג'ינס שחזר לאופנה ובגדול. חולצות שהצווארון שלהם עם ניטים יהיו יותר מגניבות..
כחלק מטרנד הצווארונים ששולט העונה, את הצווארון של החולצה המכופתרת רצוי להבליט מעל חולצת הטי של בית הספר, כמו גם את חלקה התחתון של החולצה המכופתרת שתבצבץ לאורך. זה נותן מראה פאנקי ומעניין.

רצוי מאוד לשלב אקססוריז במידה, כמו: צמידים מלופפים על היד, שרשראות צבעוניות, שרשראות זהב וכסף, עגילים מעניינים, חגורות ותיקים.
העונה הטרנדים בתכשיטים הם כמה שיותר גדול, או כמה שיותר עדין..
עוד טרנדים של תכשיטים הם הינשופים, השפם, המשקפיים, ושעוני שרשרת..
טיפ נוסף ומעניין שתמיד עובד: בלולאות המכנסיים, במקום חגורה, אפשר ללפף צעיף צבעוני שיקפיץ את הלוק. הצעיף יכול להיות שימושי גם כאביזר שיער או לחילופין על הצוואר ואפילו על גבי התיק הוא יישב יפה.
משקפיים!!!!!!!!
כל הצבעים, כל הגדלים, כל הצורות!!! משקפיים ומשקפי שמש הם הדרך הטובה להסתיר שנת לילה גרועה, או סתם לשדרג לוק!!
וכובעים, המאסט של כל אחת..
לכל אחת יש את הסגנון שלה בכובעים..
קש, סנאפבאק, צמר, ועוד מלא מלא סוגים של כובעים, בהדפסים, טקסטורות, וצבעים שונים, עם ניטים, אוזניים, והמון שטויות..

החלק האהוב עליי, ג'קטים!!!!!!!
אוקיי אז לי בארון יש כל כך הרבה ג'קטים שאי אפשר לספור!!!!
היום הכול הולך!!
סריגים דקים, בלייזרים, ג'קטי ג'ינס, ג'קטים בסגנון צבאי, וסטים, ג'קטי בייסבול, ג'קטים עם ניטים, ועוד מלא מלא סוגים..
אז תמיד כשנראה שאין מה ללבוש, פשוט קחו ג'ינס וטי שרט חלקה, ג'קט, ומשקפיים מגניבות!!

ועכשיו, טרנדים!!!!!!
כן, השנה יש המון טרנדים, אז הנה הם..

בוהו שיק
הטרנד הבוהמיני מציף אותנו- הדפסים אתניים שבטיים על תיקים, בצורות תכשיטים, בגדים (ראו ערך טייטס שטיח ;)) אקססוריז- הכול מתהדר בדמוי עור חום, צבעי חום, צבעי אדמה, ירוק, סגול ועוד. הטרנד מאופיין בהדפסים וצורות, כך שאתם יכולים לשכוח מכול הפרנזים למיניהם לחורף הזה. הצורות השבטיות של הטרנד מופיעות בשרשראות במיוחד, ומשתדרגות בישלוב צבעי זהב וכסף עם אפילו צבעי ניאון. קיצר- תתפרעו!

ערפדי לי
בורדו, כן כן, בורדו.. החורף השנה ומכה ובגדול ומראה לנו סימנים גותיים ואפלים מתמיד- ניטים, עור (לא אמיתי, כמובן) שחור ובורדו, גווני אפור ומעט תחרה רומנטית לבנה לשבירת הלוק הערפדי משהו.
אז כפי שכבר דאגתי לקטר בידיעה שלמעלה- החורף מראה סימני חיים חזקים השנה, אמנם האופנתיות וחסרות הסבלנות שבינינו דאגו כבר בימים אלו לעשות טרנספורמציה של כל הקולקציות הגדולות ללבוש פרקטי בארצנו החמה. אז איך מיישמים? טייטסים בצבעי השחור והבורדו עם שילוב דמוי עור בצבע תואם הם ככל הנראה הפשרה האהובה על נערות ארצנו. גופיות בצבעי החורף ואקססוריז ניטים הם רכישה טובה לכול זמן, וכמובן לק שחור.

גבריות נשית
נשיות שעושה שימוש באלמנטים קלאסיים וגבריים, שמשלבת בין גזרות שנחשבות באופן מסורתי כגבריות לבין הצמודות והצללית הנשית. אפשר בהחלט לקרוץ גם לטרנד הצבאי שחוזר אלינו גם הוא, גם בצבעי הזית, בנעליים, וגם בגזרות המעילים.

רומנטיקה מתוחכמת- בארוק ואר-נובו
פרחים, זהבים, פיתוחים וגבעולים. הדפסי הפרחים של הקיץ מפנים את מקומם לטוויסט יותר מתוחכם בעלילה. ההשראה מהתקופה העמוסה ורבת ההוד, הבארוק, ניכרת בכל אותם ז'קטים שחורים ורקומי זהב, וכל השמלות שכוסו בפיתוחי רקמה והדפס מורכבים. האר נובו, סגנון רומנטי ועדין שהתאפיין בצבעוניות דהויה וקישוטיות גבעולית ודינאמית, כיכב למשל בתצוגת הקוטור של ולנטינו ומייצג בכבוד את הפרחים החורף. בכלל לא חובה לייצר טוטאל לוק בסגנון אם זה נראה קיטשי מדי, ואפשר לחלוטין לשלב פריט אחד רקום עם חולצה נונשלנטית וג'ינס. אגב, גם שרשרת בארוקית ודומיננטית מעל טי שרט יכולה לעשות הבדל של שמיים וארץ.

המזרח הרחוק
החיפוש האתני של עולם האופנה ממשיך מאפריקה לאסיה, בשלל רקמות והדפסים שנראים כהגדלה של ציורים סיניים או רקמות שיכלו להופיע על קימונו יפני. כל מה שכולל בתוכו טווסים, דרקונים, דגי זהב, או פרחים בסגנון מזרחי וביחוד לוטוס, יחשב מיד כקריצה לנושא. גם הצווארון הסיני לא נפקד, והוא יכול להגיע מעל מפתח חזה נדיב או בגזרה נזירית ומרשימה שתאריך את הטורסו.

הפלישה ממאדים
כל מה שהוא מדע בדיוני או חללי. צבעים מטאליים לרוב ובייחוד כסף-אלומיניום, דוגמאות גיאומטריות שמעניקות אשליה של צורות תלת מימדיות, ומשחקי נפחים שבבירור לא מתחקים אחר הגוף.
כל פריט כסוף ישדרג את המלתחה אוטומטית, בין אם זאת שמלת קוקטייל או תיק. לשילוב ביומיום, שווה לשקול טייץ מטאלי מתחת לסוודר אפור גדול, למשל.

צבעים חמים לחורף קר
צבעי היין ופירות היער, לצד סגולים עמוקים ורכים, הם אחד הדברים החשובים העונה. הלוק החם והעשיר שמעניקים האדומים והבורדואים הוא כזה שלא בכדי אימצו אותו לצבע המלוכה בתקופות עתיקות יותר. הצבעים האלה יעניקו ללובש זוהר עשיר ומלכותי שאי אפשר להתעלם ממנו.

הדפסים
לחובבות הרעש והצלצולים יש חורף מרגש וכיפי. הדפסים גיאומטריים, מפשוטים ועד כאלה שמזכירים את עבודתו של אשר, מככבים העונה בכל חלקה טובה.
מי שרוצה לתת צביטה למראה מבלי להגזים מוזמנת לתאם בין נעליים ותיק בהדפס תואם ומופרע ללוק כללי רגוע יותר. מי שדווקא בעניין של להגזים יכולה ללבוש טוטאל לוק של הדפס מסוים ולהוסיף נעליים או גרביים בהדפס מתנגש.
הכל מותר באהבה, מלחמה, והדפסים.

אז מקווה שעזרתי, וניפגש בפרק הבא!!!!
שחף 3>


תגובות (4)

:))) זאת הזמנה לשופינגגגג !!!! חיחיח אהבתי !! ❤

03/02/2013 09:32

אוףףףף לקח לי מלאאאאא זמן לכתוב את זה ואתם מתעלמותתתתת

03/02/2013 10:14

אהבתי!
במיוחד את הקטע על ג'קטים ואת ה"איך לשדרג את תלבושת בית הספר", זה נותן לי חשק רב לצאת לקנות בגדים – והרבה!
ברצינות, אני אבקש מאמא שלי ללכת לקניות מתי שיזדמן לי.

03/02/2013 10:28

שחפונת, מעכשיו אני משקיעה גם לבית הספר :))
וואו באמת השקעת
אימוש!!! בשופינג קורא לנו!!!

03/02/2013 11:03
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך