liat808
אני ממש מצטערת שייבשתי אתכם כל כך הרבה זמן...
תגיבו, תעירו וכו' (המשך הסיפור תלוי בזה...)

מן גורל שכזה – פרק 4

liat808 25/03/2012 727 צפיות 12 תגובות
אני ממש מצטערת שייבשתי אתכם כל כך הרבה זמן...
תגיבו, תעירו וכו' (המשך הסיפור תלוי בזה...)

בהפסקה שלפני השיעור האחרון, ג'ורדן נדבק עלי שוב.
"שמעתי את מה שמייק אמר לך…" אחר בהיסוס.
גיחכתי. "כולם שמעו את מה שמייק אמר לי." אמרתי בזלזול והתחלתי ללכת לכיוון כיתת האומנות, אך הוא המשיך לצעוד לצידי.
"הוא צודק." אמר.
"באמת? כל אחד חושב שהדעה שלו צודקת. וסתם שתדע, ממש לא מעניין אותי מה כל אחד חושב." נשפתי בכעס והתחלתי ללכת מהר יותר.
"לא התכוונתי לזה, אבל יש עקרונות ונורמה מסויימת שכולם מסכימים עליה, כמו אדם שרוצח מישהו." ניסה להסביר את עצמו, אך רק סיבך את העניינים.
קפצתי את אגרופי ונשמתי עמוק. "אז עכשיו אני רוצחת…" סיננתי.
נכנסתי לכיתה וסגרתי את הדלת לפני שהספיק להכנס. שכחתי שזהו אחד השיעורים המשותפים שלנו. עכשיו, במשך כל השיעור, ארגיש את עיניו קודחות בגבי ולא אוכל להתרכז.
מיסיס רוס עדיין לא הופיעה וג'ורדן התקרב לשולחני.
"תקשיבי, לא התכוונתי לזה. אבל אני חושבת שאת צריכה לשנות את הגישה שלך, היא מוטעית." התנצל.
נאנחתי וקברתי את ראשי בין ידי, עד שהוא חזר למקומו ביאוש.
המורה התקדמה למרכז הכיתה ותוך כדי, הסבירה את מהלך השיעור. הרמתי את ראשי בעניין, זה יהיה שיעור מעניין, אני אוהבת להתעסק בצבעים.
התחלתי לצייר, שקועה בעצמי ולא שמתי לב לזמן שחלף. לפתע הבטתי סביבי וגיליתי שהכיתה ריקה. המורה בחנה את הציורים שהשאירו התלמידים ומאחורי ישב ג'ורדן שלא טרד את מנוחתי כלל והמשיך לצייר בנחת.
"אתם יכולים להמשיך עוד קצת זמן, אבל אל תתעכבו יותר מידי." אמרה מיסיס רוס.
חזרתי לצבעים שלי. כמעט סיימתי, רק עוד כמה תיקונים ושיפורים קטנים. הדלת חרקה, כנראה ג'ורדן סיים ויצא.
מיסיס רוס ישבה על הכסא מול הציורים, מבטה עבר דרכם והיא נראתה מכונסת בעצמה. לא. טעיתי, היא נראתה עצובה, כאילו נזכרה בדבר מה שגרם לה צער.
כשראתה שקמתי וסיימתי עם הציור, ביקשה לראותו. הגשתי לה את הקנווס והיא סקרה אותו ברפרוף.
"רק את יכולה לעשות דברים כאלו, הצבעים שלך מושלמים." החמיאה לי בפיזור נפש ונראה היה שהיא כלל לא שמה לב למה שציירתי.
ואז ההבנה הכתה בי כרעם ביום בהיר ובו במקום ידעתי שצדקתי, בקוראי את המבט המשתוקק שתלתה המורה לאומנות בציורים.
לא ידעתי כיצד להגיב ותהיתי אם היכולתי להקל מעליה את הצער שאליו נחשפתי. לבסוף רק חייכתי אליה במבוכה ויצאתי מהכיתה בחיפזון.
מועקה גדולה נתיישבה על ליבי, ג'ורדן היה בחוץ וחכה לי כנראה.
"גם את שמת לב לזה?" שאל, כשבחן את הבעת פני המהורהרת והעגומה.
"כן." אמרתי בשקט, שכחתי ממנו לגמרי, רק דבר אחד העסיק אותי כעת והמשכתי ללכת לכיוון המכונית מבלי להקדיש תשומת לב רבה לג'ורדן.
"את יודעת למה המורה נראתה מוזר בסוף השיעור." ספק שאל ספק קבע.
התעלמתי ממנו. נכנסתי למכונית ונסעתי הביתה. העצב קרע אותי מבפנים והתאמצתי שלא לבכות, לא ידעתי שאני יכולה לכאוב כל כך עבור אדם שבקושי הכרתי והדבר הכי מתסכל הוא שלא אוכל לעשות דבר כדי לשנות את המצב.
כשהגעתי לביתי החלטתי, לשם שינוי לנסות להכין ארוחה תזונתית אמיתית, יותר מושקעת משניצל וחביתה. כשהתחלתי עם הניסויים הקולינריים, התקשתי לאמי ובקשתי שתשתדל להגיע מוקדם יותר היום. היא אכן הגיעה ואני קיבלתי הוכחה שהנסיונות שלי להחזיק את המשפחה המתפוררת שלנו הם לא לחינם.
מזה זמן רב, ישבנו שלושתנו מסביב לסולחן, אכלנו ביחד וג'סי סיפר לנו על הטלנובלה שהתרחשה אצלם בכיתה. זה היה נחמד לשבת כך ביחד, אפילו לא לדבר ולהסתכל על אמי שחייכה בשביעות רצון והקשיבה לג'סי בעניין.
למדתי היום משהו חדש, למדתי לא לוותר ולא לזרוק לפח דברים שאחרים כל כך מתאמצים, אך לא משיגים. רק חבל שלמדתי זאת על חשבון הצער של מישהו אחר.


תגובות (12)

סוף סוף!יוואו! פיצית אותנו עם הפרק הזה!
ואל תייבשי אותנו שוב…
הוא ענק!את כותבת כ"כ יפה!
אני מתה על הכתיבה שלך ועל הסיפור!
תמשיכי מהר מהר מהר…
תמשיכי,אוהבת הכי שיש:)

25/03/2012 12:09

תמשיכי…
אבל לא ממש הבנתי מה קרה למורה שלהם.
אממ…הייתי צריכה להבין נכון?
אז אני מטומטמת?!
~צרחתבהלה~
אההההה!!!!!
;)
ושוב פעם, תמשיכי. את כותבת פשוט מדהים!

25/03/2012 13:48

זה טוב שלא הבנת מה קרה למורה שלהם, עם הזמן הכל יתבהר….
להגיב אנשים! אני לא ממשיכה בלי תגובות…

25/03/2012 14:11

פרק מאוד יפה! אהבתי ביותר (:

26/03/2012 06:07

שיואו!!!!
קראתי עכשיו את כל ארבעת הפרקים והם פשוט מהממים!!!!
נראה לי שאני חושבת שאני יודעת מה קרה למורה..
חח אבל יאללה… נחכה לפרק שלך ונראה:)
את כותבת מעלף!!! הכתיבה שלך מדהימה מדהימה ומושלמת!!
המשך המשך המשך חחח

26/03/2012 09:05

מקסים כתוב בצורה מושלמת מבקשת המשך תודה רבה בקי ♥♥♥

02/04/2012 03:32

אנני לא מאמינה!!!!!!!!!!!!!! פרק שלא ראייתי!????!?!?!?
ולא אמרת לי שהעללת עוד פרק????!!!!?!??!
גרררררררררררררררררררררררררר……טוב נו לפחות עכשיו יש לי משהו טוב לקרווא…
חחחחח עולה למעלה!!

02/04/2012 03:47

תודה לכם! אני אשתדל להעלות היום פרק… שמעתם את האזעקה? – זה היה מפחיד…

02/04/2012 04:07

אאאאאאאאאאאאאאאאאעעעעעאעאעאעאעאע!!!! איזה פרק מטרייף!!!!!!!
אני פשווט חולה על הכתיבה שללך, היא סוחפת לתוך הסייפור!!!!!!!!
אבבל…..ללמה אני לא רואה עוד פרקים של הסיפור הזה????? איפה את??
ת-מ-ש-י-כ-י!!!!!!!!!!!!!!תמשייכיתמשיכיתמשיכי כבבר מעצבנת שכמותתך!!!!!
ולא! אני לא מוכנה לשמוע תירוצים, קדיימה לעבודה!!!!
חחחחחחחחח לאאביו סו ממאץ'!!, נועה 33333>

02/04/2012 05:50

יפה כל כך! המשך דחוף (:

02/04/2012 08:27

נשמע טוווב,
אבל … לא ממש הבנתי מה קרה,
טוב, זה כנראה יתבהר אח"כ..
מחכה להמשך!!

05/04/2012 01:11

אני ממש מצטערת, אבל המחשב שלי שבק חיים. אני מגיבה לכם דרך הפלאפון… אז או שתחכו עד שהמחשב יתוקן, או שיהיה לי כוח (ואומץ) לכתוב את הפרק בפלאפון, זה יהיה סיוט…
אז תתאזרו בסבלנות, אוהבת אתכן!

05/04/2012 09:19
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך