Dana
לא אכפת לי שלא אוהבים את הסיפור שלי , העיקר שכיף לי לכתוב אותו ...

מסומנת – פיות אפלות – פרק 2

Dana 26/05/2012 980 צפיות 6 תגובות
לא אכפת לי שלא אוהבים את הסיפור שלי , העיקר שכיף לי לכתוב אותו ...

" לא כזה רע ? אני פיה אפלה ! לא כזה רע "! אמרתי והורדתי את השמיכה מראשי .
" אל תהיה דרמתית אנחנו נבוא לבקר אותך "! חייכה אריאנה והלכה אל הדלת " לילה טוב אחות קטנה " היא אמרה וסגרה את הדלת , עצמתי את עיניי מנסה להרדם עם מחשבות בראשי .
פקחתי את עיניי מרצוני החופשי מסתכלת על החדר בפעם האחרונה , קמתי מהמיטה והלכתי לחדר המקלחת , הסתכלתי על פני והן שינו צבע ללבן חיוור , שטפתי אותם וצחצחתי את שיניי , לבשתי ג'ינס שחור וחולצה לבנה נופלת , נעלי אולסטר שחורות לבנות , אין מצב שאני ילבש כול הזמן שחור אני לא יהיה כמו הפריקיות או הגוטיות האלו , מה אכפת לי שכול הפנימייה תהיה בשחור , אני שונה וטוב לי ככה !
העברתי את כול המזוודות למטה ועליתי שוב כדי להוריד את הארגזים למטה , שסיימתי להוריד הכול למטה , הכנתי לעצמי טוסט גבינה ומיץ תפוזים , לגמתי מהמיץ ושמעתי רעש מבחוץ , הלכתי לדלת ופתחתי אותה , הייתה רוח חזקה וראיתי מסוק נוחת על המדרכה החומה מול הבית שלי .
" אריה מונרו "? שאל הטייס .
" כן "? שאלתי .
" באנו לקחת אותך " הוא אמר , הסתכלתי עליו וסגרתי את הדלת של הבית שלי " אמא באו לקח אותי " צעקתי .
" אני באה חמודה " צעקה לי אמי וירדה במדרגות , היא עזרה לי להעביר את כול הדברים למסוק " ביי חמודה " אמרה אמי ונשקה אותי על לחי " ביי " אמרתי ועליתי למסוק , סגרתי את הדלת והמסוק עלה למעלה , שמתי חגורה והבטתי בחלון .
" מה את בדיוק פיה אפלה או ערפדית "? שאל הטייס .
" פיה אפלה " עניתי בקול חלש .
" יפה , כול הכבוד " הוא אמר , לא עניתי לו והמשכתי לבהות בחלון , רואה שאנחנו חוצים את הים ומגיעים לאי שעומדת באמצע אחוזה גדולה , ענקית ושחורה .
" הגענו " הוא אמר , איזה יופי !
המסוק נחת ואיש גבוה בחליפה שחורה , עם כרס והוא קריח עמד וחיכה לנו " שלום קוראים לי סיין אלקידו ואני המנהל של monster high " אמר סיין ולחץ את ידי " את בטוח אריה מונרו אני צודק "? הוא שאל והרים אצבע .
" איך את יודע "? שאלתי מופתעת .
" חברה שלך סיסי ספרה לי עליך ברגע שהיא גלתה שסימנו אותך , היא תהיה השותפה החדשה שלך " אמר סיין .
" לפחות משהו טוב יצא לי היום " אמרתי לעצמי " אני יוכל לחזור לבית שלי לפעמים אני רוצה לראות את חברים שלי "? שאלתי .
" בגלל שאת פה בחודשים הקרובים תוכלי לחזור לחברים שלך " הוא אמר והתחיל ללכת קדימה " בואי אחרי " הוא הוסיף והתחלתי ללכת אחריו אל תוך האחוזה , כאשר נכנסנו לתוך האחוזה ראיתי אולם ענק מזהב באמצע מזרקה מזהב , התקרה גדולה בצורת עיגול , מדרגות מובילים למעלה ונערים עומדים ומסתכלים עלי כאילו אני איזה חייזר , לחצי מהאולם היו לנערים ונערות כנפיים , לא כנפיי מלאך לבנות ועבות אלו היו כנפיי חדות וצרות ואני היחידה שלא קבלתי , נעמדנו באמצע החדר " אריה בית הספר מלא בשני עמים : אחד פיות אפלות והשני ערפדים , אסור באופן מוחלט שערפד ופיה אפלה התאהבו זה החוק , זה מובן "? הוא שאל ושמעתי צעקה מהמדרגות , ראיתי את סיסי רצה במדרגות ויש לך כנפיים שחורות וחדות , היא חבקה אותי " אריה אני לא מאמינה שסומנת "! היא אמרה .


תגובות (6)

ממש יפה תמשיכי!!!!

27/05/2012 12:15

מי לא אוהב אותו ?! אני ארביץ לו ^*%{^{<~^!~*'
לווול… תמשיכי !

ני לאב אותך המונים <3

27/05/2012 12:19

חמוד ביותר! אהבתי מאוד (:

30/05/2012 08:35

וואו סיפור טוובב!!!! אעלק לא אוהבים…
תמשיכי :)

31/05/2012 11:52

ממש אהבתי תמשיכי דנה ממני בקי ♥♥

01/06/2012 07:15

ממש אהבתי תמשיכי דנה ממני בקי ♥♥

01/06/2012 07:15
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך