Dana
קצר !?
אוהבים את הסיפור או לא !?

מסומנת – פיות אפלות – פרק 3 .

Dana 03/06/2012 874 צפיות 4 תגובות
קצר !?
אוהבים את הסיפור או לא !?

" ממש יופי שסומנתי אבל כיף לפגוש אותך אחרי שנתיים , מתי הופיעו לך הכנפיים "? שאלתי .
" השנה " היא אמרה והסתובבה אלי והשער הבלונדיני עם הגוונים השחורים עף לכיווני .
"תתחדשי " אמרתי בחיוך " מה יופיעו לי כנפיים רק בעוד שנתיים "? שאלתי והחיוך ירד .
" כן זה אמור להופיע רק שנתיים אחרי שסומנת " אמרה סיסי " טוב מר סיין אני יכולה להראות את הפנימייה לאריה "? שאלה סיסי את סיין .
" כמובן " הוא אמר והוריד את ראשו למטה והרים אותו שוב .
" תודה רבה " אמרה סיסי וקדה קידה והחצאים המשובצת והאדומה שלה זזה לצדדים .
סיסי סחבה אותי מהיד אל הקומה השנייה , הלכנו במסדרון לבן שתמונות של פיות נמצאות על הקירות " זה החלק של הפיות , בצד השני של הערפדים " אמרה סיסי בזמן שהלכתי אחריה , הייתה תמונה שמשכה את העין שלי , פייה עם שער חום על רקע סגול , היא לובשת שמלה עם קרעים סגולה ומחובקת בצורת עובר ככה שלא רואים את פנייה , המשכתי ללכת עד שהגענו לדלת סגולה , סיסי פתחה את הדלת ונכנסנו לחדר , הוא היה צבוע בצבע סגול , פוסטרים של הלהקות שסיסי אוהבת היו על הקירות והדברים שלי כבר מאורגנים , הלכתי אל הארון החום הגדול שהיה ליד המיטה שלי עם מצעים של השם שלי , פתחתי את הארון וראיתי את כול הבגדים שלי מסודרים בארון " לכול חדר יש שם , השם בא לפי הצבע של הדלת של החדר ככה זה אצלנו אנחנו החדר " הסגול " ואצל הערפדים זה לפי צבעים " אמרה סיסי .
" למה אסור לנו להתאהב בערפדים "? שאלתי .
" בגלל .. טוב את תלמדי את זה בכיתה של מתחילים אני יכיר לך חברה שלי שלומדת שם " אמרה סיסי ושכבה על המיטה שלה .
" איך הזמן הולך כאן "? שאלתי וישבתי על המיטה בוחנת את החדר הסגול .
" כאן הרוב חושך את תתרגלי , לוקח זמן להתרגל שהזמן הפוך אבל הכול מסתדר לבסוף " חייכה סיסי .
" אוקע , מה צריך לעשות עכשיו "? שאלתי שאני משחקת עם האצבעות .
" עוד כמה דקות יהיה טקס של קבלת פיות וערפדים חדשים " היא אמרה וקמה מהמיטה , סיסי הלכה לארון ופתחה אותי , היא דפדפה בין השמלות שלה בארון והוציאה חצאית שחורה עם חולצה קצרה לבנה ונעלי עקב שחורות .
" מה עושים לי בטקס ? זה משהו מיוחד "? שאלתי בעוד שאני פותחת את הארון שלי ומחפשת משהו חדש ללבוש .
" שמים לך סמל על זה שנהפכת , גם לערפדים שמים סמל , לנו סמל ל שני כנפיים שחורות לערפדים סמל של ניבים " אמרה סיסי והראתה לי את הסמל שלה בכתף , זה היה סמל שחור עם שני הכנפיים הצרות והחדות של הפיות האפלות .


תגובות (4)

זה קצר מאד ופרק ממש יפה תמשיכי מהר!!!!!

04/06/2012 11:42

תמשיכי..!!

04/06/2012 12:11

חחחח זה כמו הקונספט של הסיפור שלי XDDDDD
חחחח תמשייייכי (( :

05/06/2012 05:02

קורן את הסיפור הזה התחלתי מזמן , ובסיפור שלי שתהיה נשיקה בין ערפד לבת
אופל יהיה פיצוץ , אז אם יהיה בסיפור שלך דבר דומה שתדעי שאני אל העתקתי או
משהו כזה …

05/06/2012 07:51
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך