ריקי בנדיקוט
מתחילה עוד היום!

מסלולים ישנים, שחקנים חדשים – דמויות

ריקי בנדיקוט 18/12/2013 754 צפיות 23 תגובות
מתחילה עוד היום!

הדמויות לסיפור החדש שלי!!! (שלי מוסיפה לי דמות בערב, אז זה יתעדכן בערב. תזכרו לבדוק.)

שם: ג'וזפין דיי מלבורן. אבל אף אחד לא יודע שקוראים לה ג'וזפין, כולם קוראים לה דיי.
גיל: לא ידוע לא שמוע…
מראה: אם מותר הזוי אז שיער כחול כהה ועיניים אפורות כמעט שחורות, אם לא אז שיער חום פרוע ועיניים אפורות כמעט שחורות. עצמות לחיים גבוהות, פנים שדוניות מעט, חיוורת. לובשת תמיד כובע ומעיל עור ארוך, אף פעם לא לובשת טרנינג. יש לה קעקוע של "יושב על הגדר, מחליט על העולם" בלטינית.
אופי: מוזרה מעט, מצחיקה, כריזמטית, עקשנית כמו שור, כמעט אף פעם לא מודה בטעות, יש לה מבט שיכול לקרוע אדם לשניים ולבתר אותו על המקום, חשדנית, לא סומכת על אף אחד, ערמומית, עובדת כל הזמן.
רקע: אבא שלה סבל מפציעה ברגלו בזמן המלחמה ומדי לילה היה מתעורר שטוף זיעה. אחרי שחזר הביתה הוא היה שונה, הוא לא דיבר עם אף אחד מלבד הבת שלו. הוא היה דוחה את כל מי שניסה לטפל בו, וגם את אשתו שלמרות היותה אישה נהדרת וחמת לב, היא מאד דאגה והוא לא רצה להדאיג אותה יותר. הוא היה יושב עם הבת שלו ומשחק איתה שח מט, והיא אמרה לו שהיא רוצה להיות כמוהו, גיבורת מלחמה. והוא פשוט היה אומר: "אני לא גיבור מלחמה. אני פשוט לא האיש שישב על הגדר וניהל את העולם. אני החייל שלו". כל היה אומר לה ובלי לשים לב זה חדר לתודעתה. הוא מת אחרי מספר שנים בגלל סרטן בריאות וצילק את ביתו לנצח. היא הייתה דומה לו מאד ומהרגע שמת היא שקעה בעבודה, היא הייתה עושה הכל כדי לא לחשוב על זה שהוא מת ובלילות הייתה מתעוררת והולכת לכתוב. לכתוב מה שהיא לא יכלה לומר.
תחומי עניין: כתיבה (היא מאד מוכשרת). וחץ וקשת. (לעולם לא החטיאה מטרה)

שם: ניקול אלואיס
מראה: שיער שטני חלק עם בקבוקים בקצוות בכל מיניי צבעים, עיינים אפורות, עור בהיר, הולכת תמיד עם שרשרת-חתיכת מתכת מחוברת לחוט חום, עלייה כתוב "ניקול ~ לואיס".
אופי: קופצנית, אמיצה, עקשנית, דיי מוזרה לפעמים~
רקע: אביה היה שוטר שמת כנראה בידיי מתנקש, אז היא גרה רק עם אמה. שניקול הגיעה לגיל 13, אמה אימצה את אחייה- שלא הסכים לגלות להם את שמו. הוא היה סדיסט, ומזוכיסט, ופסיכופט, ועוד המון דברים, ניקול פחדה ממנו והייתה מתחבאת ממנו.
בגיל 15, ניקול הכירה את לואיס, נער שגר בשכונה קרוב אלייה. לאט לאט הם התחברו, והם הפכו לחברים הכי טובים. לואיס היה מספר לה על כל מיניי נשקים ועל כל מיניי שיטות לחימה, כך היא קיבלה את הידע שלה בנשקים.
בגיל 16, ניקול גילתה שהוריו של לואיס מתעללים בו. הוא דקר את עצמו בסכין והתאבד, לפניי שניקול הספיקה להזעיק משטרה.
אחריי ההתאבדות של לואיס, ניקול נאלצה לבלות את כל ימייה בבית, כי לא היו לה חברים.
שהגיעה לביתה, היא הופתעה לגלות דם על כל הקירות, שהלכה במסדרון היא שמעה קול צחקוק מהחדר של אחיה. שהיא פתחה את הדלת, הוא הופתעה לראות ערימה (גדולה) של גופות, דם על הריצפה, ריח של קיא, כמה סכינים נעוצים בקירות ואת אח שלה יושב בכיסא מול שולחן, ו"תופר" גופה (שהייתה נערה קצת יותר קטנה מניקול, אבל הוא הספיק לתפוס אותה, להתעלל בה, לדקור אותה כמה פעמים ועוד כמה)
הוא הסתכל עלייה במבט משוגע, היא נבהלה ויצאה מהחדר. בסלון, אימה שכבה מתה על הרצפה, היא שמעה מאחורייה "אני אתפוס אותך בכל מחיר!" היא ישר שברה את החלון וקפצה. השכנה שגרה בבית שלהם ממול אימצה אותה, ובמקום לקרוא לה בשמה הפרטי, היא קוראת לה "אימא".

שם- ג'וי
גיל: 16 וחצי
מראה: שיער חום בהיר מתולתל-גלי, עיניים ירוקות, גבוהה יחסית, די רזה אבל לא ממש!!!!!!!!!!!!!!!
אופי: אנ לא זוכרת בכלל מה כתבתי!!!!!!!!!!!! למישהי יש איזשהו כיוון?????????
רקע: כשהייתה בת שלוש אמא שלה נהרגה בתאונת דרכים וכשהייתה בת עשר אבא שלה נפטר (לא ידוע ממה). בקיצור לא חיה בתוך משפחה. היא נודדת לבד…..
תחומי עניין- אין לה ממש תחומי עיניין חוץ ממה שהיא מגלה חדש. כאילו כל פעם היא מגלה עוד משהו שקיים בעולם ואז נדבקת אליו. (מכיוון שאף פעם אף אחד לא לימד אותה דברים כאלו היא צריכה לגלות הכל לבד)כרגע היא בתקופה שיהא מאוד אוהבת תחרויות למיניהן.
כשרונות- היא יודעת לרוץ ממש מהר, לרוב היא מליחה להבין אילו א נשים יכולים להיות בני ברית שלה ואילו לא וחוץ מזה אין לה ממש כשרונות חוץ מדבר אחד: לשרוד.
החיים לימדו אותה לשרוד!!!

שם: ברוק קרו (עורב)
מראה: שיער שחור פרוע, עיניים אפורות-ירוקות, נמשים עדינים על האף וטיפה על הלחיים. כתפיים רחבות וגוף טוב. בסך הכל, נאה למדי.
אופי: הוא לא סובל מעודף ביטחון עצמי, אלא נהנה ממנו. ציני, שחצן, יהיר, בטוח בעצמו על גבול הנרקיסיזם. אוהב חברה, אבל אוהב גם את המרחב שלו. מתחכם, אוהב לעשות קצת פוזות מידי פעם, שונא שאומרים שהוא סנוב, אוהב אלכוהול, ויודע להעריך מסיבה טובה, אך מבפנים יש לו הרבה יותר ספקות ממה שנדמה, הדאגה הראשונה שלו תמיד היא 'זה יגרום להם לחשוב שאני נמושה?' או 'זה יגרום לי לראות חזק?' מה שהוא וושב על עצמו מושפע מאוד ממה אחרים חושבים עליו, ובאיזה אור מציגים אותו.
רקע: הוא מעולם לא פגש את אמא שלו, היא מתה שהוא היה תינוק. ולאבא הייתה אפס התענינות בבן שלו, היה מישהו אחד שבאמת שמר על ברוק, איש בשם טום, הוא לא היה פושע, אבל לא בדיוק ידוע כשומר חוק מהולל. כבר יצא לו לתת לברוק בירה או שתיים. הוא היה מין חבר טוב-מודל לחיקוי, בכל מקרה הם היו מאוד קרובים, הוא זה שלימד את ברוק ש 'אם יש לך עודף ביטחון, כנראה שיש לזה סיבה.' בהשראת המשפט הזה הוא קבע את המוטו שלו 'זה לא שאני שחצן מידי, זה שקשה לאנשים לעכל כמה אני אדיר.'
כישורים מיוחדים: לדעתו, הכל. לדעת אחרים, כלום. הוא כן שתיין מצויין, יודע ללכת מכות כמו שצריך.

כל הדמויות יצטרפו בסביבות הפרק השלישי\שני!

אני מתנצלת שנמחקה לי ההרשמה, גם לי זה קרה בפעם הראשונה שרשמתי דמות ואני יודעת שזה מעצבן!


תגובות (23)

עאעאעעאאאאאא מהממםםםםםםםםםםםםםםםם
אבל לא הבנתי מי הדמויות

18/12/2013 07:21

למה אין הרשמה?

18/12/2013 07:22

הייתה, מחקו לי אותה

18/12/2013 07:22

אז מי הדמויות?

18/12/2013 07:23

ולמה אין שם דמות בשם דניאל דה ברברה(עק)

18/12/2013 07:24

וניקול דלן קרע.
זה שם יפה.

18/12/2013 07:24

לא אני המצאתי.

18/12/2013 07:25

תתחילי. מיד.

18/12/2013 07:26

אני בשבט, את יודעת?

18/12/2013 07:26

ידעתי שזה קראש בנדיקוט -,-
קראש בנדיקוט זה שיעמום תחת

18/12/2013 07:27

המבחן לשבט היה להכניס תיקת של חולצה לישבן…
אבל לפחות אני בשבטטט!

18/12/2013 07:27

זה לא שיעמום תחת.
אני יכולה להוריד את הדמות שלך אם את רוצה.

18/12/2013 07:27

תיהי מקורית יא לא מקורית

18/12/2013 07:29

איך שינית את השם משתמש?
והציטוט היומי
'זה לא שאני שחצן מידי, זה שאחרים לא מבינים כמה אני אדיר"
מתה על המשפט הזה…

18/12/2013 07:38

עדיין לא הבנתי על מה הסיפור הזה…

18/12/2013 07:50

את עוד תביני…

18/12/2013 07:52

לא הבנתי

18/12/2013 08:20

בסוף כתבתי את האופי של ג'וי פשוט בתגובה אחרת!!!!!!

18/12/2013 08:42

אוי סליחה!!!

18/12/2013 08:57

תתחילי ברגע זה!

18/12/2013 10:06

תתחילי

18/12/2013 10:34

מתי את מתחילה?????????????

19/12/2013 06:14

מתישהו… (סודיותמוחלטתסודיותמוחלטת)

19/12/2013 07:45
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך