ריקי בנדיקוט
פרק הבא- מחר!
סליחה על הפרק הקצר, ועל זה שהדמויות עוד לא נכנסו...
ציפיתי מעצמי ליותר ><
בפרק הבא הם נכנסים!
מבטיחה!
ואני גרועה בכתיבת מכות ><
וגם לא היו הרבה מכות ><
גם בתיאורים אני גרועה ><
ולא כתבתי הרבה תיאורים ><
סליחה!!!

מסלולים ישנים, שחקנים חדשים- פרק 2- הגענו! + יאללה מכות!

ריקי בנדיקוט 20/12/2013 545 צפיות 14 תגובות
פרק הבא- מחר!
סליחה על הפרק הקצר, ועל זה שהדמויות עוד לא נכנסו...
ציפיתי מעצמי ליותר ><
בפרק הבא הם נכנסים!
מבטיחה!
ואני גרועה בכתיבת מכות ><
וגם לא היו הרבה מכות ><
גם בתיאורים אני גרועה ><
ולא כתבתי הרבה תיאורים ><
סליחה!!!

ככול שהבית התרומם היה יותר קשה לעמוד. נפלתי על הרצפה בקול חבטה עמום, ומיד חיפשתי משהו להאחז בו.
הדמעות פרצו מעיניי, דאגה השתלטה על מוחי.
'איפה לעזאזל קראש?…'
זה היה הדבר היחיד שעבר בראשי. התרוממתי בזהירות תוך שאני נעזרת בשולחן חסר רגל.גררתי את עצמי לעבר קראש והשאר, אוחזת פעם בכיסא, פעם בכוננית, פעם במדף ריק, ופעם בשקע ברצפה.
אחזתי בידו של אחי, ובדיוק ברגע שבו הרגשתי הכי נוח, והכי בטוחה,הבית נחת על אדמה בחבטה מטלטלת.תשואות נשמעו מבחוץ, ואני קמתי, מסוחררת מעט.
"קראש?" לחשתי בדאגה והבטתי בו.לא ממש הופתעתי לראות אותו מעולף, אחרי הכל, הטיפוס של רכבות ההרים עם סיבובי ה360 מעלות זו אני, ולא הוא.
קמתי והחלתי ללכת. לא הופתעתי לראות חלונות מנופצים וספרים שנפלו ממדפיהם. לקחתי את מחשב הנייד הכחול שלי, ויצאתי החוצה.פתחתי את הדלת בעדינות, והיא נפלה מציריה. התכווצתי כשזו נגעה ברצפה. כעת היו התשואות חזקות הרבה יותר.
זה היה מן מגרש גדול עגול המזכיר אולם, אך השמיים היו פתוחים מעליו.מראה מסחרר של אלפי, או אפילו עשרות אלפי כוכבים בשמיים מעלי עצר את נשימתי. העיגול היה מחולק לשמונה חלקים: בשבעה מהם ישבו מין יצורים חייזריים קטנים ירקרקים וכחולים, ובשמיני היה כס מלכות גדול, מכוסה קטיפה אדומה. באמצע המגרש, הייתה מן במה מוגבהת מעט, והיו עליה שלוש במות בגבהים שונים לפי מקום ראשון, שני ושלישי. הבמות מעט ריחפו במקום. הן היו עשויות ממתכת בוהקת בצבע סגול. במסגרת הבמה היו פסים דקים בצבע זהב.
הרמתי את זוג ידי באוויר בניצחון, והקהל השתולל.
לפניי ראיתי את ה"אויבים" שלי ושל קראש.
אבל ראיתי שם גם מישהי שלא הכרתי… ניסוי חדש?
היא החלה להתקרב אלי, שולפת זוג חרבות כפולות.
היה לה שיער שחור,ופס כחול נגלה בו. זוג אוזניי ארנב שחורות לבנות בצבצו מתוך שערה השחור כליל.
היא לבשה חולצת בטן תכולה עם כוכב לבן עליה, מכנסים עם דוגמא צבאית בכחול ושחור,נעלי ספורט שחורות עם סוליה גבוה כחולה כהה, וסיכת עכביש על ראשה. צלקת נראתה לאורך לחיה, ואיפור כחול עיטר את עיניה. עורה היה לבן לגמרי.
עיניה האפורות בהקו, ואז היא תקפה.
אני התחמקתי בקלילות, ומעוצמת ההדף היא עברה אותי ונעצרה מאחורי.
היא ניסתה לתקוף שנית. אחזתי בידה, וזרקתי אותה על הרצפה.
"את באמת חושבת שתוכלי לנצח אותי?" שאלתי אותה בזלזול והנחתי את ידי בכיסיי הטרנינג הכחול שלי.
היא ניסתה לתקוף אותי שנית כשידי בכיסיי הטרנינג, אך אני חסמתי אותה בקלות, ובעטתי בה עד שהתנגשה בבית שלנו.
"מה אני אמרתי? תעזבי אותי." אמרתי באדישות והסתובבתי.
היא חשבה שתוכל להפתיע אותי בעזרת מתקפה מאחורה, אך אני זזתי בזמן והיא שוב נפלה על הרצפה.
מובסת ומושפלת, חבוטה ושרוטה, היא ויתרה ונשארה על הרצפה.
הקהל הריע, ואז ראיתי את קראש יוצא. נופפתו לעברו בידי בהתלהבות, הוא הבחין בי והחל להתקדם לעברי.


תגובות (14)

זה ממש יפה!
המשך!!

20/12/2013 12:10

המשך! פרק טוב.

20/12/2013 12:10

איך כבר הספקתן לעזאזל?!
בקושי עברו שתיי דקות!!!

20/12/2013 12:11

ממש יפה תמשיכי:)

20/12/2013 12:27

יאללה מכות XDDDD

20/12/2013 12:28

ת
תמ
תמש
תמשי
תמשיכ
תמשיכי
תמשיכ
תמשי
תמש
תמ
ת

ב
בז
בזה
בז
ב
ה
הר
הרג
הרגע
הרג
הר
ה

*תמשיכי* *בזה* *הרגע*

20/12/2013 12:40

בזה הרגע אני לא אוכל, אבל מחר כן ^^
יאללה מכות!!! XDDDDDDDDDDDDDDDD

20/12/2013 12:41

אז:
ת
תמ
תמש
תמשי
תמשיכ
תמשיכי
תמשיכ
תמשי
תמש
תמ
ת

מ
מח
מחר
מח
מ

*תמשיכי* **מחר**

20/12/2013 12:56

אוקי ^^
בשמחה :)

20/12/2013 13:06

כבר עבר יום!!!!! ועדיין לא המשכת!!!!!!! מה את חושבת לעצמך???? ככה להשאיר אותנו בלי המשך?????

21/12/2013 09:14

בושה וחרפה.
אבל ברצינות, איך שינית את השם משתמש?!

21/12/2013 15:21

הילה- אבל… אבל!!! גם מחר לא יהיה פרק. יש לנו טיול למצדה.
טדי- סתמי, ודרך הצור קשר ^^

22/12/2013 04:18

אז מתי כן יהיה פרק????????

24/12/2013 06:13

אני נהנית לייבש אתכם D:
בצחוק, יהיה היום.

25/12/2013 08:10
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך