מסלולים ישנים, שחקנים חדשים- פרק 3- "תנו למשחק להתחיל!"

ריקי בנדיקוט 25/12/2013 592 צפיות 11 תגובות
והו!

הקהל הריע, ואז ראיתי את קראש יוצא. נופפתו לעברו בידי בהתלהבות, הוא הבחין בי והחל להתקדם לעברי.
———————————————–
קראש עמד לידי, ושנינו שמנו לב לחבורת ה"מרושעים" ההולכת ומתקרבת לעברנו. הרגשתי את קראש נדרך לידי, אבל לחצתי על זרועו, ולאחר שהביט בי לחשתי "שחרר."הוא הנהן, ושריריו נרפו.
"מה עשיתם עכשיו, חבורת מכרסמיי כיס עלובים?!" צעק בכעס ניאו קורטקס, אויבו של אחי, ודקר את חזו
עם אצבעו. בעטתי בידו והוא מיד הרחיק אותה. "שלא תעז לגעת באח שלי" סיננתי.
הולוגרמה גדולה של ראש חייזר מכוער (שלמרבה צערי כבר הכרתי מביקורים קודמים במקום) הופיעה על כס המלכות הענק. הרגשתי קטנה לידו, אפילו שידעתי שהוא לא באמת "כזה גדול".
"ברוכים השבים!" הוא אמר בחיוך המלחיץ שלו, מביט בכולנו מלמעלה. הוא בחר נכונה ברגע הזה, כי ידעתי שעמדה לפרוץ במקום קטטה. כך הוא הסיח את תשומת ליבנו, ומנע אלימות מיותרת.
פאק איט, הוא חכם.
ראיתי את כולם מביטים בו בכעס מסוים. פעם כולנו פחדנו ממנו, בגלל בלה, ובלה, ולא משנה עכשיו.
גלגלתי את עיניי: "וגם בפעם השניה- זה לא מרצון!" צחקוקים נשמעו בקהל, אך הושתקו מיד. כנראה הם עדיין מפחדים ממנו.
"ועדיין, אתם כאן, ועוד לא ניסיתם לברוח." הוא ניסה לשמור את קולו שליו, היה ברור שהרגזתי אותו מעט.
"למדת לשלוט בכעס שלך? איזה פסיכולוגית עזרה לך? תמסור לו את המספר שלה, גם הוא צריך." הערתי בעוקצנות כמעט בלתי מורגשת, והצבעתי על קורטקס.
הפעם- שניהם התרגזו.
"שקט!" הוא צעק בכעס.פניו התעוותו בכעס, וגיצים אדומים ניצתו לאוויר הלילה השליו. קורטקס עטה גוון פנים כתמתם טרי מהכעס והחל לאמר- "שומרים תפס-" אך נקטע בקולו של החייזר, "ממש לא! טעות גדולה! עדיין לא!"
"אין לך פה שומרים" לעגתי, ולאחר שראיתי את מבטו הכועס של החייזר שראשו הוקרן על כס המלכות, השתתקתי.
"למי שעוד לא יודע, אני הוא הקיסר וולו העשרים ושבע! השליט של הגלקסיה הזו!!!" מחיאות כפיים ותרועות נשמעו מהקהל.
"באמת… אחרי כל כך הרבה שנים, הוא עוד לא החליף את הנאום?" לחשתי לעבר קראש שגיחך.
"אני מספק בידור משובח לנתינים שלי, ובצורה הכי טובה שיש: השמדת כוכבים!"
הבטתי לעבר קראש בכעס מעורב בחשש. הוא עדיין לא הפסיק עם זה?!
"אני הבאתי אתכם לפה מסיבה אחת- כי אתם הייתם היחידים שבאמת ניצחתם אותי, וגם כי…"
ארבעה בניינים נחתו מהשמיים הכחולים.
שמעתי מתוכם צרחות מפוחדות, וריחמתי על האנשים הנמצאים בפנים.
לא האמנתי שהוא ממשיך עם זה.
"כי אני שוב מביא לכאן אנשי כדור- הארץ!!!"
תשואות נשמעו מהקהל.
הבטתי בקראש בחשש מסויים.
"ועכשיו, תנו למשחק להתחיל."


תגובות (11)

המשך מיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (מיד!)

25/12/2013 08:34

יש לי שיעור רכיבה על סוסים, אני לא ממש יכולה נטע.

25/12/2013 08:35

באסה… אבל כיף לך, רכיבה על סוסים….

25/12/2013 08:38

תמשיכייייייייייייייייייי

25/12/2013 08:52

LET THE GAMES BEGIN!

25/12/2013 09:06

די!!!! למה????????????. אני רוצה שתמשיכי את זה!!!!! את הורגת אותי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פליז תמשיכי את זה אם לא היום אז מחר!!!! פליזוש????????

25/12/2013 09:09

להמשיך!
ובמהירות, מהירות מהירה עם אפשר!

25/12/2013 11:46

אני אמשיך מחר XDDDDDDDDDDD
או שאני ארצה לייבש אתכם….
נראה מחר.
סתם XDDDDDDDDD
אני כותבת את הפרק כבר עכשיו, יתפרסם נראה לי מחר!

25/12/2013 12:08

סההההההההההההההההההה!
דוקטור חוצפן>

26/12/2013 07:17

והו!

29/12/2013 01:15

את לא מעלה!!!!! אני מחכה המון זמן! :(

31/12/2013 10:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך