מסעות בטמריה, מסע ראשון/ספר שישי: הטובים והרעים– תקציר ספר שישי

26/11/2023 129 צפיות אין תגובות

תוכן דמויות עיקריות ע"פ סדר הופעתן וסיכום לבסוף:

איילקס- גיבורת הסיפור והמספרת. גנבת שהופללה על לא אוון בכפה ונכלאה בממלכת טמריה הבירה.

המלך קוסטום- מלך טמריה הבירה. נתן לאיילקס משימה להציל את בתו, הנסיכה לוסי, מכלא המלך רייג' בממלכת אלריה תוך 15 ימים- ולא תישרף לאט בגלל תליון קסום מד-זמן השמש גם כמצפן, שאינה יכולה להוריד מצווארה.

קווין חצי-אלף- נבדל לשעבר, חי חיי בדידות כי גורש מהאלפים ומבני האנוש עקב מוצאו החצוי. נקם באיילקס על שנטשה אותו בבית הסוהר של העיר פאנמס כשהייתה לה הזדמנות. מחל לה אחרי שהבטיחה לו שתכבדו ותמלא פקודות אם ייפגשו בשנית.

קרולינה (או קרול) – ילדה בגיל ה-10 ובת של איילקס מבוגרת יותר מממד אחר, שבחרה להתחתן עם האוזן ולרשת את סרינה. איילקס פגשה אותה במסע אל תוך נשמתה האישית, ולבקשת איילקס המבוגרת יצאה קולינה יחד עם איילקס לעולם האמיתי. הוכיחה את עצמה כיעילה מאוד בשעת מעשה אך לפעמים קופאת בשעת סכנה ברורה מיידית. פיתחה עם איילקס יחסי אהבת אם-בת ותמכה באיילקס לאחר פציעותיה. הלכה עם אטרמיס כדי שיגן עליה עד שאיילקס תחזור.

אטרמיס- השריף לשעבר של אסטיקה. היה שותפה של איילקס לתא הכלא בעיר אסטיקה. מלווה את איילקס בחלק מהזמן אך אינו יודע את שמה האמיתי. הוא ואיילקס מפתחים רגשות לא ברורים אחד כלפי השנייה. כשגילתה איילקס שעזר לסרינה– סילקה אותו ממנה ברגשות כואבים. כשנפגשו בשנית, הסכימה למחול לו זמנית. ליווה אותה עד גבולות הרי אלריה והסכים לשמור על קרולינה בשעה שהוא מתגייס לצבא אלריה, עד שאיילקס תחזור ממשימתה.

אתניקס- קוסם מממלכת יאלדורי שאיילקס נתנה לו את טבעת האודם של סרינה, המשמשת כמאזנת קסם וכמפתח מעבר. בתמורה לכך העביר את איילקס אליו ליאלדורי. הודיע לאיילקס שאפלה פשטה בטמריה מאז שיצאה למסעה.

הנצחיים- שלושת נציגי האלים העילאיים האחראים על החלק העליון של טמריה. תפקידם לשפוט ולסווג בין הטובים לבין הרעים. מושבם במגדל השן בהרי אלריה בגבול עמק האונימלים. שפטו את איילקס כ'ישרה' וסייעו לה להתכונן להמשך מסעה.

הננס אקסל- הציע בעבר להצטרף לקבוצת הרפתקנים היוצאים צפונה למשימה לגניבת ביצת דרקון כחול והבאתה לקונה. לאחר שלא הצליח בשנית לשכנע את איילקס להצטרף, שידלו הוא וחבורתו שתגלה להם את מטרת מסעה. איילקס לא סיפרה את המטרה, אך סיפרה על התגמול.

דמויות החלומות הקבועות;
א. היולדת- אישה צעירה שמשעה שילדה תינוקת, כל דבר בו נגעה קמל.
ב. האביר השחור- אדם שכולו שריון וקסדה, בעל חרב גדולה וכלב ענקי. איילקס לחמה בו בעת היותה בנשמתו של אטרמיס ולחמה בכלבו בדרך לשאמאן.
ג. האיש במעיל הסגול- אדם מסתורי שעוקב אחרי איילקס במסעה.

—————————————————————-

ברגע זה נמצאת איילקס בהרי אלריה הקפואים בגבול שטח האונימלים. אקסל וחבורתו מקיפים אותה עם נשקיהם באיום במטרה שתגלה להם את מטרת מסעה.

נשארו לאיילקס מעט יותר מ-7 ימים להצלת הנסיכה לוסי מממלכת אלריה, ולהבאתה חזרה לאביה בטמריה הבירה.

—————————————————————-

נשמח לתגובות כאן או במייל [email protected]

המשך יבוא בספר שביעי(!!!) – "בשטח האויב"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך