מסעות בטמריה/ספר חמישי: האהובים– תקציר ספר חמישי

08/10/2023 191 צפיות אין תגובות

תוכן דמויות עיקריות ע"פ סדר הופעתן וסיכום לבסוף:

איילקס- גיבורת הסיפור והמספרת. גנבת שהופללה על לא אוון בכפה ונכלאה בממלכת טמריה הבירה.

המלך קוסטום- מלך טמריה הבירה. נתן לאיילקס משימה להציל את בתו, הנסיכה לוסי, מכלא המלך רייג' בממלכת אלריה תוך 15 ימים- ולא תישרף לאט בגלל תליון קסום מד-זמן השמש גם כמצפן, שאינה יכולה להוריד מצווארה.

אטרמיס- השריף לשעבר של אסטיקה. הופלל ואסר ע"י גלאהד ראש העיר אסטיקה. היה שותפה של איילקס לתא הכלא. ליווה את איילקס בחלק מהזמן אך אינו יודע את שמה האמיתי. הוא ואיילקס התחילו לפתח רגשות לא ברורים אחד כלפי השנייה. עשה עסק עם סרינה שתוציא אותו ממאסר תמורת שיביא לה את איילקס וכמעט הצליח. כשגילתה זאת איילקס – סילקה אותו ממנה ברגשות כואבים.

הגבירה סרינה- אימו של האוזן שחטף את איילקס. מכשפה עוצמתית הבאה מאחוזה בגבולות יאלדורי. פמיניסטית עשירה שהייתה רוצה בת במקום בן. עקב גילה הלא צעיר מחפשת אישה ראויה לבנה שתוכל לרשת את עושרה וכוחה. איילקס גונבת את טבעת האודם שלה ומכיוון שכך סרינה דולקת אחריה ומכריזה פרס כספי על מי שיביא את איילקס אליה, חיה או מתה. ויתרה על מטרה זאת כששמה לעצמה מטרה חדשה – לכידת גופה של הנסיכה לוסי.

הכפר בריקסטון- מקום הולדתו של אטרמיס. תחנת ביניים לעוברים והשבים ללא הרבה בתי מגורים, מתפרנסים שם בעיקר מתחרויות ההיאבקות בזירה התת-קרקעית. לאחר שאיילקס נפצעת קלות בהיאבקות ואטרמיס נפצע קשות במסע מכלב שאול- הם הולכים לשאמאן [בעליו של הכלב], שמוביל את איילקס למסע נשמות להצלת אטרמיס ולאחריו למסע אישי לתוך נשמתה שלה.

הלורד האוזן- לורד צעיר ועשיר בעיירה הגדולה אסטליה. קנה את איילקס מסוחרי עבדים קספיאסים שלכדו אותה, לתפקיד שתציג את עצמה כאשתו בפני אימו על מנת שיזכה בירושה. יש שמועות שונות שמת בנסיבות מסתוריות, או שנרצח ע"י צ'יפה או שנעלם.

קרולינה (או קרול) – ילדה בגיל ה-10 ובת של איילקס מבוגרת יותר, שבחרה להתחתן ולהישאר עם האוזן ולרשת את סרינה. איילקס פגשה אותה במסע אל תוך נשמתה האישית, ולבקשת איילקס המבוגרת יצאה יחד עם איילקס לעולם האמיתי.

קווין חצי-אלף- נבדל לשעבר, חי חיי בדידות כי גורש מהאלפים ומבני האנוש עקב מוצאו החצוי. התחיל לעסוק בחטיפת יצורים ומכירתם או לקיחת כופר. חטף את איילקס בעזרת ידידיו דאמפ ווואבק, וליטה שילמה כופר על מנת שאיילקס תעזור לה בהצלת קווין חצי-אלף- נבדל לשעבר, חי חיי בדידות כי גורש מהאלפים ומבני האנוש עקב מוצאו החצוי. התחיל לעסוק בחטיפת יצורים ומכירתם או לקיחת כופר. חטף את איילקס בעזרת ידידיו דאמפ ווואבק וליטה שילמה כופר על מנת שתעזור לה בהצלת צ'יפה אחותה מבית הסוהר של פאנמס. לאחר מכן נעצר ונלקח לבית הסוהר של פאנמס. ניסה לשכנע את איילקס להוציא אותו מתא המאסר שלו כששיררה את צ'יפה, אך היא אמרה שזה מגיע לו ונטשה אותו לעינויים.

—————————————————————-

ברגע זה נמצאת איילקס בכפר בריקסטון עם קרולינה בחדר של פונדק, אך קווין עם ארבעה מחמריו, כולם חמושים [כשלאיילקס רק חרב], חוסמים את הדלת ומתכוננים לנקמה.

נשארו לאיילקס מעט יותר מ-9 ימים להצלת הנסיכה לוסי מממלכת אלריה, ולהבאתה חזרה לאביה בטמריה הבירה.

—————————————————–

נשמח לתגובות כאן או במייל [email protected]

המשך יבוא בספר שישי(!!!) – "הטובים והרעים" בפרק 32


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך