נשמח מאוד לביקורת שלכם

מסעות בטמריה – הקדמה ופרולוג

24/04/2023 253 צפיות אין תגובות
נשמח מאוד לביקורת שלכם

הסיפור בהמשכים- "מסעות בטמריה" מבוסס על משחק 'מבוכים ודרקונים' ארוך, שיצא יוצא מן הכלל, אותו שיחקנו חברתי ואני דרך היישום 'דיסקורד', והוא שוחק בתקופת הקורונה וקצת מעבר.
מכיוון שהסיפור מבוסס על משחק- הוא יסופר בגוף ראשון ממבטה של איילקס עצמה.
על מנת לתת תזכורות, או אם אנשים ירצו לדלג (למרות שאנו לא ממליצים לדלג), כל כמה פרקים יהיה תקציר של הדברים החשובים בפרקים הקודמים.
נשמח לביקורת שלכם.
מקווים שתיהנו!

הסיפור, כשמו, מתרחש בטמריה: ארץ קסומה רחבה בעלת אוכלוסייה של יצורים שונים – מהתולעים הקטנות עד דרקוני הענק.
חייה של גיבורת הסיפור- איילקס, בחורה אנושית בגיל ה-30 לחייה, התחילו בלי הרבה פוטנציאל.
איילקס גדלה בטמריה הבירה, השוכנת במרכז טמריה- אך באזור הנחלש והעני ביותר.
כבר מגיל צעיר מאוד, אביה של איילקס נפטר ממחלה ואימה נטשה אותה, לכן נשארה לבדה.
בהיעדר סמכות הורית ובגלל הצורך הנואש של כל יצור חי לאכול כדי לא למות– מצאה איילקס הקטנה את עצמה לבסוף מתמקצעת באומנות המפוקפקת– הגניבה.
למזלה הטוב, היא ניחנה בחוש עסקי לא רע, ידעה מה שווה את המאמץ ומה לא וכאשר בגרה הפכה את החוש הזה למקצוע שני.
למרות המוניטין שיצא לה במקומות מסויימים, איילקס 'הסוחרת הצעירה' קנתה לעצמה שם טוב יותר מאשר איילקס 'הגנבת הצעירה'.
בשלב מסוים השתלבה איילקס בחברת סוחרים נודדים, שעמם טיילה בחלק מרחבי טמריה הקרוב לטמריה הבירה.
אלו שסחרו באופן לא הגון, תוך ניצול הגנת הקבוצה איבדו את זכויותיהם בקרב הקבוצה וגורשו ממנה.
לאחר שצברה מספיק כוח ונסיון, נפרדה איילקס מההנודדים והקימה לה עסק קטן אך לא חוקי משלה, בו הקפידה על מחירים הוגנים על הסחורות המוצעות למכירה.
עם הזמן הפכה איילקס לסוחרת ממולחת, אך הדעות חלוקות אם הסחורות שאותן היא הציגה במרכולתה הגיעו אליה בדרכים נקיות.
לקוחותיה שיבחו אותה בשל הסחורות האקזוטיות, שהיו לעיתים לא חוקיות, אותן הציעו למכירה.
איילקס היתה בטוחה שחייה כסוחרת-גנבת מוצלחת יתנהלו בצורה חלקה וללא הפתעות.
היא טעתה…

המשך יבוא בפרק א'.

מסעות בטמריה/ספר ראשון: המשימה – פרק א'


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך