מסעות בטמריה, מסע ראשון/ספר רביעי: הפושעים– תקציר ספר רביעי

20/08/2023 120 צפיות אין תגובות

תוכן דמויות עיקריות ע"פ סדר הופעתן וסיכום לבסוף:

איילקס- גיבורת הסיפור והמספרת. גנבת שהופללה על לא אוון בכפה ונכלאה בממלכת טמריה הבירה.

המלך קוסטום- מלך טמריה הבירה. נתן לאיילקס משימה להציל את בתו, הנסיכה לוסי, מכלא המלך רייג' בממלכת אלריה תוך 15 ימים- ולא תישרף לאט בגלל תליון קסום מד-זמן השמש גם כמצפן, שאינה יכולה להוריד מצווארה.

הגבירה סרינה- אימו של האוזן שחטף את איילקס. מכשפה עוצמתית הבאה מאחוזה בגבולות יאלדורי. פמיניסטית עשירה שהייתה רוצה בת במקום בן. עקב גילה הלא צעיר מחפשת אישה ראויה לבנה שתוכל לרשת את עושרה וכוחה. איילקס גונבת את טבעת האודם שלה ומכיוון שכך סרינה דולקת אחריה ומכריזה פרס כספי על מי שיביא את איילקס אליה, חיה או מתה.

אתניקס- קוסם מממלכת יאלדורי שאיילקס נתנה לו את טבעת האודם של סרינה, המשמשת כמאזנת קסם וכמפתח מעבר. בתמורה לכך העביר את איילקס אליו ליאלדורי.

העיירה אסטיקה- עיירה לא מסודרת למראה, בה מושל סגן ראש העיר 'גלאהד' ומשחק בכל התושבים שלה כבבובות. איילקס נכלאה שם כשמילטה את מאליה. את בית הסוהר שלה מנהל דריוס ומשחק באסירים תחרויות היאבקות קשות. הדת שם אינה נחשבת ואנשי הדת במעמד נמוך.

גיצונה- יצור משנה צורה מסוג שועל בעל 2 נשמות. אחת אנושית ואחת שועלית. כשנשמה מסוג אחד שולטת- הנשמה מהסוג השני שמורה בתוך חפץ אישי הצמוד לגיצונה (במקרה של מאליה ומשפחתה- חיפושיות כחולות). ככל שהגיצונה מתבגר כך קשה לו להחליף צורה.

גלאהד- איש-רובות שרוצה להיות אנושי. רודף אחרי הגיצונים שבעירו, משפחתה של מאליה, כדי לקחת מהם את החיפושיות האישיות השומרת על אנושיותם. כלא את איילקס אחרי שמילטה את מאליה.

מאליה- גיצונה קטנה, מכיוון שצעירה קל לה לשמור על אנושיותה במשך זמן רב. נשמתה שמורה בתוך חיפושית אישית כחולה הענודה על צווארה. איילקס עוזרת לה להימלט מגלאהד.

אטרמיס- השריף לשעבר של אסטיקה כי הופלל ע"י גלאהד. שותפה של איילקס לתא הכלא. מלווה את איילקס בחלק מהזמן אך אינו יודע את שמה האמיתי. הוא ואיילקס מתחילים לפתח רגשות לא ברורים אחד כלפי השנייה.

הכפר בריקסטון- מקום הולדתו של אטרמיס. הכפר בריקסטון הינו תחנת ביניים לעוברים והשבים ללא הרבה בתי מגורים, מתפרנסים שם בעיקר מתחרויות ההיאבקות בזירה התת-קרקעית.
—————————————————————-

ברגע זה נמצאת איילקס בכפר בריקסטון עם אטרמיס, לאחר שניצחה בקרבות בזירה, והם בדרך לשאמאן של הכפר כדי שירפא אותה מפצעיה

נשארו לאיילקס עוד 10 ימים להצלת הנסיכה לוסי מממלכת אלריה ולהבאתה חזרה לאביה בטמריה הבירה.

—————————————————–

נשמח לתגובות כאן או במייל [email protected]

המשך יבוא בספר חמישי(!!!) – "האהובים" בפרק 27

מסעות בטמריה/ספר חמישי: האהובים– פרקים מ'-מ"א


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך