מסעות בטמריה, מסע ראשון/ספר שני: הלורד והגבירה– תקציר ספר שני

05/07/2023 132 צפיות אין תגובות

תוכן דמויות עיקריות ע"פ סדר הופעתן וסיכום לבסוף:

איילקס- גיבורת הסיפור והמספרת. גנבת שהופללה על לא אוון בכפה ונכלאה בממלכת טמריה הבירה.

המלך קוסטום- מלך טמריה הבירה. נתן לאיילקס משימה להציל את בתו, הנסיכה לוסי, מכלא המלך רייג' בממלכת אלריה תוך 15 ימים- ולא תישרף לאט בגלל תליון קסום מד-זמן השמש גם כמצפן, שאינה יכולה להוריד מצווארה.

הלורד האוזן- לורד צעיר ועשיר בעיירה הגדולה אסטליה. קנה את איילקס מסוחרי עבדים קספיאסים שלכדו אותה, לתפקיד שתציג את עצמה כאשתו בפני אימו על מנת שיזכה בירושה.

צ'יפה- אחת המשרתות הראשיות של האוזן, משמשת כעוזרת של איילקס. נועדה בעבר להיות בתור אשתו של האוזן- אך הוא דחה אותה לאחר תקופה. בגדה באיילקס וגילתה את סוד ההימלטות של איילקס מאחוזת סרינה כשניסתה לברוח.

הגבירה סרינה- אימו של האוזן. מכשפה עוצמתית הבאה מאחוזה בגבולות יאלדורי. פמיניסטית עשירה שהייתה רוצה בת במקום בן. עקב גילה הלא צעיר מחפשת אישה ראויה לבנה שתוכל לרשת את עושרה וכוחה. היא לוקחת את האוזן, איילקס וצ'יפה לאחוזתה על מנת לארגן להם חתונה- אך אז מגלה שהכול שקר.

אתניקס- קוסם מממלכת יאלדורי החפץ בטבעת האודם של סרינה המשמשת כמאזנת קסם וכמפתח מעבר ובשרשרת שלה המשמשת למקור עוצמה אדיר. עשה עסקה עם איילקס שאם תגנוב אותם עבורו- יעביר אותה ישירות אליו לממלכת יאלדורי.

ספר שני מסתיים כאשר צ'יפה נשלחת להרוג את האוזן שתחת כישוף שינה וכאשר איילקס, למרות עינויי הכישוף של סרינה- מצליחה לחטוף ממנה את הטבעת, עוצמת עיניים, לוחשת 'לממלכת יאלדורי' ואז הכול נהיה שקט.

נשמח לקבל תגובות וביקורות כאן או במייל [email protected]

המשך יבוא בספר השלישי (!!!): "הנבדלים"

מסעות בטמריה/ספר שלישי: הנבדלים – פרק כ'+כ"א


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך